Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeva

eeva Niet meer actief

emmalotte, hopenlijk blijft de ongi weg en hoef je die ovulatietesten niet te gebruiken. Is misschien een goed teken, dat de rugpijn nu weg is.... duim, duim, duim....

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

komen jullie kleintjes nog voor nachtvoedingen?
    Ik probeer overdag de voeding af te bouwen maar nu komt ze snachts veel meer.
    tips?

groetjes rosa

3. eeva

eeva Niet meer actief

mijn zoontje niet meer (héél zelden wel eens) sinds zijn 3e maand. Hij is nu 8 maanden en eet 4 maaltijden per dag, hij gaat wel pas tussen 9 en 10 uur slapen en voor de laatste voeding krijgt hij nog een klein papje! Hij drinkt wel overdag 6 of 7 voedingen, en... ik ben sinds hij 6 maanden is al ongi.

4. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hai hai:)

@Sterretje08: Ja, dat zal zeker even wennen zijn, je ukkie achterlaten
    bij het kdv. Maar dat wordt vaak opgebouwd toch? Eerst een half
    uurtje of een uurtje, dan een half dagje, enz. Of is dat niet bij elk
    kdv zo? *leest verder* Aha, twee "wen"dagen dus.;)

En het is bij mij twee keer best vroeg misgegaan, de eerste keer bij
    5.5 weken en de laatste keer eigenlijk een dag of twee na mijn NOD.
    Ik had het bij de eerste keer moeilijker, omdat ik al helemaal aan het
    idee gewend was en :)->:):)) eigenlijk niet echt bang was voor een
    miskraam, omdat ik al 4 keer zonder problemen zwanger ben geraakt.
    De laatste keer was ook vervelend en teleurstellend, maar daar was
    ik sneller overheen. Ik wist het pas net en was al heel voorzichtig na
    mijn vorige ervaring. Dat zal de evt. volgende keer ook wel weer gaan
    meespelen. Hopen dat het geen derde keer gebeurd.:(

Jij een MA met 12 weken gehad? Dat lijkt mij echt heel moeilijk. Wat
    zal dat een klap zijn geweest zeg!:( Niet dat een vmk minder hard is
    natuurlijk. Gelukkig dat het bij jullie wel goed gegaan is de derde
    zwangerschap! Ik hoop ontzettend hard dat je snel zwanger raakt
    en dat jullie 2de wondertje zich supergoed vasthoudt. Ben je evt.
    bereid de BV te stoppen om sneller je cyclus op gang te krijgen? Kan
    mij dat wel voorstellen hoor.

@Emmalotte: Ik mis werken ook hoor.;) Maar help veel mee op
    school en ga twee keer per week bij het azc langs om de vrouwen
    daar Nederlandse les te geven.:) Dus ben wel bezig, alleen sleep ik
    de twee kleintjes overal mee naartoe.:D

Wat ontzettend spannend is het bij jou zeg! Ik duim ontzettend hard
    voor je! En 1 x sex is meer dan genoeg als het rond de juiste tijd is
    gebeurd!;)

@Sweetroosje: De eerste na 2,5 jaar... Ik begin iig alvast te duimen
    dat de tweede niet zolang op zich laat wachten. Maar je meisje
    begint met haar hapjes? Heerlijke fase vond ik dat. Al die nieuwe
    smaken die je kan aanbieden en al die verschillende reacties daarop. :D

@Marb: Fijn dat alles weer beter gaat met je kleine meid. Wat zal jij
    geschrokken zijn zeg!:$ Blij te horen dat het goed afgelopen is!;)

Enne ei nog niet geweest? *doet klein vreugdedansje* Ik hoop dat
    je snel je eitje krijgt dat mooi ontvangen wordt door een horde
    (kudde/zwerm/...) zaadjes.:D

@EitjeVanEeva: Opschieten!!! Jump!!!;)

@Rosa: Hier hetzelfde probleem gehad. Overdag minder = 's nachts
    meer.:( Ik geef haar dus gewoon maar wanneer ze vraagt en biedt
    overdag vaker een flesje roosvicee aan. Ook geef ik haar vaker een
    broodje of zo. Ze komt nu wel iets minder 's nachts, maar drinkt nog
    steeds erg vaak.:( Zuipschuit!:D

Nou, een heel verhaal maar ik ben weer bij!:p

Hier wachten we nog steeds op een ei! ;)

Tot gauw maar weer!

