Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Ik hoop het ook... Spannend hoor allemaal! En net wat je zegt dat zou echt heel speciaal zijn (is het altijd wel natuurlijk) gezien het feit dat jullie deze maand met hele andere dingen bezig waren. Praying 4 a miracle...

2. eeva

eeva Niet meer actief

Ik dank je voor je mooie hCG
    ik hoop het ook :D:D:D
    Ik deel je HCG wel met Rosa, die arme meid... het is bij haar niet goed gegaan :(

3. SimplyMe

Ik had het gelezen idd. Zwaar klote! :( Ik had ook wel op haar post gereageerd. ;)

En hou jij dit hCG maar helemaal voor jezelf, dan strooi ik wat vers hCG/hCG voor Rosa vlak voor haar eisprong. ;)

4. eeva

eeva Niet meer actief

Waar is Marb, die zou vandaag testen (heeft ze op het lijstje gezet)

Marb, ben je ons vergeten??? ik duim voor positief, duim, duim, duim...

5. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoihoi

rosa: jeetje meid, wat ontzettend kl... *geeft een hele dikke knuffel* Das wel weer ff schrikken. Hopelijk heb je er niet al te veel last van. Nogmaals sterkte.

sweetroosje: beterschap. hopelijk heb je vanmiddag beetje kunnen bijtanken. Hier ook een loopneus en rode oogjes. Ben ook benieuwd naar je cyclus.

SimplyMe: hey youre back :D klinkt als n drukke nuttige dag. 5 weken alweer *doet vreugdedansje* Lekker afspraakk maken, kun je daar naar uitkijken.
    Ik klink idd zwanger, maar kan bijna alles afschuiven op andere dingen (ook n stuk zelfbescherming)

eeva: hoi :p

kaatjuh: vrijdag samen testen bij geen ongi?

marb: wat zei je test? wij zijn nieuwsgierig.

hier geen veranderingen
    Misschien kom ik straks nog ff hier, ga nu eten afmaken....

ps. iedereen die nader kennis wil maken, stuur gerust een pb dan reageer ik zeker. heb er zelf pas verstuurd. reageren gaat sneller ;)

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ach Rosa! Wat ontzettend K*T zeg! ik heb er geen woorden voor...:(

Simplyme alweer 5 weken jippie!!!

Ovulatiebloeding... Zou gunstig zijn heb de avond ervoor en erna namelijk lekker geknuffeld met manlief haha.

dag of 5 erna had ik een veegje helderrood bloed... zou wel erg prachtig zijn als het een innesteling is....

Maar nogmaals het zo wel heel snel zijn terwijl ik voed op verzoek wat nog neerkomt op elke 2 a 3 uur. maar zeg nooit nooit haha.

Heb wel testen gehaald,,, wel grappig sta ik in de kruidvat met een mandje met een test en zoogcompressen hihi

7. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier helaas ongesteld geworden.. Lig nu met heeel erg veel pijn in bed! Wat is dit toch klote elke maand :(

8. SimplyMe

@Kaatjuh: Sh*t, wat balen zeg! Ik had er zo'n goede hoop voor. Ik kan mij voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. *KNUF* En die pijn... :( Kan het geen vmk zijn? Of heb je elke maand zoveel pijn?

Deze is iig voor jou:

9. SimplyMe

@Elmo: Ik hoop het! Ik weet iig dat ik zwanger ben geraakt van mijn vierde toen mijn derde nog volop, elke 3/4 uur (dag & nacht) bij mij dronk. Het is zeker mogelijk dus. Ik duim voor je. Spannend!!!

10. SimplyMe

Ja, je hebt wel gelijk... Ik zal morgen even bellen... ;)

Ja, op zich niet slecht, die zelfbescherming. ;) Maar ik hoop iig dat het niet nodig is. Met welke test had je trouwens getest?

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    He Kaatjuh! KL*TE ZEG!! vooral ook dat je er zoveel pijn bij hebt...

Simplyme ik hoop het hoe oud was je derde toen?
    Beau is natuurlijk nog maar 7 weken vandaag:D

12. SimplyMe

@Eeva: Ik was even aan het neuzen over de snelle jongens en de sterkere meiden enzo. :D En dus ook over het dieet van de moeder en de invloed daarvan op het geslacht.

Nu is de stelling dat de man met zijn voeding kan beïnvloeden hoeveel mannelijke en vrouwelijke zaadcellen er worden gemaakt (hoe heb ik niet gelezen) en de vrouw kan de baarmoederomgeving beïnvloeden zodat die meer geschikt is voor een vrouwelijk emryootje of juist niet.

Als je nou kijkt naar je dieet van toen je zwanger raakte van je zonen, klopt deze theorie dan?

13. SimplyMe

Mijn dochter was toen 9 maanden. :D

Ahhhh, 7 weken... *Koetsiekoetsiekoetsie* Wat klein nog! En heeft hij het (echt) lachen al ontdekt? Zo lieffff is dat!!!

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    #1174 elmo28, 10 feb 2010
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  16. SimplyMe

Super!!! Wat een lekker bekkie heeft hij!!! *Zwijmel* Die meiden trouwens ook hoor, lekker met hun net-uit-bed-na-een-nacht-vol-woelen kapsel... :D lekker stel heb je! Mooi hoor!!!

17. SimplyMe

Dit is er een van mij met los (niet gekamd en erg wild gespeeld) haar... :$ :D

18. SimplyMe

En deze van haar maar dan met gekamd haar:

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Geweldig!! Wat een kop haar joh! daar heb je heel wat werk mee zeker? Wat een mooi koppie! wel ontdeugend of niet?

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wat een verschil!!! lijkt een heel ander kindje!!! nummer hoeveel is dit haha

Deel Deze Pagina