Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @eeva, dan heb ik niets gezegt meis, was alleen een ideetje!
    Wat vervelend dat je borsten pijn toen tijdens het voeden, heb er zelf gelukkig geen last van, maar lijkt me pijnlijk!
    Weet hoe het voelt als Kylian een keertje niet goed aangelegd drinkt en das niet prettig, kan me voorstellen dat dat nu ook zo voor jou moet voelen, au!

Kan me voorstellen dat het wat langer duurt omdat je zoontje nog best een aantal keer drinkt
    Is hij altijd zoveel blijven drinken?
    HIer een ander uiterst manntje, die drinkt nog maar 4 keer op een dag
    Maar ook dat maakt niet uit, want hier nog steeds geen ongi of ie, dus lijtk soms ook niets te zeggen of er veel of weinig voeding word gegeven ;)

Nou meis ik hoop voor je dat je toch nog snel een eitje krijgt!
    En dat jullie manntje snel een grote broer mag worden!
    (zou toch leuk zijn nog net zwanger in 2009!)

2. eeva

eeva Niet meer actief

Sterretje, of mijn zoontje altijd zoveel is blijven drinken vraag je!
    Nou ik vind het weinig, hi,hi... hij dronk 12 x voordat ik begon met de bijvoeding en dat alles tot 11 uur sávonds (dus dan ben je wel heel vaak aan het voeden, vaak zat er nog niet eens een uur tussen) en toch toen al ongi geworden (dus met 12x voeden, dus idd dat zegt niets hoeveel je voed!) Hij eet nu 4 maaltijden, nog tussendoortjes af en toe en nog ong. 7x borstvoeding (af en toe water of roosvisee uit tuitbeker), maar... hij zal het wel nodig hebben, hij vraagt de borstvoeding zelf, op zijn manier dan (mmm.. zegt hij als hij bv wilt, hi,hi).
    En hij is ook niet zo'n kleintje, een lekkere spekkige baby, hi,hi..

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sterretje: dank je voor je reactie. Jij bent dus ook gelijk na bevalling ongesteld geworden. Alleen bij jou wordt cyclus ook steeds langer dus, bij mij juist korter :s

ik zit nu oo mn 4e cyclus dag en ik heb nog steeds veel helder rood bloed verlies. Ik heb ook nog steeds veel menstruatie krampen. Op dag 1 was het zelfs ondragelijk en ik had van die zwarte stolsels erbij. Zou het een miskraam zijn geweest? Want ik voelde me wel zwanger. Ik ben nu nog steeds misselijk en zoooo moe!
    Wat denken jullie?

Gr. K.

4. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hey meiden,

wat n gedoe met al die op hol geslagen cyclussen ;)
    Schiet niet echt op he? hopelijk snel betere cyclussen en veel zwangerschappen. Ik hoop dat mijn testen morgen bij de post zitten, anders heeft t deze cyclus geen zin meer en ben benieuwd of ik wel een ei heb. hoop dit met de testen te ontdekken, geloof niet dat tempen mijn ding is ;)

@ kaatjuh: mag ik vragen waarom die haast om weer zwanger te worden? Je baarmoeder heeft een litteken wat moet genezen en als je snel zwanger raakt is de kans dat het scheurt veel groter (vroeg of later in de zwangerschap, in het ergste geval scheurt hij met de bevalling en moet hij er helemaal uit worden gehaald, waardoor er nooit een nieuwe zwangerschap zal kunnen komen. Weet natuurlijk niet of je meer dan 2 kinderen zou willen)
    Balen van die buikpijn :x Ik moet bij je verhaal denken aan endometriose, vooral door het vele bloedverlies en de buikpijn nu. MAar kan ook een mk zijn geweest. iig suc6 ermee.

@ eeva: balen dat je cyuclus zo lang is nu :x Ben benieuwd of je idd snel ongi wordt. Hoop dat je snle een betere cyclus hebt. Ik heb ook gevoelige tepels tijdens de ongi viel me op. Wat een zuiperd is je mannetje ;)

@ sterretje: Ik duim mee voor een superei :p

Hier weinig te melden, tot snel!

5. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @emmalotte: Hoe je het hier hebt neergezet klinkt het allemaal zo eng.. Ik blijf er niet echt bij stil staan.Ik denk gewoon van het komt wel goed joh. Waarom ik zo snel weer zwanger wil worden, is omdat ik heel graag wil dat mn dochtertje opgroeit met een broertje of zusje. Ik kan inderdaad nog wachten tot ze minstens 1 jaar is, maar ik dacht ik probeer het nu alvast want misschien zal het wel heel lang duren net als bij de meesten hier. En ik heb nu alweer de kriebels omdat iedereen die tegelijkertijd met mij zwanger was, alweer zwanger zijn. Krijg ik de kriebels van :p

6. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net ook ff endometriose opgezocht, wist namelijk niet wat het was. Klinkt wel beetje eng.. Ik hoop niet dat ik dat heb. Ik ben sowieso van plan om in de ochtend ha te bellen hierover.
    Het is nu al half 4 en ik ben nog wakker.. Ik kreeg maar geen slaap :( Ik ga het maar weer es proberen.

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoihoi,

Wilde je niet erg bang maken hoor. Maar ken helaas iemand bij wie de baarmoeder moest worden verwijderd, niet echt leuk. Vandaar ook dat ze adviseren niet te snel zwanger te worden na een ks. Snap je babykriebels helemaal hoor! Dan zijn anderen wel extreem snel weer zwanger hoor. Want iets meer dan een jaar verschil is echt heel weinig tussen 2 kinderen. Bij ons in de omgeving zit er bij veel 1,5 tot 2 jaar verschil tussen en das ook niet veel hoor. Ik scheel zelf 4 jaar met mijn zusje en we zijn ook heel leuk samen opgegroeid. veel samen gespeeld enzo. Dus dat verschil valt best mee.
    Maar je moet doen waar julie je goed bij voelen. En je bent idd verminderd vruchtbaar door de bv.
    En die endometriose: geen idee of je dat na een bevalling kunt krijgen of dat je er al je hele leven last van moet hebben (gehad)
    Zou idd een afspraak maken bij de ha, dan krijg je misschien wat meer rust. En maak je niet te druk hoor! Een vrouwenlichaam zit nu eenmaal gek in elkaar.

Hier nog steeds rugpijn, bah! En sinds gisteren ineens weer bruinverlies. Ben bang dat mijn cyclus ok op hol aan het slaan is :S

Liefs

8. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL

Oh dat is niet zo leuk om te horen. Ik kan me niet voorstellen dat ze mijn baarmoeder eruit zouden moeten halen. Ik wil nog veel kinderen als dat mogelijk is natuurrlijk.
    Ja ze zijn idd snel zwanger geraakt, maar dat wilden zij ook heel graag. Vandaar de kriebels :)
    Ik heb mn man verteld wat je zei over baarmoeder verwijderen enz, hij zei gelijk van nee laten we maar wachten tot ons dochter 1 jaar is. Hij is altijd zo overbezorgd, ik had het hem niet moeten vertellen eigenlijk.
    Nou ja, ik zie wel wat er gaat gebeuren.. Als mn lichaam er niet klaar voor is zal het niet gebeuren. Zo denk ik erover :p
    Mijn ha is op vakantie, dus ik moet nog even geduld hebben.
    Haha ja ik weet hoe onze vrouwenlichamen ons voor de gek kunnen houden.

Wanneer is je NOD?

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hoe zijn jullie kerstdagen geweest?
    Lekker gezellig met elkaar?

Hier erg gezellig, maar druk
    K was ook wat ziekjes, dus drukke dagen

@eeva wow wat een hongerig mannetje heb je zeg, hihi
    Lijkt me zo leuk om te horen hoe hij zelf aangeeft dat hij wat wil eten hihi
    Hoe is het nu met je cyclus?
    Al ongi ondertussen?

@emmalotte oh jeeh ook een cyclus op hol?
    Heb je je testen nog op tijd binnen gekregen?
    NOu ik hoop dat je gewoon een eitje hebt gevonden!

@kaatjuh, balen dat je zo'n buikpijn hebt meis, echt vervelend
    En ff geod met je ha overleggen hoor, wie weet kan hij je nog nuttige info geven!
    Is pas na het nieuwejaar er weer zeker?
    En het zou wel geweldig leuk zijn om nu weer met iedereen samen zwanger te zijn he, das zo leuk al die kleintjes bij elkaar dan!

HIer nog geen ei nieuws helaas, igg ook nog niet ongi, dus dat is ook wel positief haha
    Dacht van de week misschien een ei te krijgen, had opeens een hoge temp, maar dat was maar een dag helaas
    Vanmorgen weer een hoge temp en een hoge bmm dus wie weet nu toch een eitje, morgen meer nieuws haha

Fijne dag meiden!