Groetjes SimplyMe

5. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hey meiden,

gezellig hier :p
    Weer n drukke werkdag gehad ;)

Marb: wat ellendig allemaal, zeg. niet nix je ukkie in het ziekenhuis. Dan 'vergeet' je idd da een 2e welkom is. Fijn dat t weer beter gaat en dat je ei nog niet is geweest. Klus ze dan maar! Leuk dat je vriendin zwanger is. Hier is ineens iedereen zwanger van een 2e, of net bevallen vd 2e. Een goede vriendin gaat in dec weer naar gyn toe, zijn vd 1e via IVF zwanger geraakt. Toen scheelden we 4 mnd, dus zou leuk zijn als nu weer weinig scheelt.

Eeva: pas de 2e cyclus na de bevalling? heb pas ergens gelezen dat het normaal is als je binnen 6mnd alweer ongi bent dat de eerste 2-3 cyclussen geen eisprong heeft. Dus hopelijk vanaf de volgende cyclus weer een eitje (en geen ongi ;) )

rosa: hier ook regelmatig nachtvoedingen ;) Vanaf dat ze ruim 3 mnd was sliep ze door zonder nachtvoeding. Rond de 5 mnd ook geen late voeding meer. Toen ze met 6 mnd begon met groente en fruit kwam ze ineens weer voor een late voeding en/of nachtvoeding. Nu soms niet en soms wel. Tis echt hopeloos wisselnd hier. Sinds een week eet ze eindelijk s'avonds veel meer, dus ik hoop dat het snel beter gaat. Ik ben wel vh voeden op verzoek, maar ik begijp dat je wilt afbouwen/veranderen zodat je een cyclus krijgt? Misschien toch overdag meer geven? Heb begrepen dat vooral de nachtvoedingen je cyclus tegenhouden. iig suc6 ermee!

SimpleMe: fijn dat je je goed voelt :) Hopelijk snel een ei! Leuk joh, helpen op school lijkt me zo super! En die les geven lijkt me ook een leuke uitdaging en dankbaar werk. Leuk dat je je ukkies mee kan nemen dan. Kan me wel voorstellen dat je t werken soms mist. Op de een of andere manier willen we altijd wat we niet doen: toen ik verlof had miste ik het werken en toen ik weer werkte miste ik mijn verlof ;) Moet zeggen dat parttime werken wel een uitvinding is :D

Ik moet morgen ongi worden, als min cyclus weer 25 dagen is. Heb niet t idee dat ie eraan komt, maar ook niet t idee dat ik zwanger ben :( Kan dus echt 2 kanten op. Denk ook dat mijn cyclus wel weer wat langer kan zijn. We zullen t wel zien. Ik hou jullie iig op de hoogte.

Fijne avond nog meiden!

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden,

Zo was weer eventjes geleden, drukke dagen geweest
    maar wat gezellig gekletst hier zeg, :)

@sweet roosje, wlkom meis!
    Wat naar dat jullie zo lang op jullie eerste wondertje hebben moeten wachten zeg, pff 2 en half jaar, dat moet een lange periode geweest zijn voor jullie!
    Hopelijk mag je nu snel zwanger raken!

@rosa, mmm das vervelend dat je nog zoveel in de nacht moet voeden
    Heb helaas geen tips voor je, denk dat mijn mannetje gewoon voorbeeldig is
    Vanaf 8 weken slaapt hij eigenlijk het klokje rond
    Met een uitzondering erbij natuurlijk, toevallig vannacht nog 1 voeding om 4 uur dan, maar over het algemeen... Ik heb niets te klagen dus
    Hopelijk word het snel minder bij jullie!

@emmalotte, spannend meis
    Ik duim dat het een geod teken is dat je rugpijn over is gegaan!
    Wanneer wil je eventueel gaan testen?

