Spannend sweetroosje!! ik duim mee. Hier begin ik een beetje bloed te verliezen... Wat het ook is ik denk dat mijn menstruatie geen 8 a 9 maanden op zich laat wachten zoals de 2e keer... ( toen was ik eigenlijk niet eens ongesteld geworden maar blind gestart met de pil en daar ontrekkingsbloedingen van gehad.) Bij de eerste heb ik geen bloedverlies oid gehad tijdens de bv maar was ik wel met 5 maanden weer zwanger Spannend....... haha
HOi meiden, Ff snel! @emmalotte whaah! Jaah je bent gewoon zwanger! Super gefeliciteerd zeg! Echt geweldig! Ondertussen nog een testje gedaan al? @marb wat lees ik nu, jij ook lekker zwanger! Gefeliciteerd zeg, echt fijn! @de rest hoe is het verder met iedereen? MOrgen kom ik ff verder reageren, kwam nu alleen ff snel kijken voor de zwangeren! Fijne avond!
hey meiden, effe snel een berichtje voor ik na een lange dag mijn bedje induik. Ik lees dat het bij sommige spannend wordt *strooit HcG * En dat Marb ook zwanger is: GEFELICITEERD De rest is me niet bijgebleven. Morgen reageer ik uitgebreider. Vandaag tussen werk door een test gekocht: die was vanavond echt heel duidelijk positief Ik voel me zwanger, maar kan het ook nog niet geloven. Vanmiddag had ik er een slecht gevoel over, waarom? geen idee. Verder heb ik gevraagd of mijn naam van emmalotte veranderd kan worden, omdat Lotte voor mij een vervelend gevoel geeft (meegemaakt in omgeving) Waarschijnlijk zal ik straks dus met een andere naam hier verder schrijven (mama em) Sorry dat ik zo kort ben, maar heb t gehad voor vandaag. Ohja, jullie zijn de enige die het weten Woensdag moeders voor moeders bellen en volgende week de vk: die houden eerste dag laatste menstruatie aan en dan ben ik al verder. Ze willen nl dat je belt met 6 weken voor een afspraak rond de 8 weken. Trusten
Hallo meiden, ik meld me weer even mijn internet doet de laatste heeel raar! Ik heb wel mee kunnen lezen af en toe, maar als ik wilde reageren kreeg ie zn kuren. Ongesteldheid is ondertussen gestopt, vandaag was laatste dag. Heb heel veel gebloed met zwarte stolsels erin weer :S en de pijn was echt erg. Jullie vroegen me of ik er altijd al last van heb gehad: JA! Ik heb er heeel erg veel last van sinds ik ongeteld ben geworden op mn 10e. Ik ben er diverse keren om nr de ha geweest en heb de sterkste pijnstillers gekregen. Nu kan ik ze natuurljjk niet innemen ivm bv. Ik daht na de bevalling af te zijn van de pijn want de eerste 2 keren dat ik ongesteld werd na bevalling had ik helemaal geen pijn. Nu weer wel maar goed, ik ga er weer voor deze maand. Ik heb afgesproken met mn man dat we de hele maand gaan klussen, om de dag hij schrok wel ff och en voor ik het vergeet: @emmalotte: GEFELICITEERD!!!!!!!! Zoooo leukkk, ben superrr blij voor je!!! Geniet ervan!! Jeeeeejjjjj *springt op en neer* @marb: jij ook gefeliciteerd!!!!!! Super leuk echt waar, ben ook blij voor jou *springt nog meer op en neer* geniet er van!!!!! Nou zwangere vrouwen: strooi beetje hcg deze kant op, hebben we wel nodig hierzo @simplyme: hoe gaat t met je en je kwaaltjes?? @sweetroosje: zooo lief dat je aan me dacht, dacht ook aan jou echt waar. Vooral dat ik je terug moet pb'en. ik ga het zsm doen, want zit weer te reageren via mn ipod. Heb kromme vingers nu :S hoe gaat t met je meissie en met jou? @zonnestraal: spannend voor jou heb ik begrepen, ik heb niet echt alles gelezen maar dat is wat ik wel heb kunnen begrijpen. Ik ben aan t duimen hierzo!!! Nou, ik hoop dat ik wel een beetje op iedereen heb kunnen reageren. Ik heb namelijk niet echt alles gelezen. Reageren via ipod is ook zo verrot :S
Ha Kaatjuh daar ben je weer, fijn dat je ongie afgelopen is en dat het weer goed met je gaat. Hahaha ik zie je man z'n gezicht al voor me toen hij hoorde dat ie elke dag hard moet werken haha. Je kan het beter om de dag of om de 2 dagen doen voor een beter spremakwaliteit werd me dor de gyn verteld, want elke dag hebben de zwemmertjes geen kans om zich te laden zei ze. Ja ja we denken aan iedereen hier, en Simplyme heeft zelfs aan je gedacht met een mooie kaart (de moeite waard om terug te lezen). Ach joh die pb kan nog altijd, belangerijker is dat het weer goed gaat. Hoe is het met je prinsesje? Met ons gaat het goed hier gelukkig.
