SimplyMe: Nee als ik nog niet ongi ben en negatief test zal dat denk ik mijn humeur voor de verjaardag niet verpesten. We vieren het trouwens al zaterdag en gaan zondag een dagje weg. Gisteren kwam cadeautje binnen en heb ik taart besteld. Heb er zo'n zin in.
Hoi Emmalotte, fijn dat je nog niet ongi bent, ik duim voor je... zou super zijn als je zwanger bent voor de eerste verjaardag van je dochtertje Die kleine van mij is net in slaap gevallen aan de borst (ligt nu te slapen op mijn schoot) naast me staat de laptop
eeva: thanx. Zou idd top zijn! Oh lekker bij je op schoot slapen Doet ons ukkie bijna nooit meer, alleen als ze ziek is of heeeeel moe. Vanochtend viel ze met voeden op bed bij ons in slaap, heerlijk!
@SimplyMe: Ik denk wel dat we goeie kans hebben, ik kon door het temperaturen ook precies mijn eisprong zien, dus het is weer spannend. Fijn dat jij je verder zo goed voelt en geen last van kwaaltjes hebt. @Emmalotte: Ja, echt heel vervelend zonder internet, en we hadden ook geen tv en telefoon, dus best saai! Ik heb mijn eigen internetbedrijf, dus dat was ook wel erg balen, want dat lag nu dus 2 weken stil. Ik mag bijna testen ja, ik voel verder helemaal niets. Ik ben er ook niet zo mee bezig als vorige maand gelukkig. Gewoon rustig afwachten.
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei 30 januari - NOD 13 februari - Ronde 7 / Te Korte LF ~ Test vrijdag Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei zaterdag 6 februari - NOD 20 februari - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 14 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 20 februari NOD 5 maart - Ronde ? Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 6 maart - Ronde 4 Rosa (27jr-2e kindje)- Ei ? - NOD ?- Ronde ? Kaatjuh (23jr-2e kindje) Ei ? - NOD ?- Ronde 3 / Lange LF Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ?- Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 ♥♥♥Zwanger♥♥♥ SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13-10-2010
Goedemorgen Zonnestraal, wanneer ga je testen? Ik duim voor je, duim, duim, duim hopenlijk test je positief... Als je ei de 31e januari is geweest, dan heb je toch zondag je NOD of niet? jij hebt maandag op het lijstje staan zie ik... of heb je geen LF van 14 dagen? Zit je vandaag op 12 DPO?
hier nog geen ongi te bekennen Heb nog geen test gedaan. Ik wil het pas zondag doen (als ik nog niet ongi ben), morgen vieren we de verjaardag van ons ukkie en als ik ongi word dan is dat zo. Maar een negatieve test is dan toch minder. Moet zeggen dat ik er momenteel erg nuchter onder ben: heb echt zoiets van, we zien wel. Voor mijn gevoel is het echt 50-50 wat het zal zijn. Ik ben iig al heeel blij met een lf die veel langer is *doet een vreugdedans* Heb mijn ei zaterdag 30 of zondag 31 januari gehad, dus minimaal een lf van 11 dagen. Dan maak je tenminste ook echt kans. to zo effe 2e koffie pakken (smaakt nu wel weer goed )
Ha,ha.... nou ik vind het best meevallen dat meidenplan, gaat helemaal vanzelf... ik verwacht mijn ei morgen of overmorgen als ik naar mijn lichaam kijk en naar de vorige cyclis. Dat gaat snel met die tandjes, ik zie ze al een beetje uit het tandvlees komen... hij heeft alleen om 12 uur vanacht gedronken, dus dat valt wel mee Gisteren heb ik hem al voor de 2e keer zijn haartjes bijgeknipt... ha, ha... hij had zijn pony al in zijn ogen zitten 10 maanden en al 2x geknipt Ik wens jullie een hele leuke en gezellige dag alvast voor morgen (fijne dag om genoeg afleiding te hebben en niet te testen, lukt je vast om tot zondag te wachten) Heb je een speciale taart besteld? Ik denk dat ik zelf een taartje maak als mijn kleintje 1 wordt want ik ben niet zo van die ongezonde dingen geven, haha... mijn eerste heeft tot zijn 2e geen snoep gehad en daarna alleen maar kleurstofvrije en zijn verjaardagstaartje was eigenlijk maar een stukje peperkoek met een kaarsje, geen slagroom en versiering Nu vind ik dat een stukje zelfgemaakte cake met versiering moet kunnen, haha... *gekke moeder ben ik*