@simplyme, ik denk dat een mk nooit meevalt, maar wat jij ook aangeeft, ik vond eht de tweede keer ook vreselijk, maar toch minder dat de eerste keer
    Denk dat je er in gedachten al rekening mee houd dat de kans bestaat dat het fout gaat
    De eerste keer denk je daar helemaal niet over na en sta je er niet bij stil dat de kans is dat het niet goed gaat

Meis ik duim heel erg hard voor je dat je de volgende keer weer een prachtige zwangerschap mag hebben!

Over stoppen met bv heb ik voorlopig nog niet over nagedacht
    Nu met 4 voedingen is al een hele vooruitgang en straks als ik ga werken ga ik kijken hoe het gaat
    Ik wil zowiezo wel tot 6 maanden bv blijven geven, is mijn cyclus dan nog niet op gang, dan moeten we verder kijken hoe of wat, wie weet misschien dan 50/50 ofzo, maar moet dan gewoon kijken wat het beste is voor het ventje en voor ons om te zien wat de kansen dan nog zijn ivm nog zwanger kunnen worden

@eva wat balen dat je nog geen eitje hebt gehad meis, wel goed dat je tempt, dan kun je het allemaal wat beter in de gaten houden!
    Misschien voor mij ook wel een goed idee om weer helemaal te gaan tempen ;)

2marb, gelukkig zijn jullie weer thuis, gaat alles geod met jullie nu?
    Wat zou eht leuk zijn om straks samen met je vriendin zwanger te zijn zeg, geweldig he!
    Fijn da tje eitje nog niet geweest is, dan kunnen jullie lekker aan de klus nog deze ronde!
    Ik duim!

Hier is gister het mannetje voor het eerst wezen wennen op het kdv, vond het wel heel moeilijk hoor, hij was keihard aan het huilen teon we hem op kwamen halen, nou dan breekt je hard
    Maar eens zien hoe het vrijdag gaat...
    Verder hier nog geen verandering
    Heb steeds ongi pijn, maar word maar neit ongesteld, geen idee hoe mijn lijf het allemaal aan het regelen is op het moment
    Hoop maar dat die ongi pijn iig snel over is, want dat is niets!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi mama's,

Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? Hoe was jullie dag vandaag?

Emmalotte, dank je. Ik hoop het ook. En heb je vandaag getest of ga je van je lange cyclus uit?

Marb,
    fijn dat het beter gaat met je kleine en ze weer thuis is. Succes met je ei en het is idd leuk als je samen met een vriendin zwanger bent.

Simplyme, dank je meid. Ik hoop ook dat het niet lang hoeft te duren. Ja mijn kleine krijgt nu fruit en groentehapje, het is meer oefenen/proeven dus nog geen hele maaltijd. Is idd een leuke fase.

Rosa, de mijne eerst wel maar heb het haar afgeleerd omdat het zo vermoeiend is (ze kwam dag en nacht om de 3u stipt!). Nu krijgt ze haar laatste voeding om 23u en wordt ze om 5u soms 6u wakker.

Sterretje, dank je. En hoop dat je pijn vandaag is verminderd.

Mama's hoe ziet jullie baby's eetschema eruit? Hoe laat is de laatste voeding van jullie kleintje en hoe laat worden ze daarna weer wakker?

Die van m'n kleine als volgt:

5u bv, 8u bv, 10u fruithapje, 11u bv, 14u bv, 16u groentehapje, 17u bv, 20u bv, 23u pyamapap.
    Tussendoor krijgt ze water, thee, danoontje, liga.

Welke buggy hebben jullie kleintjes?

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hoi allemaal,

Zo, eindelijk tijd om weer eens achter ZP te kruipen. :) Sarah is weer beter, maar wel wat 'moeilijker' dan voorheen. Soms begint ze ineens uit het niets keihard te huilen, terwijl ze voor het hele ziekenhuisgebeuren eigenlijk NOOIT huilde. Denk dat het haar manier is om alles te verwerken.

Positief nieuws mbt een tweede kindje: volgens mij gisteren m'n ovulatie gehad, hoewel m'n ovutestje gisteren negatief was... ;) Maar goed, vanochtend flinke tempstijging, dus ik hoop er toch op. Als dat zo is, dan kan ik over 2 weken testen. Spannend!

