♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ? / Testen 8 maart Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 19 februari - NOD 3 maart - Ronde 4 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3 / Testen 5 maart Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 3 maart - NOD 17 maart - Ronde 3 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ♥♥♥Zwanger♥♥♥ SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ♥♥♥Afspraken♥♥♥ SimplyMe 11 maart afspraak verloskundige Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gyneacoloog ivm cyclus
Hoi hoi, Sorry sorry dat ik even niet geweest ben. Ik had mijn nichtje van 13 te logeren een week dus geen tijd gehad voor ZP. We hebben haar gisteren weer naar huis gebracht en manlief is werken dus heb weer even tijd ( tussen de kinderen door) Ik heb me onderaan de lijst gezet omdat ik natuurlijk nog geen cyclus heb. Ik ga denk ik beginnen met tempen alhoewel ik ook niet echt zin heb om mij erop te focussen. Ben gewoon ruim aan het genieten van ons beertje en de meiden. Ik zie wel of en wanneer een 4e wonder zich aankondigd. Ik ga even Beau uit bed halen. DOei!!!!
Ik heb echt 6 dagen mijn menstruatie gehad (vorige maand zelfs 7) de eerste 2 dagen is het zo erg heftig dat ik niet de deur uit ga... ik kan dan constant naar het toilet rennen om me te verschonen, want ik lek heel vaak door maar ja, ik ben er gelukkig weer vanaf Ja, vind ik ook wel dat mijn cyclus met grote sprongen vooruit gaat, dus ik ben echt benieuwd wanneer mijn eitje springt deze maand
Hoi dames, Ff een teken van leven (heb nog niks teruggelezen), ik heb het onwijs druk gehad (bezoek, afspraakjes...etc). Deze week ook een drukke planning staan, ik zal zo nu en dan ff zwaaien tussendoor. Ik hoop iig dat het goed gaat met iedereen. Ik ga nu m'n huis aan kant zetten en dan pitten, want ben moeeeeeeeeeeeeeeeee en moet morgen alweer om 7u de deur uit! Liefs knuff SR
@Sweetroosje: Succes met je drukke week!! NOD vandaag hè. Ik ben benieuwd. @Elmo: Leuk je nichtje te logeren. Goed van je dat je niet teveel focust op zwanger worden. Lekker genieten van wat je nu hebt, en kijken wanneer het gaat gebeuren. Temperaturen is iig heel makkelijk. @SimplyMe: Ja, mijn badkamer is weer heerlijk schoon. Die van jou ook? Hoe gaat het verder met je?
hoi meiden, tis wel rustig hier he? Gisteren wel gelezen maar volgens mij helemaal niet meer gereageerd. sterretje: hoe was je temp. vanochtend? Spannend! zonnestraal: leuk joh al veranderen van kamer KAn maar geregeld zijn en is natuurlijk super om te doen. Ik bener hier ook al in gedachten meer bezig. Moet wel een hoop geregeld worden Kost weer een hoop geld, maar wel super om strax mee bezig te gaan. eeva: ongi over? gaan jullie deze ronde weer al die dingen voor een meid proberen? Rosa: hoest meid? Simplyme: Nog steeds druk? veel kwaaltjes? Elmo: groot gelijk hoor, om te genieten en het af te wachten. Zo te horn ben je druk genoeg sweetroosje: vandaag nod? spannend! Nog geen ongi? nog steeds moe? ook nog andere kwaaltjes? Ging je woe testen? de rest: kijk alleen ff op de eerste pagina. Hopelijk met jullie ook alles goed. Hier alles okee. Veel moe en af en toe wat misselijk, niks nieuws dus Mijn buik begint al te komen, vooral aan einde vd dag. Zeg al steeds tegen vriendlief: misschien zijn t er wel 2?! hihihi we zullen zien. tot snel!
Dank je. Vandaag opgepassen op een 2ling van 17 maanden, morgen en woensdag op kraambezoek, vrijdag naar de kapper en zaterdag geboortefeestje en zondag een familiediner dus druk druk druk haha. Ja vandaag mijn NOD en nog geen ongie te bekennen, ben ook benieuwd.
Hoi Em, Ja valt me ook op dat het heel erg rustig is. Yep vandaag mijn NOD maar nog geen ongi te zien. Vandaag behoorlijk misselijk geweest, ook moe maar ja dat komt door de drukke dagen die ik heb gehad. Verder niks nieuws, we zien het wel. Nee ga maandag pas testen indien ik nog niet ongie ben tegen die tijd. Zou leuk zijn een 2ling, heb vandaag op 2 meisje opgepast van 17 maanden nou ik genoot van ze.
