Vreemd he, die dorst... Of herken jij het van je vorige zwangerschap? Ik niet namelijk. Dat heb ik dus ook... Hihi..
Ik ook maar heel weinig hoor. En het eerste jaar eigenlijk niet. Bij mij willen de kids alleen maar mama, papa is leuk als mama in de buurt is. Pas na een maand of 10 gaan ze papa's gezelschap waarderen. Mijn dochter zit nu duidelijk in de "met papa een band opbouwen" fase. Ze wil eigenlijk alleen maar papa. Wel grappig hoe dat hier gaat. Herkenbaar of juist niet?
Hoi meiden, Kom even snel vertellen over mijn bezoek aan de gyn Moest eerst al heel lang wachten, blegh! Maar goed uiteindelijk een hele aardige gyn, hij heeft heel het verhaal nagekeken en aangehoord De zaadkwaliteit was idd niet al te best Het was te traag, weet geen getallen ofzo verder, er er was maar 7 miljoen zaad, ipv dat het normaal tussen de 20 en 50 miljoen ligt Dus dat was wel echt ernstig te laag Het klinkt allemaal veel, maar dat is het dus helaas niet MAAR... de gyn twijfelde eraan of dit idd correct is, want ik ben natuurlijk wel zwanger geweest, en niet maar 1 keer We moeten nu een nieuw onderzoek laten doen, en daarna kan ik dan telefonisch de uitslag krijgen Als het dan wel goed is gebeurt er voorlopig gewoon niets, is het weer zo, dan moeten we terug komen en kijken wat de opties zijn... Voor mij zag het er voorlopig nog het zelfde uit, dus dat was wel fijn NU dus eerst maar eens het zaadonderzoek weer afwachten Daarna weten we meer Je mag alleen 3 dagen dan geen zaadlozing gehad hebben, en ik heb mijn ei nog niet gehad Misschien vandaag want mijn temp was weer laag en erg rekbaar slijm en zachte bmm, maar voor de zekerheid nog even klussen natuurlijk, dus ben bang dat we dan pas donderdag in kunnen leveren, maar dat moeten we even kijken na 3 tot 4 dagen krijgen we dan al de uitslag, dus dat is wel snel DE eimeting, laten we voorlopig nog even zitten Meiden ik heb even niet meer tijd, sorry, misschien tot straks, anders tot morgen! Knuffel voor allemaal!
Nee... niet herkenbaar, maar ik heb ook jongens hé, ha,ha... Jongens blijven tot ongeveer 5 jaar mama-kindjes zeggen ze daarna is papa alles... bij mij klopte dit helemaal!
Hoi Sterretje, hopenlijk komt je eitje dan idd vandaag (klinkt iig wel zo door het slijm, baarmoedermond) zodat jullie volgende week of de week erna de uitslag krijgen... ik duim voor een mooi bevrucht eitje voor je, zodat verder onderzoek niet meer nodig zal zijn!
Hoi,hoi Sterretje, Best een tegenvaller dus die uitslagen.... Hopen dat het nu beter is en dat jullie gewoon lekker zonder toestanden zwanger kunnen worden. Schommelstoel, Hij heeft vrij opvallende kleuren dus daarom twijfelde ik want ik ben meer van het neutrale zeg maar. Maar omdat hij er bij mijn vriendin zo lekker in slaap viel heb ik hem toch maar gekocht. Zal zo even een foto plaatsen. Hij was nu 125 ipv 199 euro alsnog een hoop geld maar hij is het nu al waard haha. Hier geen pijn meer met voeden, geen bloed meer, geen hoofdpijn meer maar wel lichtelijk misselijk en geen zin in koffie. Ik ga ff x factor kijken. Doei!!!!