@ eeva: Ik heb 1 eisprong gehad (tenminste: positieve ovulatietest en een hoge temp), maar 5 dagen daarna werd ik al ongesteld. Raar hoor! En nu dan dus hopelijk weer een ei. Ben al die tijd niet (echt) ongesteld geweest. Een paar weken geleden een heeeel klein beetje, maar dat is t.

Ik hoop dat jij gauw een ei hebt! Wachten is erg frustrerend als er niets gebeurt, vind je niet? ;)

@ rosa: gefeliciteerd met rosalina! (ik neem tenminste aan dat ze vandaag jarig is?) :) Zit je niet constant terug te denken aan hoe het een jaar geleden was? ;)

En in antwoord op je vraag: Sarah krijgt (in principe) geen nachtvoeding meer. Soms wordt ze ineens 's nachts wakker en dan wil ze drinken, maar dat is eerder uitzondering dan regel.
    Ik heb wel gemerkt dat proberen een schema te maken niet helpt. Ze moet zelf andere dingen willen gaan eten, want anders komt ze idd weer 's nachts.
    Lust ze graag andere dingen ook?

@ SimplyMe: pfff... wat heftig, twee keer achter elkaar een mk... :( Ik heb, voordat ik zwanger werd van Sarah, een mk gehad met 9 weken. Maar hoop natuurlijk dat dat ons deze komende (hopelijk ;)) zwangerschap bespaard blijft!

Wat een lekker vreetzakje is jullie kleintje :D Volgens mij is dat idd wel de manier: zoveel andere dingen aanbieden dat ze op een gegeven moment geen melk meer hoeven :p
    Sarah was supergoed op weg, met fruit/liga etc. maar sinds het ziekenhuis wil ze alleen nog maar melk. Hmmm... Hopelijk wordt dat snel weer beter.
    Had haar laatst een beetje brood gegeven. Nou, heb nog nooit iemand zo vies zien kijken :p

@ emmalotte: wat spannend! Heb je al getest? 2 dagen overtijd volgens banner, maar als ik het goed begrijp kan het ook zijn dat je heel ergens anders in je cyclus zit?
    Succes met wachten!

@ Sterretje: agossie... Wat zielig dat ie zo moest huilen... :( Sarah vond het de eerste keer ook niet leuk, maar daarna wel. Hopelijk blijft het bij jullie ook bij 1 wen/huil-dagje.

Oh ja, toen ik voor het eerst na de bevalling echt hevige ongi-pijn had bleek dat een ei te zijn. Dus wie weet ;)

@ SweetRoosje: Vooralsnog dus alleen bv om

8 uur - 11 uur - 14 uur - 17 uur - 20 uur

5 voedingen dus. We zijn wel bezig met fruithapjes en rijstebloem, maar daardoor laat ze nog geen voedingen vallen voorlopig. En de fruithapjes zijn nog niet echt op een bepaalde tijd, misschien moet ik daar eens wat regelmaat in aanbrengen... Standaard om 10 uur ofzo.

Wij hebben een combi-wagen. Het onderstel van de kinderwagen (Quinny Freestyle XL) kan ook voor de buggy gebruikt worden.
    Voorlopig past ze nog (net) in de kinderwagen.

@ all: Fijne dag!

9. eeva

eeva Niet meer actief

Sweetroosje, ik heb geen buggy en ben het ook niet van plan (misschien als er eentje bijkomt, ha,ha) wij hebben de bugaboo en willen hem er zo lang mogelijk mee vervoeren omdat hij zo lekker rijdt.
    Je vraagt naar het eetschema van de kleine: hij krijgt de borst zo vaak hij wilt (op verzoek dus) ik heb dus geen echt schema wat drinken betreft. Maar wel het eten: rond 9 uur papje - rond 12 uur liga/sinasappel of brood - rond 6 uur avondeten (gewoon wat wij ook eten) groente en aardappel uit de stoomkoker en vlees of vis uit de pan (soms rijst, soms pasta) maar niet gekruid, wel soms plakje kaas erdoor (bij bloemkool, broccolli ed.) en tomaat ipv. pastasaus. rond half 9 klein papje erna borstvoeding en slapen tussen 9 en 10 uur! Tussendoortjes, fruit, kwark of stukjes peperkoek en roosvisee uit tuitbeker of beker (slokjes, drinkt niet veel.. heeft liever borstvoeding).