Ja vind het ook. Alleen had ik verkeerd gerekend, als ik gisteren eisprong had dan heb ik een 30 dagen cyclus (ook heerlijk) en kan ik 1 maart testen (wat ik niet ga doen). Bij jou is het ook allemaal spannend zeg....duim duim duim
Hoi Em, Zware dag gehad gisteren zo te lezen, nou meid doe het rustig aan en reageer maar als je weer kan. Aaah wat leuk dat wij het alleen weten *uhum voelt zich vereerd*. Bedankt voor het HCG strooien *vangt er een heleboel op*. Geniet van je zw want je bent echt zwanger. En je nick houden we wel in de gaten. Liefs,
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 3 februari - NOD 15 februari - Ronde 2 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD 25 februari - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 14 februari - NOD 28 februari - Ronde 0 / Te Korte LF Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ? Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 6 maart - Ronde 4 Rosa (27jr-2e kindje)- Ei ? - NOD ? - Ronde ? Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 / Lange LF Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 ♥♥♥Zwanger♥♥♥ SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Marb (26 jr-2e kindje) - Ronde 2 - Uitgerekend ?
Nog niet ongesteld geworden hier, gisteravond iets bruine afscheiding, maar vandaag helemaal niets meer! Ik hoop zo dat het niet doorzet. Verder ben ik erg moe, die dondersteen wordt al bijna 2 weken elke ochtend tussen 4 en 5 wakker!! En dan wil ze echt eten en even beneden spelen, pas na een uur kan ik haar weer terugleggen. Eigenlijk zou ik haar wel eventjes willen laten huilen en dan steeds even bij haar gaan kijken, maar ik denk dat de buren dat niet zo leuk vinden. Iemand nog een goed idee? @Kaatjuh: Wat balen dat je ongesteldheid nu weer zoveel pijn doet! Je hoort inderdaad wel dat het na een bevalling over is, maar bij jou dus niet.
