Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @ Eeva: mijn ei was 3 febr. Ik zal het lijstje even aanpassen en ik weet niet precies hoe lang mijn lf is, NOD zou normaal 15 febr. moeten zijn, maar vorige maand klopte er ook niets van. Even afwachten. Ik denk wel dat ik maandag ga testen als ik niet ongesteld wordt.

@Emmalotte: goed dat je zo lang kan wachten zeg, zou ik niet kunnen denk ik. Ik ga dus meteen maandag testen waarschijnlijk.
    Fijne dag morgen.

♥♥♥Ons lijstje♥♥♥

Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei 30 januari - NOD 13 februari - Ronde 7 / Te Korte LF ~ Test zondag

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 3 februari - NOD 15 februari - Ronde 2

Marb (26 jr-2e kindje) - Ei zaterdag 6 februari - NOD 20 februari - Ronde 2

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 14 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 20 februari - NOD 5 maart - Ronde ?

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 6 maart - Ronde 4

Rosa (27jr-2e kindje)- Ei ? - NOD ? - Ronde ?

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 / Lange LF

Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

♥♥♥Zwanger♥♥♥

SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010

2. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

@Emmalotte: Spannend! Ik ben ook erg tevreden over die 2voor5 euro van de KV. Niet te duur, maar toch erg betrouwbaar. Kassa heeft verschillende merken getest en deze kwam er als beste uit. ;)

*doet een ongi-ga-weg-en-blijf-weg dansje just in case*

@SweetRoosje: Maandag belt de gyn al, dat is snel. Ik ben benieuwd zeg. Ik zou het denk ik wel eng vinden om zo'n medicijn te slikken tijdens de BV. Maar als de gyn erachter staat dan zal het wel veilig genoeg zijn, lijkt mij. Ik hoop gewoon dat je menstruatie uit zichzelf komt. Hmmm... Eigenlijk is dat mijn tweede keuze. Mijn eerste keuze is hopen voor een mooie positieve test! :D

@Eeva: En was je ovutest donkerder vandaag? Ik duim voor een geluksei! ;)

@Zonnestraal: Jij ook zo vlak voor de NOD? Ik hoop dat je maandag een super + test krijgt! ;)

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,

Emmalotte,eeva en zonnestraal spannende tijden!!!
    Vandaag nacontrole gehad bij de verloskundige.
    Zij vond dat mijn buikpijn en dagje bloedverlies ook erg deden denken aan een ovulatiebloeding... dus spannend.
    Zal ergens rond 25 febr eens een testje doen... haha:D

4. eeva

eeva Niet meer actief

♥♥♥Ons lijstje♥♥♥

Emmalotte (29 jaar-2e kindje) - Ei 30 januari - NOD 13 februari - Ronde 7 / Te Korte LF ~ Test zondag

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 3 februari - NOD 15 februari - Ronde 2 ~ Test maandag

Marb (26 jr-2e kindje) - Ei zaterdag 6 februari - NOD 20 februari - Ronde 2

Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD 25 februari - Ronde 0

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 14 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 20 februari - NOD 5 maart - Ronde ?

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 6 maart - Ronde 4

Rosa (27jr-2e kindje)- Ei ? - NOD ? - Ronde ?

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 / Lange LF

Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

♥♥♥Zwanger♥♥♥

SimplyMe (33jr-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010

5. eeva

eeva Niet meer actief

SimplyMe, ovutest was een heel klein beetje donkerder (bijna niet te zien) ha,ha....

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja idd snel. Heb liever ook dat ik niks slik/prik zolang ik bv geef uit veiligheid maar ja als de gyn goedkeuring geeft dan moet het wel veilig zijn. Maar goed we zien wel, afwachten maar...

Aaah wat lief van je, dank je dat hoop ik.

Trusten dames!

7. SimplyMe

Wat een nacht!!! *GAAP*

8. SimplyMe

@Kaatjuh: *KNUF*

9. eeva

eeva Niet meer actief

ha, ha.... wat een duffe afbeelding (die eerste) ha,ha...
    Ook goede morgen :)

Emmalotte, Gefeliciteerd met je meisje !!!!
    Ik wens jullie een hele gezellige dag :D:D

10. SimplyMe

Aaaaaaaahhhhhhhgggggghhhhhhh!!!!

11. SimplyMe

Ik dacht er gisteren nog aan en wilde je toen al even een fijne dag wensen... Maar had bedacht dat het wel veel leuker zou zijn als ik dat gewoon vandaag zou doen. ;) Maar....