Emmalotte, ben je al ongi? Hopenlijk blijft die 9 maanden weg..

10. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hoi meiden,

wat n gezellig geklets hier :)

Effe n ego-berichtje hier: ben vandaag weer ongi geworden :( :x Dus 1 dag langere cyclus. Ben niet superteleurgesteld, omdat ik me er al wel op had ingesteld maar vind het toch wel jammer. Vriendlief is er de laatste weken ineens ook veel meer mee bezig :) en zei dat we er maar wat serieuzer mee bezig moesten gaan. Oftewel: beetje meer rekening houden met de vruchtbare periode ipv er totaal geen rekening mee houden. Al willen we het wel leuk houden natuurlijk ;)
    Ga dadelijk maar even ovutesten bestellen, al zeg ik dat niet tegen hem. Werd hij de vorige keer nerveus van ;) Kan hem beter verleiden zonder dat ie weet dat mijn ei eraan komt :p

Ik kom hier straks terug, moet eerst nodig ff wat hier in huis gaan doen, nu de kleine zonder ritme eindelijk even slaapt!

Liefs emmalotte

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ emmalotte: he gadver... :( Wat jammer zeg! Hopelijk deze rond meer geluk ;)

Waren jullie van de eerste snel zwanger?
    (vraag voor iedereen eigenlijk :) )

12. eeva

eeva Niet meer actief

Emmalotte, jammer! Hoelang was je cyclus eigenlijk voor de bevalling? En was die toen regelmatig?

Marb, Ik was wel snel zwanger, nl. de 2e ronde (terwijl we toen zelfs een tijdelijke stop hadden ingelast, dus uitgekeken en toch zwanger geworden) en dat terwijl mijn leeftijd ver boven de 35 is! En jij, was je snel zwanger?

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ eeva: bij ons was het allebei de keren direct raak. Eerste zwangerschap dus een miskraam geworden, toen een ronde 'verplicht rust' gehouden en daarna weer eerste keer raak. Heel fijn! :)
    Ben wel bang dat het nu lang(er) gaat duren ivm de bv, maar dat zien we dan wel weer ;)

14. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hoi meiden, ben ik weer (zei zij met de m&m's nog in de mond :p )

@ sterretje: 4 voedingen is netjes hoor! Toen ik op 4 voedingen kwam, kwam mijn ongi door (en daarna weer meer voedingen) Hopelijk bij jou ook snel ongi, die pijnen klinkt iig goed voor het op gang komen. Helaas minder dat het zo'n pijn doet/vervelend gevoel is :x Wennen he, je ukkie naar het kdv? Maar het went snel vind ik. Vriendin van mij heeft 6mnd volledig bv gegeven en daarna nog 2x per dag (ochtend en avondvoeding) en daarnaast flesvoeding. Ging prima.

@ sweet roosje: Ons schema? iig elke dag anders en dan bedoel ik ook heel anders:p Vandaag: Mevrouw werd om 8.00 wakker en werd door papa bij mij op bed gebracht: BV (en veel, want ik had stuwing omdat ze gisteren na 21.1 niet meer had gedronken). Mevrouw eer op bed gelegd omdat ze beetje moe leek (oogjes wrijven en voor haar doen rustig) en ikzelf moe was en nog wel ff wilde slapen :D
    Ze werd pas om 12.00 wakker (is echt n uitzondering hoor)
    12.00 boterham en daarna BV
    13.45 fruithap
    15.30 tot 17.30 geslapen
    1745 warm eten, 8 mnd potje. Ging niet zoveel in, dus daarna BV
    Slapen wilde ze om 20.00 niet. Begon te krijsen en zat met hand in mondje
    ongeveer 20.30 nog een keertje BV
    Als ik zo naar bed ga zal ze nog wel 1x komen voor BV (of anders vannacht)
    Gisteren een heel ander schema:
    8.00 BV
    10.00 fruithap
    12.30 BV
    (Hele ochend niet geslapen)
    op kdv 's middags 1 uur geslapen en rond 16.00 BV (150 cc)
    thuis rond 1815 bijna een heel 6mnd potje
    18.45 tot 20.45 gslapen
    21.00 BV, 2200 naar bed
    Oftewel meestal 4-5 BV en geen ritme;)

@ marb: fijn dat ze weer beter is. Hopelijk is eht huilen tijdelijk en is het idd har manier van verwerken. Dus 2 weekjes wachten nu? Ik duim!