hey meiden, Eeva: wat zie ik een superpendel *duimt dat hij klopt* SimplyMe: dorst herken ik niet vd vorige keer Wel het ongigevoel onderin de buik en de koffie die niet meer zo lekker is. Net toch nog ff n bakkie op: viel niet tegen, maar echt lekker is anders Thuis maar bij thee gaan houden dus. Morgen naar verjaardag van zoon van goede vrienden, moet ik wel aan de koffie. Die waren vd week al bij vriendlief aan het vissen en weten dat ik koffie de vorige keer niet meer lustte Sterretje: klinkt idd logisch dat de uitslag niet zo slecht kan zijn. Goed dat ze het opnieuw onderzoeken. Zal je meer rust geven waarschijnlijk, als het tenminste redelijk goede kwaliteit is. *duimt voor goede sterretje-man zaadjes* En hoelang moeten jullie dan wachten totdat er actie wordt ondernomen? Of ligt dat aan jullie zelf. follikelmetingen zijn vaak best heftig (weet ik van vriendin) soms moet je wel 3x in een week langskomen. Best lastig met werk enzo. Doe maar lekker rustig aan, reageren komt wel weer! Elmo: wat n gezonde knul Fijn dat het voeden geen pijn meer doet
Elmo.... wat lief je kleintje!!!! Die voorlaatste, haha.... ziet er tevreden uit en lekker spekkig, haha... LEUK!!!
Ja, leuke pendel hé ik heb hem vandaag gekregen en ze had er geen maand bij gezet, maar precies zoals ik hem hier heb geplaatst, haha.... ik schrok ervan O jeeh, dan moet je toch maar aan de koffie morgen bij die vrienden... als ze nu al iets in de gaten hebben erg hé!! Elmo, jij ook al geen zin in koffie en misselijk... wie weet, haha... ik duim voor je..
hihihi, kan me voorstellen dat het een rare pendel was om te krijgen Maar zou echt super zijn Ben benieuwd naar je temp morgenvroeg. Vanaf wanneer had je bij je jongens dat de koffie niet meer smaakte? Ruim voor je NOD? *duimt verder* Tja, morgen maar aan de koffie. Willen het nog wel ff geheim houden Even speciaal voor jou: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Bij mijn jongens smaakte de koffie niet ongeveer een week voor NOD, toen had ik ook klachtjes die me deden vermoeden dat ik zwanger was.. Ook in mijn neus had ik opgezette slijmvliezen bij beide zwangerschappen.. en overgeef neigingen van tandpasta Thanks voor je HCG
Mijn temp is vandaag 0,1 graden gezakt... maar nog steeds geen ongi... dus mijn LF is al 1 dag langer dan afgelopen maand
Good morning ladies Hoe gaat het met jullie? Lekker geslapen? @Sterretje: Goh, dus even helemaal nog niks behalve dus dat het zaad opnieuw getest wordt. Dat zou ik hoe dan ook wel willen trouwens, want dan weet je tenminste hoe het er (ongeveer) nu voor staat. Dat gaan jullie dus volgende week inleveren, na het eitje! Ik hoop dat het gewoon goed is nu! Wel erg spannend! Had je nog gevraagd of het beter is om om de dag of om de twee dagen te sexen? Nou, nu hopen dus dat het hele gedoe niet nodig is en je over twee weken positief test. Net als bij je zoon. En tegen de tijd dat je tweede kindje deze leeftijd heeft en jullie voor een derde gaan, bedenk je je opeens dat jullie het zaad hebben laten onderzoeken... En dat je de uitslag toch wel graag wilt weten... I hope so!!! @Elmo: Wat een superlieve foto's zeg! Heerlijk, dat ventje van je! *Zwijmel* En ik zou het ook zo ervaren hoor, misschien wel duur, maar wat een gemak... Wat lees ik nou in je onderschrift.. Oogarts? Voor Beau? @Mama em: Suc6 op de