Hallo meiden Nou, zo is het hier muisstil en zo kleppen jullie maar door!!! @SweetRoosje: Ik heb geen idee wat het bruinverlies bij jou betekent... *denkt even na* Bij mij had ik een paar dagen steeds een heel klein beetje verlies, dat begon zo'n week voordat ik een eisprong kreeg. Misschien moet jouw ei nog springen? @Elmo: Hoe is het bij jou? Nog steeds bloedverlies? Ik denk ook niet dat je heel lang op een cyclus zal moeten wachten deze keer. Het begint al zo snel te rommelen bij jou. Je mannetje is nog geen 2 maanden. @Sterretje: Hier alles goed hoor. Hoest met jou? @Mama Em: De eerste dagen loop je echt heel beduusd rond. Het moet echt even bezinken. Doe maar rustig aan en geniet ervan!!! @Kaatjuh: Daar was je! We hebben je gemist! *kijkt boos naar Kaatjuh's internet* Stout internet!!! Wat rot dat je steeds zo'n ontzettende pijn hebt tijdens je menstruatie. *KNUF* Snel zwanger worden! Goed dat je mannetje aan het werk heb gezet, deze maand om de dag (SMEPPEN heet dat geloof ik), moet goed komen! Hier gaat het nog steeds heel goed en de kwaaltjes beginnen langzaamaan wat sterker te worden. Vooral de vermoeidheid, misselijk ben ik niet echt gelukkig. Verder vaak naar de wc, dag en nacht... Hoort erbij he! @Zonnestraal: Goh, ik heb geen idee. Bij mij hebben de kids ook van die fases gehad, gingen vanzelf weer over. Ik probeerde ze wel eens te negeren en soms gingen ze verder slapen of liedjes zingen, maar als ze eruit wilden, dan was dat het enigste wat hielp. Misschien iets later naar bed brengen? Hielp bij mij niet, maar bij een vriendin trouwens wel.. Verder zou ik het echt niet weten... @Eeva: Hoi! Hoe gaat het met jou? Alweer 2DPO! Voelde je bij de jongens iets voor je NOD waardoor je dacht dat het wel eens raak kon zijn? Nou, ik ga maar eens verder... Ik kom straks wel weer even langs waaien! Liefs
@SimplyMe: Later naar bed brengen helpt hier niet, dan wordt ze nog steeds zo vroeg wakker en ik vind het ook zo lekker als ze 's avonds op bed ligt dat ik het eigenlijk niet later wil maken . Ik moet het denk ik maar gewoon afwachten!
@Zonnestraal: Wanneer wilde je trouwens weer gaan testen? Enne voor alle dames die nodig hebben: HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG...[/COLOR] [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=black][COLOR=deepskyblue][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG...[/COLOR] [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=black][COLOR=deepskyblue][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG...[/COLOR] [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=black][COLOR=deepskyblue][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=black][COLOR=deepskyblue][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG...[/COLOR] [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=black][COLOR=deepskyblue][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG...[/COLOR] [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=black][COLOR=deepskyblue][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG...[/COLOR] [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=black][COLOR=deepskyblue][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [/COLOR][COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][COLOR=#ff00ff]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR]HCG... [COLOR=#00bfff]HCG... [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR] Zo, en nu ga ik echt verder!!!
@SimplyMe: Ik weet het niet, bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook rond NOD wat bloedverlies en teste ik pas zo'n 5 dagen erna positief, dus ik denk dat ik dan vrijdag weer ga testen, als ik het kan volhouden.
Spannend hoor! Ik zou het denk ik niet kunnen volhouden... En er elke dag een test ertegenaan gooien, helemaal omdat je dit al eerder zo hebt gehad. Ik duim voor je!!!
Hoi Simplyme, Daar ben je weer, miste je al deze ochtend. Fijn dat het goed met je gaat, hopelijk ook met de kids. Bruinverlies is gisteren gestopt, had verkeerd gekeken en 14 feb zou mijn ei springen als ik een 30 dagen cyclus heb dus ben benieuwd maar het kan net zo goed zijn dat ie nog moet springen hoor haha. Ach ik zie het wel, 6 maart ga ik testen als ik nog niet ongie ben en als ik wel ongie ben dan ben ik ook blij dat ik weer ongie ben geworden vanuit mezelf. Tot straks.
Super lief van je, bedankt! Zonnestraal, spannend joh en knap dat je het zolang kan volhouden. Duim duim duim...
