Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeva

eeva Niet meer actief

Oh... fijn Rosa, dat je cyclus weer in orde is, ik hoop dat je je nu weer iets beter voelt!
    Ook fijn dat ze je baarmoeder hebben nagekeken dmv een echo en ook verder nog bloedonderzoek doen.
    Ik hoop dat je een mooi bevrucht eitje krijgt en een goede zwangerschap deze keer! Meestal is er toch iets fout gegaan in de aanleg zodat het lichaam zelf het eitje gaat afstoten.

Ziet er ook goed uit je cyclus als je nu al je eitje krijgt (ik had ook een vroeg eitje bij mijn 2e kindje, op dag 12 al)!

2. eeva

eeva Niet meer actief

Rosa, je had niet het laatste lijstje gepakt, haha... ik had een lijstje later mijzelf al aangepast! Maakt niet uit, ik plak je in het juiste lijstje :D:D:D

♥♥♥Ons lijstje♥♥♥

Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD 25 februari - Ronde 0

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ?

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 6 maart - Ronde 4

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 8 maart - Ronde 3 / Lange LF

Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 3 maart - NOD 17 maart - Ronde 3

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen

MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

♥♥♥Zwanger♥♥♥

SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi Rosa,

Hier z'n gangetje. Last van misselijkheid/duizeligheid en diarree, denk dat het aan mijn medicatie ligt.

Wat fijn dat ze er wat mee hebben gedaan en dat je de nodige onderzoeken heb gehad. Ik hoop voor je dat het een mooi bevruchte eitje zal zijn, een blijvend/gezonde zwangerschap.

Simplyme, alles goed (heb je niet gelezen vandaag)?

4. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik ben hier weer es ff een tijdje niet geweest ivm druk druk druk. Heb nog nooit zoveel bezoek gehad.
    Ik heb nu een snelle vraagje: zoals jullie weten was ik anderhalf week geleden ongesteld geweest en sinds ongeveer 6 dagen niet meer. Maar ik heb sinds dien bruine afscheiding gehad met veel slijm erin. Nou dacht ik zal wel normaal zijn en gwn vruchtbaar slijm zijn. Maar ik heb net ook beetje bloed erbij gekregen, helderrood. Ik heb geen seks gehad (al was de bedoeling om de dag :p ) ik heb het te druk gehad dus we kwamen er gwn niet aan toe. Alleen ik weet dus niet wat dit moet betekenen? Ik heb ook beetje pijjn in mn eierstokken en mn rug alsof ik ongesteld ga worden :S
    help :(

5. eeva

eeva Niet meer actief

Misschien een eisprong! Ik heb het ook een keertje gehad een bloeding bij mijn eisprong... 2 dagen licht bloedverlies had ik toen!

6. eeva

eeva Niet meer actief

ik bedoel dan de rode afscheiding rond je eisprong

7. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm nou die bloeding zou dat misschien kunnen zijn ja, maar die bruine afscheiding dan?

*ik heb paar minuten geleden ff snel geklust :p maar ben wel snel opgestaan erna, dus weer vloeide alles eruit!*

8. eeva

eeva Niet meer actief

maakt niet uit of je gelijk opstaat er blijven genoeg zaadjes in je hoor! ik sta altijd gelijk erna op om naar het toilet te gaan... je hoeft echt niet te blijven liggen met je benen in de lucht zoals vele meiden dat doen :D:D:D

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Heb echt gelachen om deze reactie hahaha.

Maar meid zoals Evaa al zei je hoeft echt niet te blijven liggen hoor en ik denk ook dat het ovulatiebloeding is, hoop dat je eitje bevrucht is en goed blijft zitten de komende 9 maanden.

Succes met je bezoek en drukte.

10. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @eeva: ja normaal stond ik ook altijd gelijk op, maar las ergens dat je beter kan blijven liggen :p
    maar ik denk dat die bloed van eisprong was ja, ik moet vandaag of morgen eisprong hebben. Alleen normaal nooit bloed bij gehad. Ik had er eigenlijk niet aan gedacht. Ik dacht misschien toch zwanger ondanks ongesteld geweest te zijn :p
    hoe lang na eisprong blijf je nog vruchtbaar? Ik hoop dat ik het nog op tijd heb kunnen doen.

@sweetroosje: hihi was het zo grappig :D ja ik trok mn man ff snel naar de bank ( terwijl die bezig was met kip braden) en beval em t te doen!!! Haha ja anders is zonde, ik heb het echt zo druk elke dag. Opeens wil iedereen op bezoek komen

11. eeva

eeva Niet meer actief

Kaatjuh, 12 tot 24 uur na je eisprong ben je nog vruchtbaar, dus je was op tijd met jullie vluggertje, haha....

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja zekers, zag het al voor me haha. Daar houden mannen wel van zulke verassingen hihi, en dat onder het braden van een kip hihi.

Nou meid, ik duim voor je!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha ik heb niet ver terug gelezen maar Kaatjuh wat moest ik lachen om je ik beveel mijn man even tot een vluggertje. hihi.

ik heb vandaag even een test gedaan want ik heb weer wat bloedverlies sinds eergister.
    De test was negatief.
    Ik ga voor de gein eens temperaturen want mijn lijf doet zo vreemd.
    haha.

Vandaag met Beau in het ziekenhuis geweest, hij krijgt vanaf de geboorte zijn oog al niet goed open, eerst hebben ze even afgewacht want ze dachten dat t door de stuwing kwam. na 6 weken ben ik bij de oogarts geweest om te kijken of zijn oogballen even groot waren.
    Dit is gelukkig zo.
    Nu is het dus zenuwschade door de bevalling.
    Ook zit hij rechts helemaal vast.
    Nu krijgt hij dus fysiotherapie en ik moet naar de osteopaat.
    in april weer terug naar de kinderarts en in juni weer naar de oogarts.
    Dan is hij een half jaar, als hij dan zijn oogje nog niet goed open doet wordt het waarschijnlijk een operatie.

Hij was trouwens weer lekker gegroeid. in 3 weken 790 gram en 3,1 cm.
    HIj is nu 6845 gram en 62,4 cm.

14. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hai hai meiden

Ik ben vandaag de hele dag in de weer geweest, vandaar dat jullie mij niet gezien hebben. Ik kom morgenochtend even bijlezen en reageren!

Slaap lekker voor straks enne tot morgen allemaal!

15. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi meiden,

ff kort, ben echt zoooo moe ;) Achja is goede doel moe :p

eeva: balen dat je ongi bent geworden :( Wel fijn dat je lf steeds langer wordt. Misschien vanaf komende ronde wel echte kansen dan *duimduim*

Kaatjuh: :D hahaha wat moet ik om jou lachen meid *ligt helemaal in een deuk* Je man effe verplicht een nummertje laten maken...:p Hopen dat het vluggertje een kindje oplevert!

De rest: HOI :D

Heb weinig te melden, behalve dat ik moe ben!
    Weltrusten meiden...tot morgen!

16. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @eeva: Haha nou gelukkig is het niet voor niets geweest dan, want ons kip is uiteindelijk wel beetje verbrand :p

@sweetroosje: Haha ja verassing was het zeker wel, maar toen die de bijna verbrandde kip zag was het opeens niet meer zo leuk :p Hij heeft er namelijk een uur aan zitten zwoegen hihi. Thanx voor het duimen sgat :D

@elmo: Hihi, het was zeker een bevel! Wat gedaan moet worden, moet gewoon gedaan worden :p

@mama em: Haha, jazeker verplicht. Zou toch zonde zijn vind je niet? Helaas van die kip, maar dit gaat voor :p Zal helemaal balen zijn als ik uiteindelijk toch niet zwanger zal worden. Mijn man gaat zijn kippetje absoluut niet vergeten.. werk van zn leven hihi

17. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1477 Kaatjuh, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
    ♥♥♥Ons lijstje♥♥♥

Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD 25 februari - Ronde 0

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ?