hoihoi, Had t idee dat het meidenplan veel gedoe was, dus helemaal super als het geen moeite kost. Dan is het helemaal het proberen waard *duimt voor een meidenzwangerschap voor eeva* Stoer hoor, haren knippen. Hier nog lang niet aan de orde, dus helaas voor mama nog geen staartjes maken. Heb idd een taart met foto besteld. Ik ben ook niet zo van het snoep enzo geven. Ik zie weleens bij vrienden met een kindje van 4 mnd ouder dat die alles krijgt: chocola zelf uit bakje pakken, oliebol () en alles mee-eten met papa/mama. Doen wij niet. Ze krijgt ook geen zoete yoghurt ofzo, maar gewoon halfvolle yoghurt. Wil daar toch terughoudend in zijn. Maar op de verjaardag mag ze wel n stukje taart als ze wil Dochtertje wil een stukje typen: 13200.1.66.................. + 06511111123.6 0283.. * .-9+6
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei 30 januari - NOD 13 februari - Ronde 7 / Te Korte LF ~ Test zondag Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 31 januari - NOD 15 februari - Ronde 2 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei zaterdag 6 februari - NOD 20 februari - Ronde 2 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 14 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 20 februari - NOD 5 maart - Ronde ? Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 6 maart - Ronde 4 Rosa (27jr-2e kindje)- Ei ? - NOD ? - Ronde ? Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 / Lange LF Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 ♥♥♥Zwanger♥♥♥ SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010
Hallo meiden @Emmalotte: Ik bel volgende week even voor een afspraak. Op de site stond dat je vanaf 6 weken kunt bellen voor een afspraak, dus dat doe ik dan maar gewoon. En mijn kids moeten echt wel meehelpen, zelfs mijn peuter al. Jong geleerd is oud gedaan he! Haar taak is de poes eten geven (met hulp van papa). Volgens mij ben jij hartstikke zwanger! Ik hoop dat ik gelijk heb! Spannend zeg! Knap hoor dat je nog niet getest hebt! Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... @Zonnestraal: Spannend dus! Dus wel een goede kans? Ja, zonder tv, internet en telefoon is er veel meer tijd voor andere dingen.. Ik duim voor je! Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... Duim... @Eeva: Hier ook nog geen haartjes geknipt! Die van je zoon groeien hard. Wel lief hoor! En hier ook geen tot weinig echt snoep, wel rozijntjes enzo. Het is gewoon niet nodig. Gelukkig zijn mijn kids echt gek op groenten en fruit. Dat scheelt een hoop gezeur. Nou, hier ga ik maar eens verder.. Ik kom straks of vanavond nog wel even langswaaien!
hoihoi voel me af en toe ook echt zwanger: tegen het misselijk zijn aan. Meestal heb ik voor de ongi een erg opgezette buik, 2 dagen terug had ik dit ook, nu niet meer. En gelige afscheiding. Vind mezelf ook knap dat ik nog niet getest heb. Heb nog 1 test van matcare liggen en wil morgen ff bij de kruitvat die testen van 2 voor 5 euro halen, waar ik steeds iedereen over hoor. Tot vanavond ofzo!
Het iig beter dan gisteren, nog wel een verstopte neus en hoofdpijn maar in mindere mate. Ok dus mijn 1e ongie was vorige maand, ben benieuwd of de 2e zich zelf aankondigt. Ik kijk het zowiezo aan en bespreek het ook met de gyn bij de volgende afspraak, en daarna zien we wel. Pfff die kriebels sloegen helemaal op hol tijdens het kijken naar 'generatie 2010' op ned1 *kwijl kwijl*.
Hoi meissie, Veel plezier morgen en gefeliciteerd alvast, nu nog een positieve test en dan is het dubbelop feest!