:):):) Dan moet ik dat niet vergeten... :):):)

12. SimplyMe

Ze was toch morgen pas echt jarig he? :)

@Eeva: Ja, wat een kop he! Zo voel ik mij nu wel even. Echt amper geslapen vannacht, dan weer kind, dan weer plassen, dan weer ander kind, dan man (draait zich om en zwiept zijn hand recht op mijn neus)(AU!!!)... *Gaap* Ik ben echt gaar!

Als jij Emmalotte niet had gefeliciteerd had ik er waarschijnlijk nog veel later achter gekomen. ;)

Hoe laat ga je ovutesten? Spannend! Ik hoop dat hij donkerder is vandaag! ;)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Simplyme, wat ben je toch een schat *SMAK*. Balen van je nachtrust, ga anders in de middag ff dutten als het kan.

Emma, veel plezier vandaag met je prinsesje. Ik hoop dat je morgen dubbelop feest hebt (posi test en je meisje d'r dag).

Evaa, en al ge-ovutest (bestaat deze woord uberhaupt haha)?

All, dikke knuff.

He dames aangezien ik niet weet hoelang mijn cyclus is, hou ik de vruchtbare dagen aan van een 28, 30 en 35 cyclus aan. Gisteren was de vruchtbaarste dag van een 28 cyclus en kan ik de 27ste al testen (wat ik niet ga doen), nu op naar die van 30 dagen cyclus (volgen jullie me nog hihi). Testen doe ik op 5 maart, op de NOD van 35 dagen cyclus.

Mijn meissie heeft om 6u bv gehad en om 9u krijgt ze normaal haar fruit maar ze slaapt nog steeds, moet ik haar wekken?

Ik ben sinds 6u wakker, heb al heel wat in huis gedaan en nu aan het pauzeren.

Liefs

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@simply me, goed dat je volgende week gaat bellen!
    Heb er helemaal zin in haha, wil ook een beetje met je mee genieten!

Wat een rot nacht heb je gehad zeg, kan me voorstellen dat je nu helemaal brak bent!
    En dan nog zo'n man ook, die van man heeft er ook een handje van om me wel eens eenklap te verkopen haha

@sweetroosje, zo he jij was ook al zo vroeg wakker zeg!
    maar je hebt wel een hoop kunnen doen, dat is ook wel super!
    Zou je meisje lekker laten slapen hoor, als ze straks wakker word kan ze altijd nog een keer fruit tussendoor krijgen toch?
    Of een keer een dagje niet is ook niet zo erg!
    Ze zal haar slaap wel nodig hebben als ze zo lang slaapt!

@eeva, hoe gaat het met je plan?
    Las dat je je ei bijna verwacht?
    Spannende tijden dus weer voor jou nu!
    Ik hoop zo dat je plan mag werken hihi

@kaatjuh hoe is het nu met je?
    Voel je je al weer wat beter?

@zonnestraal voor jou ook goede hoop!
    Aan jullie kan het niet liggen haha
    Ik duim voor je hoor!

@elmo, zow jou mannetje heeft goed geslapen zeg, dat is zeker heel mooi voor je eitje!
    Hopen dat hij nu strakjes steeds wat langer gaat slapen snachts!

@emmalotte, een hele fijne dag vandaag!
    Gefeliciteerd met je meisje alvast!
    En morgen een knaltest he, ik duim verder voor je hoor!!!!

HIer vanmorgen lekker wat uitgeslapen, was zo moe van de week
    Had ook steeds zo'n hoofdpijn, daar word je ook wel moe van dus
    Gelukkig nu weer over!

Zal even in het algemeen vertellen hoe het nu zit met het ziekenhuis, anders moet ik het aan iedereen apart vertellen, dus net zo handig zo!

Vorig jaar liepen we in het ziekenhuis na mijn curretage op controle gewoon steeds
    Uiteindelijk bleef ik een tijdje zo'n buikpijn houden dat ik nog eens terug mocht komen
    In dec ben ik toen voor het laatst geweest en zouden ze verder gaan kijken omdat het nu toch wat langer ging duren en ik gewoon zo bang was dat er iets niet goed was
    Toen heb ik dus bloed geprikt enzo en manlief mocht in jan een potje inleveren
    Maar vlak daarna bleek ik zwanger te zijn
    Uitslagen dus nooit meer gekregen

