Zie dat jullie verder niet zo veel gekletst hebben Nou ja wel veel gekletst, maar vooral op mij hebben gewacht, zow lief *kus voor jullie allemaal* @simply me weer een dag er bij, geweldig meis! Hoe voel je je? @kaatjuh, hoe is het met je luie dag? Nog wel wakker haha @sweetroosje, hier zou ik graag een groot gezin willen, met wel 4 of misschien 5 kids Maar eerst maar eens zien dat we een tweede kindje mogen krijgen @rosa, morgen je wel eerder melden als mij hoor! De meiden kunnen echt neit zo lang wachten! Hier verder vandaag dus gewerkt ja, weer een drukke dag, dus nu lekker een relaxed avondje Heb vreselijke buikpijn, dus das minder fijn Morgen moet ik met het mannetje naar de kinderarts terug, dus een druk daagje weer Maar als het goed is toch nog eerder thuis dan dat ik moet werken, dus dat is een meevaller Ga het lijstje maar eens veranderen, hopelijk weer zo'n lekkere korte cyclus
Hey sterretje: oh gerum, balen zeg!!!! Ik weet hoe klote het is om ongesteld te worden na hoop te hebben gehad * dikke knuff* maar toch een pluspunt, langere lf volgende maand beter meid!!!!
@sterretje: hahaha nou het is me gelukt mezelf wakker te houden. Had wel bijna neiging om mn ogen open te houden met een tandenstoker Ik zit hier nog steeds te wachten op manlief om naar de stad te gaan. Zoooooo lui is ie *GRMBLLLLL*
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Rosa (27jr-2e kindje) - Ei ? - NOD 6 februari - Ronde 2 ~ Test vrijdag Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 28 januari ? - NOD 10 februari - Ronde 2 / Lange LF ~ Test 7 Februari Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei 30 januari - NOD 13 februari - Ronde 7 / Te Korte LF Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 16 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 20 februari NOD 5 maart - Ronde ? Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 6 maart - Ronde 4 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei nog niet geweest - NOD ? februari - Ronde 2 ~ Test 10 februari Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ?- Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 ♥♥♥Zwanger♥♥♥ SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13-10-2010 __________________
@kaatjuh, ja de teleurstelling is toch groot, ondanks dat ik nergens op wilde rekenen, hoopte ik er toch zo erg op, dat ik toch echt wel ff een dipje heb vandaag hoor Maar ja we moeten door, we gaan gewoon door, hopelijk mag het snel wel zo zijn! Gezellig dat je nog wel naar de stad gaat tenminste! Moet je iets speciaals doen, of gewoon ff lekker er tussen uit?
Ik wilde vroeger heel graag 5/6 kinderen en mijn vriend had 4/5 in gedachten, dus het is 5 geworden. En het is ons gegund, want nummer 5 is onderweg! Nu hopen dat deze zwangerschap goed verloopt en het kindje gezond geboren mag worden en dan hebben we alles gekregen waar we over droomden. Wat een geluk! Ik reageer zo op je PB-tje hoor!
Ahhhhh Neeee Sterretje!!!! Wat een rotnieuws zeg!! Ik had dit eigenlijk niet echt verwacht.. Het zag er allemaal zo hoopvol uit. Wat ontzettend balen zeg! Wel mooi dat je LF weer een dag langer is, maar dat is ook het enigste... Volgende ronde is jullie ronde! You'll see! Nou, als laatste deze nog maar even...
@Kaatjuh: Zijn jullie nou nog weggeweest? Mijn man krijg je ook niet vrijwillig buiten in deze kou...