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee meiden,

Even een snel ego-berichtje vanuit ons vakantiehuisje.

Sarah eet supergoed de laatste dagen, broccoli is blijkbaar een schot in de roos :D
    Ook heeft ze sinds 2e kerstdag een tandje. Erg schattig :)

Wat mijn cyclus betreft: daar weet ik helemaal niks meer van, weet niet eens of ik nou een ei heb gehad. Ik ga iig 4 januari testen, op onze trouwdag.

Fijne jaarwisseling alvast!

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Hoe is het hier,heeft iedereen een fijne kerst gehad??
    Mijn dochtertje slaapt sinds een paar dagen door,ik moet zeggen dat ik het er fijn vind maar ik mis wel haar nachtelijke drinkpartijtjes.
    Ik zit nu nog op ongeveer 5 voedingen vorige maand was dat zeker het dubbelen.
    Ik heb mijn ei een paar dagen geleden gespot en 6 jan ga ik testen ik weet niet echt mijn cycles omdat ik op 8 dec voor het eerst gementrueerd heb ik ga vanuit dat ik ongeveer een cycles heb van 28 dagen dat had ik voor mijn zwangerschap ook.
    ben benieuwd heb er een goed gevoel over omdat ik nu al klachtjes heb en dat had ik bij mijn dochter ook ben zelfs toen bij de ha geweest omdat ik niet lekker was duizelig en twee weken daarna zwanger. ik hoop voor iedereen dat het niet al te lang duurt.

hoe lang hebben jullie er over gedaan om van jullie eerste zwanger te worden?

liefs rosa

12. eeva

eeva Niet meer actief

Rosa, ik raakte bij mijn zoontje in de 2e maand zwanger, en dat terwijl we die maand uit hadden gekeken (omdat het even niet goed uitkwam).
    Ik had voor mij zwangerschap altijd een cyclus van 28 dagen, maar nu... door de borstvoeding en herstel van de vruchtbaarheid, vanaf bevalling ?-33-42- (dus dat zegt niets dat je altijd regelmatig was)

Ik ben sinds vandaag ongi........ heel heftig, ik was al altijd de eerste 3 dagen heftig ongesteld, maar deze keer is het zelf nog erger dan na de bevalling, ook hele dikke donkerrode stolsels erbij en ik lek constant door, ook al verschoon ik mij ieder uur, mmm... vreemd! Maar... het goeie is dat ik keer mijn eerste eisprong heb gehad, wel heel laat in de cyclus, maar... toch was er een eisprong op CD38 (kerstavond, hi,hi... een kerstei) en 5 dagen erna ongi dus, een hele korte LF. :)
    Simplemy, ik geloof dat het bij jou ook zo is begonnen hé? Hoe verloopt je cyclus nu?
    Kaatjuh, je had ook zo'n heftige bloeding, misschien ook omdat je een laat ei had, zoals ik (want ik denk dat het hierdoor komt, door mijn late ei dus en er snel achteraan ongi worden), dit was dan ook mijn eerste ei sinds bevalling!

13. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

#133 SimplyMe, 28 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2009
    Hai hai allemaal. :)

Hoe waren de feestdagen? Allemaal genoten van de gezelligheid en
    het lekkere eten? ;)

@Marb: Nog geen ei gehad? Of wel op de 21ste? Hmm.. Dat ziet er
    wel mooi uit, die tempstijging. :) Nu hopen dat het geen eenzame
    dood gestorven is. Hoop... Hoop... Duim... Duim... *leest verder* Je
    twijfelt over een ei? Het lijkt er wel op toch? Ik hoop het wel iig!

Hoe is het trouwens met je ukkie?

@Kaatjuh: Hoe gaat het met tempen?

@Emmalotte: En jij vandaag je vruchtbaarste dag? Met ei? :) Of niet? :(

@Sterretje: En jij dan, heb jij al een ei ontdekt? Ongi geworden?
    *leest verder* Misschien dus. :) Ik hoop dat je temp nu mooi hoog
    blijft hoor! Hoop... Hoop... Duim... Duim...:D

@Rosa: Super dat ze nu doorslaapt! Die van mij nog echt niet en die
    wordt over 1 week 1 jaar... ;) Maar je hebt een ei gehad en voelt
    nu al van alles? Dat klinkt hoopvol zeg! Spannend hoor. Ik hoop dat
    het bij jou meteen weer raak is na je mk.