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 6 maart - Ronde 4

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3 / Lange LF / Testen 5 maart

Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 3 maart - NOD 17 maart - Ronde 3

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen

MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

Judy80 (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

♥♥♥Zwanger♥♥♥

SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010

18. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Goedemorgen allemaal :)

@Eeva: Jammer dat je ongesteld bent geworden.. Ik had ander nieuws gehoopt, maar het is iig positief dat je LF weer langer is geworden! ;) Heel veel suc6 deze ronde!

@Rosa: Fijn dat het er allemaal netjes uitzag bij de gyn. Weer een geruststelling! En alweer een ei onderweg? Das helemaal supernieuws! Ben benieuwd wanneer die springt, maar wel vroeg idd. Het is gewoon een geluksei!

En ik voel mij prima hoor, thanx 4 asking! *SMAK*

@SweetRoosje: Hai lieverd, ja hoor met mij alles goed, alleen even heel druk geweest. ;) Hoe gaat het vandaag met jou? En je meisje alweer helemaal opgeknapt?

@Kaatjuh: Hai meis, alles goed? En ik denk idd. ook aan een komende eisprong, dus goed dat je mannetje aan het werk heb gezet! :D En hoe! :D Arm kippetje... :p

@Elmo: Balen van de negatieve test.. En "zenuwschade door de bevalling"... Dat klinkt eng. Wat houdt dit precies in? En dat mannetje van jou... Eigenlijk beertje van jou doet het echt goed.. Heerlijk! Die van mij ook hoor, wat een bolletjes waren dat op een gegeven moment, niks vergeleken bij de humpies die ze waren bij de geboorte (5-6 pond). Ik ben gek op spekbabies! :D

@Mama em: Hoi! :D Vermoeidheid heeft toegeslagen? Haha.. Hier ook hoor. En kortademigheid.. Ik ben net een oud wijf af en toe, als ik hier door het huis loop te zuchten en hijgen. :D Weg conditie...

Nou, ik ga hier maar eens verder.. ;)

Kom later nog wel even kijken..

Liefs...

19. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    goeiemorgen meiden :D

elmo: das wel ff schrikken met het oogje. Hopelijk is een operatie niet nodig. Wat een flinkerd is Beau. Ons meisje woog dat volgens mij toen ze een halfjaar was ;) (was ook wel maar 2950 gram met geboorte) Suc6 met de fysio en osteopaat.

Kaatjuh: hahahaha wat moet ik toch om je lachen :p

Rosa: fijn dat alles schoon was en er al een eitje aankomt! Hopelijk idd een geluksei ;)

simplyme: pfff was gisteren echt moe, meisje was ook errug vroeg wakker en daarna hele dag werken. Ik had idd eergisteren dat ik helemaal buiten adem was toen ik effe naar zolder was gelopen :( Wel snel als dat nu al begint.

@ de rest: alles goed?

Tot dadelijk, ga zo effe met meisje spelen en dan mag ze ff slapen.

20. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Elmo: Wat naar met dat oogje. Hopelijk is een operatie niet nodig. Wel een lekker mannetje hoor. Fijn dat hij het verder zo goed doet. Luka was ook zo'n lekkere spekbaby, 9 pond bij de geboorte en ze bleef lekker doorgroeien, alsof ik slagroom gaf. Inmiddels zit ze iets onder het gemiddelde met gewicht en lengte, sinds we begonnen zijn met bijvoeding groeit ze niet zo hard meer.

@Eeva: Jammer dat je ongesteld geworden bent, maar wel fijn dat je lf al weer langer is. Knuffel!

@mamaem: Vervelend dat je zo moe bent! Kun je 's middags wel even gaan liggen? Inderdaad voor goed doel, maar het blijft lastig, zeker met nog een kleintje erbij.

Foto van bolletje, net geboren!

Deel Deze Pagina