verjaardag! Mmmmm, lekker koffie! *NOT* Flauw he, dat ze zo vissen. Hihi.. Hier gaan ook de speculaties rond hoor, toen mijn derde 1 jaar was werd ik zwanger en nu dat mijn vierde 1 jaar is gaan ze er vanuit dat ik weer zwanger ben. Haha.. Maar ze weten wel bij wie ze moeten vissen... Mijn vriend kan absoluut zijn klep niet houden, is ook veel te blij en wil het het liefste aan iedereen vertellen. Wel lief!!! @Eeva: Mooi he die pendel!!! Spannend hoor! En nog steeds geen bloed, beter! En 0.1 gezakt hoeft niks te betekenen, toch? @SweetRoosje: Hoe gaat het vandaag met jou? @Kaatjuh: He meis, ik ben je niet vergeten hoor! *Dikke Knuf* @Rosa: Ik ben jou ook niet vergeten hoor! Jij ook een *Dikke Knuf*. Meiden, ik kom later wel weer even langs. Eerst even koffie... Liefs SimplyMe
Hey meiden, Even snel! @eeva, dat si idd een geweldige pendel, ik hoop zoooo dat hij uit mag komen, dat zou gewoon zo geweldig zijn! Nu mag iedereen zwanger zijn, dus kom maar op met die positieve test volgende week! En je lf word weer langer he, dat is al super! @simply me, thnx voor je positieve reactie! Ik hoop zo dat het zo gaat haha Nee we wachten volgende week gewoon even af Als morgen mijn temp weer hoger is, dan heb ik idd mijn ei gister gehad, en dan kunnen we toch dinsdag het zaad inleveren Dus dan hoop ik vrijdag de uitslag te hebben, dus dat is wel te doen Maak me toch wel een beetje zorgen hoor, klinkt allemaal zo heftig nu Had op internet gezocht, maar die 7 miljoen is dus echt weinig Onder de 10 miljoen, schijnt dus al best ernstig verminderd vruchtbaar te zijn... Maar goed we wachten af en zien dan verder, meer kunnen we nu toch niet doen Zijn alleen nog maar meer dankbaar voor ons wondertje! @mama em, moet nog steeds wennen aan je naam haha, typ nog steeds steeds verkeerd Thnx voor eht duimen, erg lief! Ik hoop ook zo op beter resultaat de volgende keer! Ik heb geen idee wat er verder gaat gebeuren eigenlijk Die man vond het super positief dat ik gewoon zwanger ben geweest meerdere keren Verder gaan we pas kijken mocht het nu weer zo slecht zijn, dus we moeten gewoon verder zien De assistent vertelde dat er met dit zaad vaak iui gedaan word, maar ja omdat ik gewoon zwanger ben geworden, weet ik niet of dat voor ons ook geld en of we dat zouden willen Moeten gewoon afwachten MOrgen aan de koffie jij hoor, anders hebben ze je echt door, dat is niet de bedoeling! Hopelijk valt het wel een beetje goed dan haha @elmo, wat een super lieve foto;s weer, een heerlijk mannetje zo te zien! Meiden, fijne avond, ik ben er snel weer vandoor
hoi meiden, eeva: geen bloed is goed iig een langere lf. Zegt 0,1 veel of niet? *duimt voor een heeeeeele lange lf* SimplyMe: Leuk he? dat mensen gaan vissen Dus bij jullie ook nog? sterretje: Moet zelf ook nog wennen aan mijn naam Komt vanzelf goed. Is idd positief dat je al een paar x zwanger bent geweest. Over een weekje weet je iig meer. En ok al is de kwaliteit slecht, er hoeft er dan nog steeds maar eentje het doel te bereiken (al is de kans natuurlijk wel lager) *duimt voor goed kwaliteit en goed kansen. Nou, vanochtend verjaardag gehad: lekker aan de koffie gezeten. T was niet zozeer vies, maar errug sterk Heb maar 1 kopje op en toen vroegen ze of ik fris wilde: graag Geloof niet dat ze al wat doorhebben. Verder gaat t prima hier, weinig te melden.