En ik gebruikte bij de eerste de pil en ben toch zwanger geraakt.
    Waarschijnlijk omdat ik ziek ben geweest tijdens die periode. Van de
    tweede was ik meteen zwanger, de eerste poging dus. De derde is
    gemaakt tijdens de 7de ronde en de vierde weer meteen de eerste
    keer.:)

@Eeva: Ja, mijn cyclus begon ook zo idd. Mijn LF werd steeds ietsje
    langer, maar is nu nog niet lang genoeg. Al kan dat snel gaan hoor! En
    bij mij was het dus al 2x raak, alleen is het de eerste keer misgegaan
    met 5.5 weken en de 2de keer al voor mijn NOD. Ik bedoel dus dat
    het wel raak kan zijn, ondanks een korte LF.;)

Julita & SweetRoosje: Hoe gaat het met jullie? :D

Ik zit nu nu op 7 DPO en ik voel niks speciaals, krampjes en steekjes,
    enzo, maar wat ik voel kan bij mij 2 kanten op, hCG of PMS. :D Ik hoop
    het zo, maar probeer met beide benen op de grond te blijven staan.
    Rustig afwachten maar. ;)

Groetjes SimplyMe

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@marb wat fijn dat Sarah nu weer beter eet, geniet lekker van jullie uitje!
    En testen op je trouwdag, zou toch heel speciaal zijn als die positief mag zijn!

@eeva wat balen dat je ongi bent geworden, en nog zo heftig ook!
    Maar wel super goed dat je toch een ei gehad hebt!
    De eerste keer weer, dat moet super zijn!
    We gaan duimen dat je lf de volgende keer langer mag zijn!

@rosa wat goed van je dochtertje zeg, dat ze nu doorslaapt, voor jou wel ff wennen, maar uiteindelijk wel heerlijk dat je door kunt slapen waarschijnlijk!
    Spannend dat je alweer wat dingetjes voelt, nog ff afwachten...
    Hier was ik de eerste keer door de pil heen zwanger, was nooit zo stipt met het innemen, dus daar zal het aan liggen
    Helaas kreeg ik toen een ma met 12 weken, daarna was ik gelijk weer zwanger, maar weer een mk, van mijn zoontje werd ik na 9 maanden zwanger

@simply me nog een weekje meis, spannend!
    Of is je lf geen 14 dagen?
    Weet je al wanneer je wilt gaan testen, of wacht je het gewoon rustig af?
    Ik duim voor je hoor!

Hier vandaag weer een hoge temp :D
    Naar mijn idee is mijn ei dus geweest :) Maar voor de zekerheid morgen nog even afwachten en dan kan ik het met zekerheid zeggen!
    Moet zeggen dat ik er wel heel erg op hoop hoor!
    Eindelijk, zit nu al op cd 60 namelijk, maar goed hopelijk op cd 58 mijn ei
    Zie dat bij jullie vaak je lf veranderd is na de bevalling
    Is dat vaak zo of niet altijd?
    Ik had voorheen altijd al een lf van 12 dagen maar, dus kan ik daar nu op rekenen of denken jullie dat ik er van uit moet gaan dat die nu nog korter is geworden?

Fijne dag allemaal, liefs

15. SimplyMe

Bedankt voor het duimen! :D

Ik weet eigenlijk niet goed wanneer mijn NOD is. :) Mijn cyclus was
    steeds 30/31 dagen tot de 1ste vmk, daarna werd hij 27 dagen tot
    de 2de vmk vorige maand. De LF was steeds 6-8 dagen op de 2
    rondes met de vmk na dan. Vandaag zit ik 8 DPO en (nog) geen
    bloed. So far, so good! ;)

En ik denk dat als ik op 31 dec. nog geen bloed heb gezien er dan
    toch maar wel een vroege test tegen aangooi. Op goed geluk... ;)

Yeah!!! We love hoge temps! :D Ik duim dat hij morgen ook mooi
    hoog is! Spannend hoor! Ben benieuwd...

Hebben jullie er wel goed gebruik van gemaakt? ;)

In mijn geval wel. Na elke bevalling was mijn cyclus weer anders,
    ook mijn LF was in het begin steeds te kort. Het had bij mij echt tijd
    nodig om alles weer "netjes" te krijgen. Behalve bij mijn derde dus,
    want ik was meteen zwanger, voordat ik eigenlijk een cyclus had.;)

Het kan dus alle kanten op bij jou. Ik zou verwachten dat je LF ook
    eerst heel kort is en dan opbouwt, want dat zie je het meeste
    gebeuren, maar dat hoeft dus helemaal niet. Uitzonderingen zat.;)
    Maar ik zou zelf niks verwachten dus en gewoon maar afwachten...

