Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Leuk zijn dit soort testjes idd. Ik heb hem gedaan.

Twee keer klopte het, 1 keer niet en 1x eindigde ik op 0 (6-6), dus wat die moet zijn.. :D

2. SimplyMe

*zegt goedemorgen terug, vind het jammer dat Sterretje alweer weg moet, maar begrijpt dat kleine mannetjes met honger niet kunnen wachten*

Tot straks! :D

3. SimplyMe

Zow, en nu ga ik achter de pc weg!

*geeft zichzelf een schop onder haar kont*

Ik ben zo moeeeeeee.. En ik moet zoveeeeeeel...

Ik ga even douchen :)-> Nog niet gedaan.. Lui he? :D) misschien word ik daar
    wakker van. Koffie helpt blijkbaar niet. ;)

Tot straks dan maar. ;)

4. eeva

eeva Niet meer actief

6 = meisje.... je mag niet op 0 uitkomen!

5. SimplyMe

@Eeva: Dan klopt die 3x wel en 1x niet. ;)

En nu ga ik douchen. Moest eerst nog even afwassen. :D

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ZO hier ben ik weer dan

Mannetje gegeten en gedronken, dus die ligt voldaan op bed nu...
    Even tijd voor andere dingen nu dus hihi

@emmalotte, goed dat je een account op ff hebt aangmaakt, ik vind het super handig!
    Even doorkrijgen en dan is het zo gemakkelijk!
    Fijn dat je cyclus langer word, hopelijk word ook je lf nu langer!
    Hier is morgen 12dpo ja, had maar besloten dat als test dag te houden
    Voor mijn zwangerschap had ik ook altijd een lf van 12 dagen, de vorige cycluis van 10 dagen, dus langer zal die opeens zomaar niet worden gok ik

@eeva, ga ook eens kijken naar dat berekeningetje, ik houd altijd wel van die grappige dingen

@simply me, tja als ze honger hebben, dan hebben ze honger he hihi
    Wat goed dat je test weer donkerder is!
    Echt super!
    Kan me voorstellen dat je blijft testen hoor!
    Gewoon doen als dat je zekerder maakt!
    Weet je al wanneer je een echo kunt krijgen?
    Waarschijnlijk al met 8 weken, zou er even naar informeren als ik jou was!

Hier rot geslapen weer, ben elke keer zo veel wakker en vroeg wakker
    Vanmorgen ook getempt op normale tijd, maar die was een stuk lager
    Maar was ook al een hele tijd wakker en er uit geweest voor het mannetje
    Dus ben bang dat die niet klopt
    Later nog wel geslapen en toen nog maar eens getempt, 0.3 hoger, weer zelfde als gister
    Dus weet nu niet zo goed wat ik aan moet houden?
    Aan de ene kant wil ik kijken naar die temp van 37.0 die ik gister ook had, zodat ik maar denk dat ik niet ongi word
    Maar aan de andere kant denk ik, mijn normale tijd aanhouden en een teken dat ik dus wel ongi ga worden waarschijnlijk...
    Mmm zo moeilijk...

Voel me ook gelijk niet zo best vandaag, wil gewoon niet ongi worden, wil gewoon zwanger zijn :(
    Had me voorgenmomen nergens van uit te gaan, maar opeens bekruipt me toch dat onrustige gevoel, weer maanden wachten en onzekerheid en misschien wel nooit een 2de kindje
    Weet dat ik neit zo moet denken, maar soms heb je van die dagen :)
    En dan nu nog onzekerheid dan weet ik nog liever waar ik aan toe ben...
    NOu ja afwachten maar verder weer he

*schud de handen nu met simply me, moet ook nog douchen, dus gaat dat ook maar eens doen*

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @eeva, nou heb je berekening even uitgerekend...
    En het KLOPT hier hoor!
    Kwam uit op 3, dus een jochie en dat klopt!
    Erg grappig!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee mEIsjes ;)

Helaas niet echt tijd om bij te kletsen, wilde alleen even hoi zeggen :)

@ eeva: bij mij klopte ie niet, geloof ik... Heb m tijdens de zwangerschap al eens gedaan dacht ik. Maar bij mij klopten de Chinese kalender én m'n pendel ook niet :D Denk dat Sarah eerst een jongetje was ofzo :p

@ Sterretje: oei, ik hoop heel erg met je mee dat het die 37,0 is! Op zich is het logisch dat je temp lager is na minder slaap. Ben benieuwd wat je temp morgen doet! Ga je nog wel morgen testen? Ik duim heeeeel hard! Ik vind dat jij gewoon zwanger moet zijn, wel zo leuk voor SimplyMe als jij met haar meegaat :p

@ SimplyMe: hihi, wat klink jij heerlijk zwanger! :D Ik wil ooooook :p
    Gaaf dat je test weer donkerder was, trouwens. Enneh... 4 weken :p

@ emmalotte: als je hulp nodig hebt met ff moet je het maar zeggen hoor! Heb laatst ook al iemand geholpen ermee :D
    Over temperaturen kun je dit lezen: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen
    en
    Temperatuurkaartje invullen | algemeen | artikelen

@ elmo: heeee, leuk dat je er weer bent!

