Sterretje, goed dat je verder gaat met het onderzoek... gelukkig ben je al zwanger geworden, ondanks de slechte uitslag!
@eeva, ja wil wel weten hoe of wat nu verder Ben altijd heel precies, dus wil weten hoe het allemaal zit, tot in elk detail En ik ga ook echt niet van het ergste uit, want we hebben natuurlijk gewoon een kindje gekregen, dus het is allemaal mogelijk (gelukkig wel) Maar zou het niet leuk vinden als ik nu heel lang zou moeten wachten op een nieuwe zwangerschap, dus maar eens kijken wat de opties zijn Waarom duurt het nog zo lang voordat het vrijdag is
@eeva thnx meis! Ben er vandoor meiden, mannetje voeden, daarna nog snel wat in huis doen en vanmiddag met mijn collega's shoppen voor het werk, dus nog een hoop te doen weer Fijne middag, tot later!
Hoi Rosa, Gaat z'n gangetje. Kan me zeker voorstellen dat je je k** voelt, want ja je verheugde je zo erg op iets en ineens is het er niet meer. Meid laat die traantjes maar rollen, lucht heel vaak op. Praat er met je man of een vertrouwd iemand over en lucht je hart. Ik weet even niet meer wat te zeggen maar wil je wel een dikke knuff geven en hoop dat je gauw weer zw wordt van een gezond/blijvend hummeltje. Sterkte en neem je tijd!
Tjah zou niet weten wat ik anders moest doen sinds 6u hihi. Volgens mij heb ik het eerder verteld hier of lijd ik nu aan dementie??? Het heeft 2.5 jaar lang geduurd voordat ik zw raakte van mijn prinsesje (ze was het wachten waard *kwijl*). Heb HSG gehad, alles bleek doorgankelijk te zijn, vervolgens de zaad van manlief gecheckt en die was 'minder'. Daarna aan de clomid omdat ik pcos heb, 50mg en 100mg sloegen niet aan. Gelukkig sloeg 150mg wel aan anders moest ik spuiten (wat ik niet zo erg zou hebben gevonden) waarvan de gevolgen minder zouden zijn. Toen ook nog eens 3x IUI gedaan welke mislukt waren. Uiteindelijk besloten we een maand rust te nemen en daarna ICSI te gaan doen, maar ja in die maand rust waren we spontaan zw geraakt gelukkig. Dat was het zo een beetje, en dan niet te praten over wat het allemaal met je doet en watvoor spanning het kon veroorzaken tussen ons pfff. Veel shopsucces met je collega's!
@SimplyMe: Wat een nacht joh! Hopelijk kun je vandaag overdag wat rust pakken. @Emmalotte: Een hele fijne dag vandaag! @Sweetroosje: ook al zo vroeg wakker, hier was het 5 uur. Helaas al een paar dagen achter elkaar, dus ik ben best moe! Lekker dat je al zo veel gedaan hebt, zo actief ben ik 's ochtends niet hoor! @Sterretje: Wat naar dat dit er nog bovenop komt. Hopelijk krijg je vrijdag wat meer te horen. Kan me voorstellen dat het dan wel extra spannend is. Heel veel sterkte alvast. @Eeva: Super dat je ei nu al geweest is, nu hopen op een langere lf!! @Rosa: Ik snap heel goed dat het niet zo goed met je gaat. Het is ook niet niks! Geef het gewoon de tijd, je hoeft je er ook niet zo snel overheen te zetten hoor. Het is gewoon heel erg. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Probeer zo wat te slapen of eerder je bedje in duiken. In de ochtend heb ik het meest energie, vandaar haha.
Slapen overdag kan ik niet, dan lig ik maar te draaien. Ik ga lekker vroeg erin denk ik! Dat is het nadeel van borstvoeding geven, dan moet je er zelf wel uit 's ochtends.
Nou slaap ze straks. Elk nadeel heeft zijn voordeel (zo heb ik mijn huishouden kunnen doen en had ik tijd oer voor mezelf hihi) en dan niet te spreken over de glimlach en gebrabbel in de ochtend heeeeeeeeeeeerlijk.
hey meiden, even een heel kort (ego)berichtje: rosa: wat ellendig dat je je nog zo rot voelt, heel begrijpelijk hoor *geeft een hele dikke knuffel* Hopelijk voel je je snel beter. IEdereen bedankt voor de felicitaties. We vierden het idd vandaag (zaterdag) en ze is morgen (zondag) jarig. OFtewel: op dit moment 1 jaar geleden was ik aan het bevallen We hebben n hele leuke dag gehad en ze is erg verwend En... nog geen ongi hier Ga morgenvroeg testen. Zal wel teleurgesteld zijn als hij niet positief is, heb er toch wel hoop op. Heb helaas nog maar 1 test liggen en bij de kruitvat stond zo'n megalange rij (toen ik de taart ging halen kwam ik erlangs) dat ik geen tijd had testen te halen. Ik ga lekker bedje in en bijkomen, morgen ben ik er weer!
Emmalotte, Gefeliciteerd met je meisje, hoop dat je gisteren een gezellige dag had... Wat goed dat je nog niet ongi bent!! Duim, duim, duim... voor positief voor Emmalottes test!!
@emmalotte, gefeliciteerd met je meisje! Lijkt me een rare dag geweest gister, vorig jaar was je gewoon aan het bevallen! En en en en.... Heb je vanmorgen getest? Ik hoop zo dat je een positieve test hebt gehad! Ondetussen duim ik nog ff voor je hoor! *duim duim duim duim duim duim duim*
Goedemiddag meiden Bedankt voor alle felicitaties Maar dat willen jullie natuurlijk helemaal niet horen.... Vanochtend een test gedaan: Had dus alleen nog zo'n dipsticktest liggen. Eerst zag ik alleen de controlestreep, ben maar vast ukkie gaan verschonen en toen ik tuergkwam zat er een licht 2e streepje Was wel goed te zien, maar erg licht. Baal dus dat ik niet nog meer testen heb, morgen ff halen. Kan eigenlijk ook nog niet geloven dat ik zwanger ben ! Nog heel onwerkelijk. Hopen dat alles goed gaat. Tot later, ga zo es ff een leuke banner zoeken. En berekenen hoever ik ben. De eerste dag laatste menstruatie zal dus wel niet kloppen met berekenen. Denk dat ik vandaag 4 weken en 1 dag ben en mijn ei op zaterdag de 30e is geweest.