Mijn duimen draaien iig heel hard voor je! ;)

16. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hey meiden,

tis echt voortaan gezellig hier! :)
    Vind ik erg leuk, een niet te grote groep zodat het onoverzichtelijk is en wel genoeg meiden om gezellig te kletsen :p

Sterretje: balen dat je ukkie met kerst niet lekker was, gaat het nu beter? Hadden we hier ook, volgens mij komt er een kiesje en/of tandjes aan :( (de wasmachine draait overuren vd kots- en poep kleren en beddengoed ;) )
    Waarschijnlijk dus een ei :p Hopelijk blijft je temp nu heel lang lekker hoog. Ik duim! En wat betreft je cyclus: die kan veranderen na een bevalling, dus niets is zeker.

Marb: Fijn dat Sarah goed gaat eten. Geeft je een goed gevoel he? Geniet van jullie vakantie. Ik duim voor een positieve test op jullie trouwdag, dat zou super zijn :p En leuk ziet dat er uit he, met een tandje?:D

rosa: Lekker dat je meisje eindelijk doorslaapt :) Kan me wel voorstellen dat je er aan moet wennen, hoor. Hopelijk niet teveel stuwing? (kan me herinneren dat ik de 1e nacht wakker werd vd pijn :( hoezo doorslapen??) Ineens de helf minder voedingen moet je cyclus wel goeddoen! Hopelijk is je cyclus weer snel op orde, of eingenlijk niet en ben je gelijk zwanger! Grappig dat je het bij jullie meisje al zo snel voelde. Geloof echt wel dat dat kan al zeggen sommigen van niet. Hopelijk klopt je gevoel. Ik duim!
    Bij ons meisje waren we de 5e ronde zwanger (4e ronde een hele vroege mk, voor NOD)

eeva: blehh ongi :x Nooit leuk. Wel fijn dat je iig een ei hebt gehad. Hopelijk snel een langere lf en dan een zwangerschap, duim ook voor jou. Sterkte met je ongi.

simpleMe: Spannend dat wachten, duurt altijd zo lang he ;) ? Lastig als je niet weet hoe je cyclus is, wel goed dat je lf nu al minimaal 8 dagen is. Gewoon lekker testen 31 dec. WEet je of je zwanger 2010 ingaat, ik duim voor je!

@ all: Ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu is. De testen zijn nog steeds niet binnen, stomme post :( Volgens mijn banner (cyclus 25 dagen) was eergisteren mijn vruchtbaarste dag en gisteren mijn eisprong. Hebben laat op de avond vd vruchtbaarste dag geklust :p
    Vanavond voor de zekerheid mannetje nog maar eens verleiden ;)
    Want kan goed dat ik mijn ei nog moet krijgen. Wil nu echt mijn testen krijgen en anders volgende cyclus gaan tempen. Geen idee of ik een ei heb en ook niet wanneer.
    Ik ga er vandoor: ons meisje wordt weer wakker. Die is echt niet lekker. Regelmatig spugen en nogal huilerig. Er komt echt iets door: kiesje of tandje. Die luiers :$ niet normaal, zeg. Dat had ze bij de eerste 4 tandjes niet en die kwamen met 2 tegelijk.

liefs!

17. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja was echt verrot om zo een buikpijn te hebben. Is inmiddels allang over daar niet van :p Ik zit nu op dag 10 van mn cyclus.
    Mijn ha is er idd pas na nieuwjaar.. Is dat normaal dat een ha zolang vakantie neemt? Tenminste hier in zuid holland? Ik ben namelijk hier pas een jaar geleden verhuist met mijn man. Ik ben namelijk een brabander.. En in brabant herinner ik me niet dat de praktijk ooit voor 2 of 3 weken gesloten was :(

18. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    #138 Kaatjuh, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
    @Eeva: Jij had dus ook zo een heftige bloeding? Had je ook zoveeeel pijn? Ik hoop idd dat ik dan eisprong heb gehad. Al was ie zo laat.

@Simplyme: Tempen is niks voor mij denk ik Het is me tot nu toe geen 1 keer gelukt om op zelfde tijdstip te doen aangezien miijn dochtertje zovaak wakker wordt laatste tijd omdat ze honger heeft. Dus elk keer sta ik op een ander tijdstip op. En soms vergeet ik het zelfs...