Yeah!! Bijna kindertjesbedtijd!! Rust voor mama's!! Joepie!! Ik hou van mijn kids hoor, maar ik knikker ze elke avond met liefde hun bedjes in. Ik kom over een half uurtje weer even langs! *danst op het ritme van slaap kindje slaap door de kamer...*
@simply me, thnx meis, kan ik wel even gebruiken Had er stiekem zo op gehoopt Hopelijk volgende maand meer geluk ja! Nog ff en de kindjes liggen er weer in bij je, lekker tijd voor jezelf Hier gaat de kleine altijd rond 8 uur de laatste voeding en dan naar bed, dus dan is het voor mij tijd voor mij , maar nu ook al een beetje want hij slaapt ff
@sterretje: ja dat had ik nou vorige keer ook. De teleurstelling was eht groot. Maar zoals je zegt we moeten doorgaan. Wij vrouwen zijn gevoelig drm blijven we ook steeds hoop houden enz. Nou, ik ben hier nog. Dus niks stad! Mn man is gwn te lui. Ik hoor de hele tijd: jaja zometeen jaan!! Maar niks zometeen, ik lig nu in bed bv aan t geven aan mn meissie die al in slaap is gevallen. Dus komt niks van :S (jaan is zn troetelwoord voor mij ) Ow en ja ik heb pampers nodig en ik wil een nieuwe bril
@simplyme: check mn verhaaltje hierboven maar! Niks stad *stampt van boosheid op matras* hihi hoezo agressief ik heb nu ook geen zin meer. Dan gaat ie maar lkker in zn eentje pampers halen. Ik heb hoofdpijn en ben misselijk, dus mij niet gezien!
Nou, ik stop mn meiske pas rond 22u in bed. Zo kan ik de volgende lekker uitslapen. Maar ze slaapt nu al eigenlijk, dus dat betekent dat ze dalijk geen slaap meer heeft :S
@kaatjuh, das ook wel lekker dat je uit kan slapen dan de volgende dag he! Hier gaat hij rond half 9 naar bed, als ik niet hoef te werken is hij dan rond 8 uur pas weer wakker, dan ff drinken en rond 9 uur gaat hij dan weer slapen, dus als ik zou willen zou ik ook nog verder kunnen slapen dan, maar eigenlijk doe ik dat nooit haha Als ik er eenmaal uit ben, heb ik altijd wel wat te doen Alleen op zondag slaap ik wel uit haha Jammer dat de stad niets meer word Gaat je man idd maar lekker zelf! Pampers heb je toch nodig hihi En leuk, een nieuwe bril! Is toch altijd weer leuk om een nieuwe te kopen Heb zelf lenzen en alleen een bril op als ik pijn in me ogen heb en geen lenzen in kan, maar een nieuwe bril kopen, blijft toch leuk
*springt even onder de warme douche, rent daarna door om het kleine ventje wakker te maken en hem te voeden, komt daarna snel weer terug naar hier*
Hey meiden!!!!!! He sterretje wat balen meis de volgende keer moet ik toch nog harder voor je duimen.hier een knuff!!! kaatjuh mannen grrrr simply hoe voel je je?? @all hoe gaat het met jullie?? Wat leuk om elkaar zo te leren kennen. zal ik ook maar even een paar pbtjes versturen en wat vertellen jullie daar in?
@sterretje: oh das wel fijn ja. Maar jouw zoontje is ook nog best jong toch, 4 maanden? Toen mn dochter 4 maanden was sliep ze ook best vaak en lang. Het neemt nu af. Haha jaa bril kopen is altijd kicken joh ik draag zelf lenzen als ik naar buiten ga en me tussen de mensen begeef. Dan moet ik er wel fatsoenlijk uitzien maar ik heb gemerkt de laatste tijd dat ik migraine krijg van lenzen. Dus ik denk dat ik nu vaker bril ga dragen. Dus ik ga nu een echt trendy bril kopen
nou ben benieuwd morgen,als morgen mijn temp nog hoog is dan test ik ongeveer om 8 uur,ik heb wel een beetje een ongi gevoel en trekkerige liezen. afgelopen twee dagen niet getemp omdat ik 2 en een half uur eerder moet opstaan dan is je temp vaak afwijkend
@Sterretje: Die teleurstelling is idd. elke maand dat het niet is gelukt echt balen. En jezelf er maar weer doorheen relativeren.. Phoe... Ik hoop echt dat dit de laatste teleurstelling was. @Kaatjuh: Mannen!!! :x Ik had het ook niet voor elkaar gekregen hoor met die van mij. Voor geen goud! En hoe laat ik mijn kleinste ook naar bed breng om 6/7 uur is ze wakker. Haar grote zus was echt altijd om 5 uur wakker tot een jaar of 2. Elke ochtend klokslag 5 uur (monster), ongeacht haar bedtijd... De enigste die echt kan slapen.. Mijn zoon.. Dat heeft hij van zijn vader! Die moest ik echt uit bed slepen, anders bleef hij heerlijk liggen luieren..