♥♥♥Ons lijstje♥♥♥ Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ? Test maandag 8 mrt Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 19 februari - NOD 3 maart - Ronde 4 Test woensdag 3 mrt Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3 Test vrijdag 5 mrt Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 3 maart - NOD 17 maart - Ronde 3 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ♥♥♥Zwanger♥♥♥ SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 ♥♥♥Afspraken♥♥♥ SimplyMe 11 maart afspraak verloskundige Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gyneacoloog ivm cyclus
Ja, heel rustig hier!!! Spannend Sweetroosje, ik duim voor je... Sterretje voor jou duim ik ook, het wordt voor jou ook spannend, voel je al iets?
goeiemorgen Swwetroosje spannend! weet je zeker wanneer je ei was? want dan had ik allang getest als ik jou was
Hai, Ja volgens de symptomen/calculator was die op 15 februari dus zou gisteren ongie moeten worden, maar nog niks te zien. Het is geen 28 dagen, geen 30 dagen (denk ik) dus kijk ff aan of het geen 35 dagen cyclus is. Tjah zekerheid heb ik nooit want het is mijn 1e ronde/cyclus met bv. Ik heb gisteren zw-testen besteld via i-net, als het goed is heb ik ze deze week binnen.
Goede morgen allemaal, wat is t stil hierzo ik heb 2 keer een heeeel bericht zitten typen via mn ipod en opeens drukte ergens en was alles weg. Ik natuurlijk helemaal gefrustreerd! Nu ben ik ook weer via ipod dus ben niet van plan nog n keer zoo n lang bericht te type, krijg kramp vingers, en voor niks ook nog :S even heeeel kort ego: gaat weer goed met mij na n hele lange ziektbed. Met mn dochter ook na 6 dagen diaree en bezoek aan HA en HAP en kinderarts. Ze eet namelijk niet goed en is afgevallen. Over 4 weken weer controle. Verder voel ik niks bijzonders. Af en toe licht in mn hoofd en dat was het. Denk niet dat t raak zal zijn dit keer weer hoe is t met jullie verder?
He Kaatjuh, Is idd stil, denk dat iedereen het drukjes heeft. Mijn kleine slaapt vandaar dat ik hier ff zit. Grrrrrrrr die Ipode ook he, is dat wel te doen steeds? Bedoel je dat je met zoiets http://www.audiofreaks.nl/contentfiles/article/238/0ipod-touch0.jpg internet? Fijn dat het weer goed gaat met jullie ivm daarvoor, maar toch nog beterschap beiden. Doe het rustig aan en hoop dat het raak is voor jullie. Hier verder z'n gangetje.
Goedemorgen meiden! @eeva, hoe is het nu met je ongi? Over nu of nog steeds niet helemaal? Balen altijd, al dat gedoe voor niets... @sweetroosje, als de 15de je ei geweest is, dan zou je idd al over je nod heen zijn hoor! Ben erg benieuwd wanneer je testen binnen komen en wanneer je gaat testen! Ik hoop zo dat het raak mag zijn! @kaatjuh, fijn dat jullie weer helemaal beter zijn meis! Is echt vervelend als je zo ziek bent, en je kleintje dan ook nog eens! Wat vervelend dat je ipod niet mee wilde werken zeg, gelukkig is een berich nu wel gelukt! @mama em, hoe is het met jou? Krijg je al meer kwaaltjes? @simply me, bijna je afspraak bij de vk, dan weet je wanneer je je echo krijgt! Lijkt me zo'n heerijk gevoel! Hier vanmorgen en gister allebei een temp van 37.1 dus nog wel hoog Toch heb ik er op de een of andere manier geen goed gevoel over, dus helaas verwacht ik toch dat ik ongesteld ga worden vandaag of morgen MOcht dat toch niet zo zijn, heb ik besloten dat ik dan donderdag toch maar een test doe Verder hier alles goed, lekker 3 dagen vrij ipv mijn normale 2, dus heerlijk Zometeen even op visite en vanmiddag extra afspraak voor wegen op het cb Heb het idee dat hij snel gegroeid is de afgelopen weken, dus ben erg benieuwd wat zijn gewicht is nu! Meiden, tot vanmiddag!
Hai hai Even een teken van leven van deze kant hoor! Ik kom straks/vanavond even uitgebreid lezen en reageren! Liefs *SMAK*
@simply me, jiji ook weer boven water dus Fijne dag vandaag! @sweetroosje, kun je nog aan iets anders denken dan alleen aan misschien zwanger zijn? Hier net terug van cb, hij was nu 200 gr gegroeid in 3 weken, ga nu ook groente proberen te geven, voor nog wat extra's Maar ik was al dik tevreden!
Dank je meid. Maar ja aangezien ik geen zekerheid/stabiliteit heb met mijn cyclus, kan ik ook nergens op bouwen. Spannend meid, ik hoop dat je niet ongie wordt en donderdag een mooie test in handen zult hebben. Heerlijk een dagje minder werken, dan heb je ook wat meer tijd voor jezelf en de kleine nu denk ik.