Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @rosa: dank je wel voor je advies. Ik heb het net gedaan want haar temp ging steeds meer omhoog. Is nu al 39.7! Ik ga over 1 uurtje weer meten, als ie zo hoog is nog dan bel ik huisartsen post. Want ze huilt hele tijd terwijl ze aan borst is en ze valt ook steeds in slaap daarna.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

ach jeetje meis vertrouw op je moeder gevoelens als je het niet vertrouwd bellen!!

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ga ik zeker doen :)

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

sterkte kaatjuh

ik ga lekker naar me bedje.

liefs rosa

5. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

@Kaatjuh: Hoe is ze verder dan? Huilt ze? Is ze slap? Wakker en alert?

Maar idd. vertrouw op je gevoel en gewoon bellen als je het niet vertrouwd!

En zolang die kip goed gaar was kan het niet daaraan liggen. ;) En eten dat niet goed valt wordt er bijna altijd meteen uitgegooid door die kleintjes, dus maak je om die kip maar geen zorgen.

6. SimplyMe

@Rosa: Slaap lekker en ik PB je morgen over die foto's! ;)

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi lieve meisjes :D

wat kunnen jullie kleppen, zeg ;)
    Ben wel een eeuwigheid aan t bijlezen geweest :p
    Effe n korte reactie van mij, morgen ben ik hier weer eens een keertje uitgebreid. Superdrukke week gehad :$

Sterretje: balen meis.*dikke digiknuf* Als je graag zwanger wil worden is elke maand er 1 teveel. En stiekum hoop je toch altijd dat het raak is. Blijft elke keer een teleurstelling :(
    hopelijk snel minder last van je ongi.

SimplyME: wow, die banner van jou :D Cool hoor.

kaatjuh: jeetje meis, das schrikken. idd bellen als je gevoel dat zegt. Hopelijk zakt de koorts snel af.

rosa: spannend. *duimt voor een mooie positieve test*

de rest: sorry dat ik het uit mijn hoofd niet weet, morgen ben ik er weer volop.

Even kort ego over mezelf: tempen doe ik geloof ik niet zo goed :( Wisselt nogal. Heb eigenlijk het gevoel zwanger te zijn, maar ben bang dat ik het me inbeeld en dat mijn lf toch te kort is ;)
    Voel me af en toe misselijk, heb n opgezette buik (heb ik ook steeds voor de ongi) meisje blijft maar melk vragen (productiedip? ) voel af en toe met hoesten steken in buik, net als bandenpijn.
    We wachten af, eerst maar eens 10 DPO halen en als ik dan nog niet ongi ben misschien testen.

Ik ga bankhangen en bijkomen van deze week en morgen ben ik hier volop en ga ik ook pb's versturen. Wil hier op t forum namelijk graag anoniem blijven.

8. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @rosa: dank je wel!

@simplyme: ze is hele tijd aan het huilen zelfs als
    ze aan borst is. Maar daarna valt ze weer ff in slaap. Nu bv is ze in slaap gevallen. Ik heb een zetpil gedaan en daardoor zakt temp iets af. Is nu 39.0. Ik stop haar nu gwn in bed en kijk dalijk hoe het gaat.
    Ja ik zei ook al tegen mn man zal niks met kip te maken hebben. Maar hij was er niet mee eens dat ik haar die kip gaf drm zegt ie dat. Hij zei dat ik speciaal voor haar moet maken, goed koken enz. Want die kip was gebraden.

@emmalotte: dank je wel!
    Wel goed om te horen dat jeje zwanger voelt. Hopelijk klopt het ook allemaal! Wanneer ga je testen precies?
    Ja wij doen het allemaal via pb joh, we willen ook anoniem blijven :D

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Tjah mannen en luiheid, ik ken het grrrr.

Oei een keizersnee, nou dan hoop ik dat je andere 4 een normale bevalling zullen zijn.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dikke kus terug meid.

Ok dus jij ook al een grootgezinwens, hier ook en het liefst 7 hihi.
    Maar ja zoals je al zei eerst maar kijken of we een 2e krijgen.