Nu hebben we toch nog even de uitslagen gekregen, en bleek dus donderdag dat er iets niet helemaal geod is van die zaadanalyse bij mijn man
    Mijn man maakt zich neit zo druk, hij zegt we hebben al een zoontje dus het is mogelijk
    Maar ik vind eht toch weer allemaal niet niets
    Door mijn verkelevingen hebben we al minder kans en dan dit er misschien ook nog boven op
    Heb dus het hele ziekenhis af gegebeld om zo snel mogelijk een afspraak te krijgen om nu precies te horen wat er dan niet goed is wat voor gevolgen dat heeft
    En verder neem ik aan dat er een nieuwe analyse word gemaakt, dat eis ik anders gewoon ;)

Verder vertelde de assistente me dat met dit zaad je wel een follikel meting krijgt zodat je precies weet wanneer je eitje springt en wanneer je dus echt moet klussen
    Dus dat is wel heel fijn

Maar goed verder weet ik het fijne er allemaal niet van, want ik moest al heel hard zeuren om dit te horen via de telefoon (na 5 keer bellen ofzo)
    Eigenlijk wilde ze me de uitlsag van het zaad helemaal niet geven omdat ze ' slecht' nieuws niet over de telefoon geven...
    Nou ja, ik moet vrijdag afwachten, dan horen we hopelijk alles!

Zo als nog een lang bericht geworden, sorry :)

15. eeva

eeva Niet meer actief

Ha,ha.... :D:D
    Ga lekker een middagslaapje doen ;)

Ik heb positief geovulatietest, ha,ha.... ik had het goed door dat mijn eitje kwam en dat terwijl ik vorige maand op dag 25 een eisprong had (met LFvan 6 dagen) ziet er goed uit :) vandaag is dag 17, hopenlijk is mijn LF nu ook langer... maar dat denk ik wel, dan hebben wij tenminste ook echt kansen, jippie :)

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @eeva wow wat goed zeg!
    Een posi vu test, wauw, geweldig!
    Nou meis, je eitje is echt mooi optijd gekomen, je cylus word steeeds beter!
    Nu een langere lf dan ook, maar het lijkt mij dat dat er dan ook wel positief zit aan te komen!

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi Ster,

Ben om 6u opgestaan om de kleine te voeden en daarna niet meer terug gaan slapen, heb sindsdien hetvolgende gedaan
    was opgevouwen, was opgehangen, was gedraaid (kan geen was meer zien), keukenkastjes afgenomen, koelkast schoongemaakt, gezogen/opgeruimd, wc/douche gedaan, sardientjes schoongemaakt en nu aan het pauzeren met een bak koffie hihi. Denk dat ik weer nesteldrang heb haha en sinds de ochtend al 2 koppen koffie op, wat nooit gebeurt.

Straks de was strijken, en onze klerenkasten uitruimen pff.

Om 11u werd mijn kleine wakker en heb d'r alsnog fruit gegeven, ze is nu aan het spelen.

Heerlijk uitgeslapen.

Dat is idd niet niks de uitslag van de zaadjes icm met verklevingen, ik zou idd ook een fm eisen. Zou ik ook wel willen maar weet niet of ze dat zouden doen...
    Mijn man z'n zaad is ook 'minder' en dat icm pcos, schieten we ook niet op, maar goed het is wel mogelijk want onze dochtertje is het bewijs. Mijn man maakt zich ook niet druk, ivm met mij (denk dat het in ons vrouwen meer zit, kinderwens). Ik kijk het aan en klop anders als mijn kleine 1jr is weer aan hun deur.

Ben benieuwd wat ze je te vertellen hebben vrijdag, succes alvast.

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Gaat alles goed met jullie?

Ik voel me momenteel niet zo happy ik wist niet dat ik me zo rot kan voelen,ik kan me er ook niet over heen zetten.moet echt huilen om alles.

ik kom snel weer kletsen als ik me weer wat beter voel.

liefs rosa

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sweetroosje, zo he je hebt echt een hoop gedaan
    Goed dat je meisje later nog haar fruit heeft gegeten!

Jij ook een heel dilemma dus mbt het zwanger worden
    Wisten jullie bij de eerste ook al dat de zaadkwaliteit minder goed was?
    En heb je toen ook een fm gehad?
    Denk idd dat wij vrouwen ons drukker maken er allemaal om dan onze mannen
    Mannen vertrouwen er meer op dat het goed komt
    Ik ben toch vaak nog eerst zien dan geloven

Thnx voor je succes wensingen alvast!

@rosa he meis, kan me voorstellen dat je je nog zo vreselijk voelt
    Het valt gewoon niet mee om je er overheen te zetten en weer door te moeten gaan
    Neem echt je tijd, verdriet is niet zomaar weg en moet echt een plekje krijgen!
    Doe rusitg aan, dikke knuffel!

20. eeva

eeva Niet meer actief

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt *knuffel*

Deel Deze Pagina