Hoi meiden, Hier was ik weer! @kaatjuh fijn dat je er weer bent meis! Super dat je onig weer over is, hopelijk ben je er de aankomende 9 maanden ook weer vanaf! *begint alvast te duimen* Goed dat je om de dag gaat klussen, zo heb je lekker veel kans! Hier ook vaak om de dag of soms elke dag hoor, zolang we de dagen rond het ei maar goed benutten haha @mama em, goed dat je je naam hebt laten veranderen! En wat fijn dat de test nu zo super positief was zeg! Dat moet toch wel een goed gevoel geven! Kan me voorstellen dat het nog gek voelt hoor, maar je bent echt zwanger meis, genieten dus! @sweetroosje, fijn dat alles goed gaat met jullie1 Jij wat bloeverlies gehad dus, hopelijk van je ei! ZOu geweldig zijn als je nu weer wel een ei sprong zou hebben! Ik was trouwens de gene die niet goed onthouden had hoor, je had het verhaal al eens vertelt! Wat super dat jullie in die ronde rust toch zwanger zijn geworden, wonderen bestaan dus echt he! Hoe lang willen jullie nu weer zelf gaan proberen voordat je eventueel weer met iui of iets kan/moet gaan beginnen? @elmo, hoe is het met jou nu? Hopelijk komt je cyclus nu weer op gang! Lekker snel zeg, je mannetje is nog helemaal niet zo oud! Maar wat bleodverlies, ziet er positief uit allemaal! @eeva, jij dus echt je eitje gehad nu, super zeg! Dat ei was er optijd bij deze ronde, echt fijn! Hoeveel dpo wil je gaan testen? Of wacht je voorlopig eerst maar eens af hoe lang je lf zal zijn? @simply me thnx voor de hcg, dat heb ik wel nodig strakjes HIer ook alles goed gelukkig, zijn gangetje zou ik haast zeggen Fijn dat je niet echt last hebt van misselijkheid, had je dat je vorige zwangerschappen wel? Vermoeidheid is ook best aanwezig zeker? Zeker nu je nog 4 kids hebt rondlopen thuis? Gewoon 's aovnds lekker vroeg onder de wol, dat scheelt een hoop! Bijna de vk bellen he! Vind het heerlijk om met je mee te genieten ervan zeg (ook met mama em haar bezoekjes en afspraken met de vk straks ) @zonnestraal, vervelend dat je kleine steed wakker word rond 4 a 5 uur Ik zou toch je eigen methode proberen hoor Steeds even gaan kijken en troosten maar toch wel proberen te laten liggen HIer had het ventje ook een tijdje dat hij steeds rond die tijd wakker werd, ik heb het drie dagen moeten volhouden toen sliep hij weer door tot normale tijd, dan ging ik even naar hem toe, even een aai over zijn bol, eventueel zijn speentje geven, zijn muziekje weer aan, paar woordjes tegen hem zeggen en dan weer weg 5 tot 10 minuten later ging ik dan weer naar hem toe als hij nog huilde Ben denk ik hoogstens de eerste nacht 6 keer bij hem geweest en zo elke keer minder, tot hij weer doorsliep tot normale tijd! Hopelijk werkt het voor jou ook! Hoop dat ik nu niemand vergeten ben, sorry anders HIer het idee dat mijn ei er aan zit te komen Heel de dag al wat last van een soort ongi gevoel, maar kan het niet echt plaatsen verder Verder gister erg last van mijn tepels met drinken, vandaag iets minder Waterige afscheiding gister en vandaag gaat het wat meer naar rekbaar slijm, dus ik denk dat mijn eitje gaat komen! Ik hoop het! Zou super zijn weer wat vroeger! ZIt alleen nog in dubio met het klussen, normaal zo ongeveer om de dag of 2 dagen achterelkaar, maar weet eigenlijk niet of dat wel zo slim is om 2 dagen achter elkaar nu, met niet helemaal super zaad zeg maar Dus graag advies Vandaag overslaan, of gewoon vandaag weer? Daarbij weet ik natuurlijk niet zeker of mijn ei echt vandaag is of morgen, maar gewoon zo'n gevoel...
Nee, 3 DPO vandaag... Ja, ik voelde voor mijn NOD bij mijn jongens vanalles... al heel vroeg had ik pijnlijke borsten/tepels, menstruatiepijn, koffie vond ik vies, blaasontstekings-gevoel in buik, overgeefneigingen van tandpasta, enz...
Ik weet niet wanneer ik ga testen, hi,hi... vorige maand LF van 6 dagen, dus nu moet die minstens 14 dagen zijn voordat ik test en ik moet natuurlijk eerst iets voelen wat op zwangerschap wijst... anders heeft testen geen zin je vroeg klusadvies gewoon om de dag denk ik dan zal het zaad van beste kwaliteit zijn (is tevens advies van gynacologen... hoor ik wel eens) of je moet de meisjes meer kans willen geven, haha.... zoals ik, dan is beter 3 of 4 dagen voor ei te blijven