@ eeva: hier ook bugaboo, rijdt idd heerlijk :)

@ iedereen die ik vergeet: hopelik gaat alles goed.

Ik ben lekker aan de chocola gegaan! LEkker buikpijn:)
    Achja, waarschijnlijk rond de kerst vruchtbare dagen.
    Verder eigenlijk weinig te melden, ben moe en duik er zo in (is al te laat)

wij waren bij de 1e de 5e ronde zwanger en de 4e was waarschijnijke een vroege mk (had niet getest, dus nooit 100% bewezen, maar voor mij wel zeker zo)
    Cyclus was nu weer 26. Dit wordt de 6e ronde na de bevalling (al was de eerste wel errug lang, dus tel ik die maar niet mee als echte ronde, is t voor mijn gevoel minder lang)

Weltrusten meiden!

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    GRMBL. Blijkbaar toch geen ei :(

@ emmalotte: hihi, lekker weinig schema! Zo ziet ons schema buiten bv er ook uit hoor... ;) En ik moet zeggen dat ze de laatste tijd met de bv ook niet bepaald stipt is :p

Sterkte met je buikpijn. Kan me voorstellen dat je lekker naar de chocola grijpt! :)

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoi meiden
    Wat gezellig dat iedereen zo lekker aan de klets is hier nu!

@emmalotte wat super balen dat je ongi bent geworden zeg, echt shit
    Had het zo gehoopt voor je!
    Ga maar lekker aan de chocolade hoor, heerlijk altijd dan weer!
    Enne gewoon lekker een beetje kijken naar je vrucht bare dagen deze ronde, dan heb je toch net weer wat meer kans waarschijnlijk op een zwangerschap!

@marb toch geen ie nog meis?
    Wat vervelend zeg, ik duim dat je ei nu toch snel gaat komen hoor!
    Ga je nog door met de ovutesten?

Hier was ik na 9 maanden zwanger van Kylian

@Sweet roosjes, mijn kleintje is nog zo jong, aan mijn schema heb je waarschijnlijk niets, want hij krijgt alleen nog maar bv :D
    En dan gewoon rond 8u -12u 16u en 20u
    Althans zo was het, de laatste 2 dagen komt hij opeens snachts weer ;)

Nou meiden, hier dinsdag opeens 2 druppels bloed, maar daarna gewoon niets meer
    Ook geen bruin of iets, gewoon helemaal niets
    Heb nog wel steeds last van mijn buik, maar dat is ook met vlagen en niet constant
    Ik heb geen idee wat dit moet zijn
    Buikpijn zou misschien kunnen zijn wat jullie zeggen, van aankomend ei, maar waar dat beetje bloed dan vandaag komt?
    Geen idee... We wachten het maar af

Tot snel!

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ sterretje: raar hoor, paar druppels... Wel kun je van een eisprong ook een beetje bloed hebben. Kan het niet zijn dat je gewoon ongesteld moet worden? Hoop dat het je eisprong is!

@ all: we eten vanavond hete bliksem Hete bliksem - Wikipedia en m'n man is een deel zonder ui en vlees voor Sarah aan het maken, hihi!

Fijne dag!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @marb eet smakelijk alvast, het schijnt erg lekker te zijn, heb het zelf alleen nog nooit op ;)

Ik denk niet dat het van mijn ei is gewest, want ben weer begonnen met tempen en 2 dagen al een lage temp
    Wat kan betekenen dat ongi er aan komt, of dat mijn ei nog niet geweest is
    Moet het maar zien denk ik, want nu ook geen buikpijn meer gehad vandaag verder, maar ook helemaal geen bloedverlies :(
    Misschien mag ik me wel een officiele cyclus op holler noemen :D

Ben er weer vandoor meiden, Mannetje wil uit bed :)

19. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo allemaal

@Emmalotte: Owhh, balen zeg! Inderdaad maar een ronde met
    ovutesten proberen, dan kan je het wat preciezer bepalen. En
    ik vertel mijn vriend ook niks over de positieve testen hoor. Werkt
    hier ook averechts.;):D