@ Kaatjuh: hihi, grappig! Ik dacht dat de naam Sarah niet zo vaak voorkwam, maar ik hoor het nu ineens overal om me heen :)

@ all: temp weer 36,7... :( Gisteren ovutest negatief, wel met een vaag tweede streepje. Wilde er net weer eentje doen, maar ze zijn op... GRMBL. :)

Fijne dag nog!

9. SimplyMe

Ik heb nog niet gebeld met de VK. Eerst volgende week de laatste 2 testen doen en dan bel ik wel voor een afspraak. Ik zal het even met haar overleggen, wel of geen echo.

Lastig is dat he? Tempen is idd. een hele uitdaging als je met een kleintje zit die 's nacht nog wakker wordt voor het een of ander. ;) Ik hoop dat je morgen hartstikke positief test!

*blaast HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG naar Sterretje toe*

Die onzekerheid is ook enorm frustrerend en ik kan mij voorstellen dat het voor jou nog extra stressend is door je omstandigheden. Maar dat tweede kindje komt echt wel. ;) Het is idd. een kwestie van heel geduldig afwachten. En positief proberen te blijven... Makkelijk gezegd! ;) I know...

*geeft Sterretje nog maar een hele dikke KNUF*

10. SimplyMe

HOI! :)

Echt wel! ;)

Hoezo klink ik heerlijk zwanger? *stuiter.. stuiter.. stuiter..* Hihi.. Enne 4 weken alweer! *danst in rondjes om de tafel terwijl haar twee peuter haar eerst verbaasd aanstaren, voordat ze achter mama aan gaan dansen*

*GRML-t met je mee :)* Balen dat hij negatief is... Kom op streep!

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

fije avond meisjes

liefs rosa

12. SimplyMe

Jij ook Rosa! :D

13. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @simplyme: hoe voel jeje? Ik ben nog steeds zo blij voor je :D het geeft me hoop dat ik ook nog zwanger kan raken!

14. SimplyMe

@Kaatjuh: Tuurlijk kan jij ook zwanger raken! Kijk maar naar je meisje! :D Nee, ik begrijp wat je bedoelt hoor! :p Maar je hebt een mooie cyclus, met ei en lange LF dus alle kansen hoor!

Je hebt maandelijks maar zoveel % kans (ik dacht 20% ofzo) om zwanger te raken, zelfs met goed zaad en een goed ei, sex op de juiste dagen, en een goede gezondheid. Je hebt gewoon ook heel wat geluk nodig en geluk kan je niet afdwingen.. Heel vervelend, maar je doet niks fout. Geduld is the key... Maar geduld is soms heel moeilijk op te brengen. Jouw dag komt ook hoor! ;)

En ik voel mij goed! :D Ben wel heel moe, meer energieloos eigenlijk.. Maar verder gaat het lekker! ;)

15. SimplyMe

@Sterretje: Ik duim voor een + test morgen! ;)

16. eeva

eeva Niet meer actief

♥♥♥Ons lijstje♥♥♥

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 januari - NOD 4 februari - Ronde 3 ~Test donderdag

Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 6 februari - Ronde 2 ~ Test vrijdag

Marb (26 jr-2e kindje) - Ei 24 januari - NOD 8 februari - Ronde 2 ~ Test 10 februari

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 28 januari ? - NOD 10 februari - Ronde 2 / Lange LF

Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei 30 januari - NOD 13 februari - Ronde 7 / Te Korte LF

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 16 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 20 februari – NOD 5 maart - Ronde ?

Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ?- Ronde 0

Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

♥♥♥Zwanger♥♥♥

SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13-10-2010

Sterretje, ik hoop dat je positief test morgen.... duim, duim, duim...

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meid,

Ja denk dat ik morgen weer helemaal clean ben en er weer tegenaan kan deze ronde.
    Ik geniet ook intens van haar en raak maar niet uitgepraat over haar *kwijl kwijl* haha.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meis,

Ok zal ff kijken wat hara pendel zegt over mij. Nou dan gaan we voor April, lekker saamen zwanger hihi. Ok dus je was nog op je werk.

19. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @simplyme: dank je wel sgat voor je oppeppende woorden :D
    deze maand heb ik sowieso helemaaal geen hoop want ik heb maar drie keer geklust en weet niet eens wanneer mn ei was. Dus ja, veel hoop is er niet. Ik was er helemaal niet mee bezig dit keer :(

oehh, moe is goed :p ik zeg altijd hoe meer kwaaltjes hoe beter :D

@sterretje: ik duim nog steeds voor je!!!!! Hopelijk positieve test morgen. Houd ons niet in spanning he :p

20. SimplyMe

Goedemorgen Allemaal :D

@Steeeeerrrruuuuuutjuuuuuuuuu: En? En? En?

*draait al de hele nacht *gaap* met haar duimen *gaap*voor een positieve test*

@All: Even koffie pakken! BRB!

Deel Deze Pagina