Aaah balen van je buikpijn, beterschap meid. Succes morgen bij de KA.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Leuk toch, ieder zijn zin gekregen. Vijf is een mooie getal.

Ik hoop het ook voor jullie.

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

De mijne heb ik ook met alle liefde om 21u erin geknikkerd :D

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Wat ik me ook afvroeg is of jullie tempen als jullie ongie zijn? Heb ik namelijk niet gedaan.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ok, hoop dat je die getal ook krijgt dan.

Jij ook fijne weekend meid.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goede morgen dames,

Zo was ik de laatste en ben ik weer de eerste :D, lekker geslapen allemaal? Ik lag er om 23u in en ben pas om 02u gaan slapen en om 5u was ik weer klaar wakker, mijn kleine slaapt nog (normaal wordt ze om 6u wakker om aan de borst te komen, maar ze slaapt dus nog ;)

Ow ja dames, ik weet niet of ik een 35 of 28 dagen cyclus heb. Wil mijn vruchtbare dagen wel benutten, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Gwn deze hele maand om de dag of wat :)? Of krijg ik met tempen, meer inzicht?

Zo en nu ff een bakkie doen voordat de kleine wakker wordt :p

Kom straks koekeloeren.

Ow ja dames naar deze kant kan ook een voorstelpb gestuurd worden, leuk om elkaar te leren kennen aangezien we een hecht klein groepje zijn.

16. SimplyMe

Goedemorgen allemaal,

Ik heb weer een heerlijke nacht gehad! *neust begint direct te groeien* ARRGGHH!! Het nachtelijk wc bezoeken is begonnen, 3x eruit om te plassen... Slapen je koters eindelijk goed, krijg je dit weer! :p Maar ik ben heel blij hoor dat ik er uit mag, want de oorzaak is super! ;)

@Rosa: Ik duim, en duim, en duim, en duim... En wacht, en wacht, en wacht, en wacht,... Kom op! Wij willen nieuws!! Goed nieuws!!!:D

@SW: Ik zou ook gewoon om de dag doen, maar wel met plezier, anders niet. ;) Maar moeilijk is dat dan inschatten he, je eisprong, als je geen vaste dag heb daarvoor... ;)

En ik temp eigenlijk niet de eerste dagen. Ik wist dat mijn ei rond dag 20 sprong, dus begon ik met tempen rond dag 15. De eerste twee maanden wel veel eerder begonnen hoor, maar toen ik eenmaal het patroon herkende, hoefde dat niet meer. ;)

Nou, ik wil ook een koppie koffie..

Ik kom zo weer langs!

Liefs

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey meiden

hier was de test negatief wel was me temp nog flink hoog. bij mijn dochtertje teste ik pas positief toen ik een dag overtijd was en dat waren de zelfde testen. maar voor nu ga ik er vanuit dat ik ongi wordt morgen.

liefs rosa

18. SimplyMe

Ohhh Rosa, wat spannend!!! Ik duim door hoor!!!

En Kaatjuh, helemaal vergeten.. :) Hoe gaat het met je kleine meissie?

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Lieve allemaal,

Ik merk de laatste tijd bij mezelf een steeds verder vorderende computer (en dan met name forum-) verslaving. Het wordt dusdanig erg dat ‘reageren op het forum’ op mijn to do list komt, waardoor ik steeds minder tijd overhoud voor andere dingen. Dit lijkt me niet bepaald de bedoeling!

Om hiervan af te komen wil ik kijken of ik een hele maand me ertoe kan zetten om niet te reageren op fora. Ik wil wel lezen, want ik wil wel een beetje op de hoogte blijven van wat er met jullie gebeurt, maar ik wil niet reageren.

Ik hoop dat jullie het een beetje snappen…

Liefs!

20. SimplyMe

Lieve Marb

Heel begrijpelijk hoor! ;) Het is soms echt een dagtaak om het
    bij te houden. :D

Zolang je maar beloofd om heel af en toe even een heel klein
    berichtje te posten om hallo te zeggen, dan vind ik het goed. :p

Maar even serieus... Ik begrijp het helemaal hoor! Doe maar rustig
    aan. Zo'n forum moet leuk blijven! ;)

Liefs SimplyMe

Deel Deze Pagina