@ all: Ik zit nu op dag 10 van mn cyclus en ik heb al sinds gister het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, maar dat kan niet.. Aangezien tempen mij niet lukt heb ik ovulatie testen gekocht. Vandaag heb ik voor het eerst gedaan en ik kreeg wel een streepje maar die was heel licht.. Dat betekent toch negatief?

19. SimplyMe

Hoi hoi

@Emmalotte: Ben het helemaal met je eens wat ons clubje betreft.;)
    Genoeg meiden om mee te kletsen terwijl je niet een dagtaak hebt
    aan het lezen en reageren. :)

En ik heb vanochtend al getest. :) Ik dacht dat hij bij negatief iig
    oudejaarsdag niet zou verpesten. ;)

Ach gossie, arme dochter van je! Hier ook veel last van de kiezen en
    vooral van de hoektandjes trouwens, niet van de voortandjes. En dan
    die heerlijke luiers die je erbij krijgt! Bleh! :D

Jij ei gehad? YES!!! En goed benut, das ook mooi! Ik zou idd. vanavond
    je mannetje nog eens gaan verleiden. Kan geen kwaad iig.;)
    Ik ga heel hard voor je duimen!

@Kaatjuh: Hier is tempen ook moeilijk hoor, om dezelfde redenen die
    jij noemt. :) Ovutesten zijn ook prima. En een licht streepje is idd.
    negatief.

Nu even ego...

Zoals ik al schreef heb ik al getest vanochtend. :)

En hij was positief!!!

De streep was een stuk dikker dan de vorige 2x (vmk) dat ik heb
    getest en ik heb er dus meteen een KV test tegenaan gegooid...
    Ook positief gelukkig. Ik ben dus zwanger. Nu nog zwanger blijven! ;)

Ik zit nu op 9 DPO. Dus ik durf nog niet te blij te zijn... Als ik maandag
    4 januari nog steeds zwanger ben, dan durf ik het wat meer te geloven.

Meiden, ik hou jullie op de hoogte!

En ik duim ontzettend hard door voor jullie eitjes en (niet/wel) ongi's!!!

Groetjes SimplyMe

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @Simply me WOW MEIS WAT GEWELDIG ZEG EEN POSITIEVE TEST EN DAT ZO SNEL AL OP 9DPO GEWOON!!!!
    VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Mijn duimen draaien overuren, dat dit kleintje bij jullie mag blijven, ben zo blij voor je geweldig!

@kaatjuh, ik woon ook in zh en ja hier zijn ha ok gewoon 2 weken op vakantie, gaat wel vaker zo hier!
    Is voor mij de normaalste zaak van de wereld eigenlijk!
    Maar wat goed dat je ovu testen hebt gekocht, ze zijn echt heel handig hoor, beter nog dan tempen eigenlijk, want met ovu testen weet je van te voren wanneer je ei komt en dat ben je altijd optijd met klussen hihi
    Een lichte streep is idd negatief
    De ovu test is pas positief als de test streep net zo dik is als de controle streep!
    Lekker verder testen dus!

@emmalotte aan de klus blijven jij nog ff dus, tot je zeker weet dat je ei geweest is
    Balen dat je testen nog niet binnen zijn zeg, dat duurt ook lang
    Heb je ze nodig en dan kun je ze nog niet gebruiken, schiet ook lekker op allemaal!
    Jou meisje ook al niet zo lekker?
    Hopelijk komen haar tandjes snel door als het daar van is, zo zielig als ze niet lekker zijn
    En die poep lijkt me zo pijn doen aan die billetjes!

HIer vanmorgen met mijn zoontje naar de ha geweest, ze denken misschien toch aan reflux, maar omdat hij ook verhoging heeft misschien toch een griepje
    Ff aankijken en elke dag laten wegen, nu is het cb morgen dicht dus dan maar ff een weegschaal huren bij de zorgmiddelenhulpwinkel vanmiddag
    Als de verhoging koorts word morgen terug komen en als het spugen en zuur opgeven blijft volgende week terug komen, dan is het reflux en krijgt hij daar iets voor, ff afwachten dus

Nou hier is het ook officieel hoor, mijn ei is geweest!
    Ben helemaal blij!
    Temp was vandaag weer 0,1 hoger! Yes!
    Nu maar zien hoe lang mijn lf is, hopen dat we voorlopig geen bloed zien
    Of liever helemaal neit natuurlijk :D

Fijne dag :D

Deel Deze Pagina