Maar heel veel suc6 deze ronde enne het wordt een kerst-eitje deze
    keer.:p Moet goed komen!:D

@Sterretje08: Nog maar 4 voedingen :$... Kom ik aan met mijn... Even
    tellen... 8-10 voedingen per dag! Hihi.. En mijn monstertje is al bijna
    jarig (4 jan.). :D

Moeilijk hoor, je kleintje achterlaten, maar hij zal vast snel gewend
    zijn daar. Ze vinden snel weer een ritme, maar het blijft even wennen.:(
    Ben benieuwd hoe het morgen gaat.

En ik heb tijdens de BV periodes vaak ovulatiebloedingen, gewoon
    een paar bloedvegen hoor, niet veel. Meestal 1 a 2 dagen en dan is
    het weer weg. Dit gebeurd bij mij zo'n 5-7 dagen voor mijn eisprong.
    Misschien is dit ook bij jou het geval. Let je verder op signalen van
    je lichaam, vruchtbaar slijm enzo?

@SweetRoosje: Ik heb de Xadventure twin en de Xadventure gewoon. ;)
    Mijn peuter (2,5jr.) is een slechte loper, vandaar dat we toch een
    twin erbij hebben gekocht.:D

@Marb: Tja, ik denk dat je gelijk hebt wat het huilen van je meissie
    betreft. Ze heeft natuurlijk wel heel wat meegemaakt. :( Ook logisch
    dat ze even erg veel behoefte heeft aan mamamelk/troost. Echt
    sneu hoor, arm klein hummeltje zo ziek. Niks aan! Gelukkig is ze weer
    opgeknapt.

En je ei geweest! :) Die heeft mooi gewacht tot het juiste moment!;)
    Hopelijk is er nu iets moois gaande daarbinnen. Duim... Duim... Duim...
    *Leest verder* Toch geen ei? :(:(:( Kom op ei!!!

Ik gebruikte bij de eerste de pil en ben toch zwanger geraakt. Waarschijnlijk
    omdat ik ziek ben geweest tijdens die periode. Van de tweede was ik
    meteen zwanger, de eerste poging dus. De derde is gemaakt tijdens
    de 7de ronde en de vierde weer meteen de eerste keer.:)

Hier komt eitje er weer aan. Nog even afwachten wanneer precies
    en hopen dat mijn cyclus niet in de war is gegooid door de vmk.;)

Meiden, fijne avond nog enne tot gauw!

Groetjes SimplyMe

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden,

@simply me, wat fijn dat je eitje er aan komt zeg, nu maar hopen dat hij snel mag arriveren :p
    Ben je bezig met ovulatie testen ook?

Maar wat fijn dat je verteld over dat tussentijdse bloed vegen verlies (wat een woord haha) voor je eisprong!
    Misschien is dit ook bij mij wel zo ja, wie weet!
    Ik kijk verder ook wel naar slijmveranderingen en heb het idee dat het wat wateriger aan het worden is, maar nog geen rekbaar slijm, dus het zou kunnen dat mijn ei er aan zit te komen
    Zou geweldig nieuws zijn!

Wat een geluk dat je zo snel zwanger bent geraakt zeg, 2 keer in de eerste ronde, echt super!
    En jij ook al door de pil heen, hier ook toen ik voor de eerste keer zwanger werd, maar dan was ik niet zo nauwkeurig met het slikken ;)

Mijn kleine mannetje is vandaag weer wezen wennen op het kdv, vond eht nog moeilijker om hem weg te brengen
    Toen ik belde tussen door, was hij ook al een hele tijd in bed aan het huilen, helemaal overstuur :(
    Gelukkig was hij lekker aan het spelen in het wippertje met een babygym toen ik hem op kwam halen, dus dat maakte wel wat goed

Gelukkig moet ik de eerste week van jan nog niet werken, dus dan kan hij nog 2 daagjes maar een paar uurtjes gaan, hoop zo dat het dan toch beter gaat hoor!
    Anders ga ik geloof ik niet met een gerust hart werken...

Nou meiden, fijne dag verder!

Deel Deze Pagina