Sweetroosje, ik ben ook zeer benieuwd of je ongi weg is gebleven.... Hopelijk kom je ons snel verassen met een positieve test ik blijf voor je duimen
Hoi meid, Beterschap voor je mannetje en je kleine. Is jammer maar mijn kleine gaat voor alles, ik heb die afspraak verzet naar volgende week. Ja zal idd blij zijn met een regelmatige cyclus want elke maand Primolut en Clomid te gaan slikken is ook geen pretje eerlijk gezegd, maar goed we zien het wel. Zou mooi zijn als je niet langer hoeft te wachten op je NOD, spannend!
Hoi meis, Heerlijk is dat he als de kleintjes in bed liggen en je tijd voor jezelf hebt hmmm. Ja idd drukker dan normaal, en et oppassen was heel erg leuk. Mijn kleine was helemaal happy met de 2ling en maar pronken met die oogjes van haar door blijdschap haha. Nog steeds heeft ze last van d'r oogjes, ze is s'nachts 4x wakker geworden daardoor dus ik ook. We zijn pas om 5u gaan slapen en om 10u alweer eruit pfff, zo zielig om haar zo te zien. Ja ik druppel idd bv-melk in d'r oogjes, zal het ook in d'r neusje proberen wist niet dat dat ook helpt was namelijk net weer water aan het koken om een zoutoplossing te maken daarvoor. Hahaha zeer multifunctioneel zijn die boobs ja haha. Ja maandag mijn NOD en nog steeds geen bloed, wel gisteren roze/bruinig slijm bij het afvegen (sorry voor de details). Dus denk dat mijn ongie er aan komt, zou anders niet weten wat dat betekent? Dank je meid.
Handig ding zo te lezen. Ja ja kleine meisjes worden groot, en dat vergt veel energie van ze dus ook van mama's die hun moeten troosten/helpen daarbij. Aaah gerum je mannetje haha, zeg maar dat ie straks dubbel en dwars aandacht van z'n meissie krijgt want meisjes worden meestal papa's kindjes! Hoop dat het goede tekens zijn, ik duim nog steeds voor je!
Nou, het kan ook een innesteling zijn ik hoop het voor je!! Of begint je ongi altijd zo? bij mij niet iig, bij mij gelijk rood heftig bloedverlies!
Veel plezier vandaag en straks bij de fotoshoot, altijd leuk foto's van de kleintjes. Ik duim voor je dat die wegblijft en je morgen een mooie test in handen mag vasthouden. Hier gaat het z'n gangetje, m'n kleine is nog steeds ziek en mijn man kwam gisteren ook ziek thuis (is wel gaan werken vandaag). En ik heb een gebroken nacht achter de rug, ben moe maar desondanks ben ik aan de poets vandaag haha (nu ff pauze). Heb opgeruimd, gezogen, stof afgenomen, douche en wc gedaan, wasje gedraaid, wasje opgevouwen. Zometeen afwassen, dweilen en strijken pff. Nog geen ongie, gisteren wel bruin/rozige slijm bij het afvegen en vandaag nog niks gezien. Denk dat mijn ongie eraan komt? Vorige keer had ik daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen voor dat ik ongie werd hevige krampen maar nu voel ik niks, behalve dat ik afgelopen maandag heel erg misselijk was.
Hoi hoi, En bij Kaatjuh staat 5 maart terwijl de NOD 8 maart is??? Hier nog niks en geen idee wat mijn lichaam van plan is. Het is idd lekker weer, zonnetje schijnt dus druk aan de poets hier haha.
Inneteling hoort toch niet na je NOD te zijn? Nee mijn ongie begint ook altijd met krampen en bloed dus geen inleiding zoals wat ik gisteren had haha.
Ik snap iets niet?! je hebt 19 febr. ingevuld als ei, dan zou je gisteren 2 maart op een lf van 14 dagen zitten is je ei dan later geweest? Ik duim voor je
@eeva nou ga ik door jou twijfelen *pakt haar ff erbij* Idd ei op 19 febr, dsu die klopt Ff zegt vandaag ook dpo 12 ff tellen hihi 20-21-22-23-24-25-26-27-28-1-2-3 Kom toch echt op 12 ook hoor, misschien heb je de maand langer laten duren dan 28 dagen hihi
@Sweetroosje: Innesteling kan ook rond NOD zijn, ik had dat ook, bloedverlies rond NOD en was toch zwanger. We blijven duimen!! @Sterretje: Morgen testen, spannend!! Leuk foto's maken. Hopelijk is je mannetje lekker vrolijk zo, wel zo leuk voor de foto. @SimplyMe: Heerlijk he, dit weer. Ik ben net even heerlijk met Luka naar buiten geweest, lekkere wandeling gemaakt. Ik voel me meteen een stuk vrolijker nu! Ik kan ook niet wachten tot de lente er weer is.
Ok dat wist ik dus niet, we kijken het aan. Ik ga uit van een 35 dagen cyclus (mijn laatste optie) voordat ik ga testen, dus van het weekend maar denk dat het maandag wordt indien in nog niet ongie ben geworden. Eva en Zonnestraal moest ff lachen om jullie en de tellingen haha. Dames afgelopen zaterdag stond mijn kleine opeens in de box terwijl die nog niet op de laagste stand stond , dat was ff schrikken. We hebben hem meteen omlaag gezet en nu staat ze veilig in haar box, met de beentjes tussen de spijlen speelt ze ermee en gooit lekker alle speelgoed eruit die mama vervolgens weer mag opruimen Zit namelijk ook met het volgende, mijn kleine kan nog niet zo goed drinken uit haar oefenbeker van Difrax. ik vraag me af of ik toch maar een tuitbekertje (ik hoor dat het slecht is vandaar die overstap van fles naar beker) moet kopen voor zodat ze zelf leert drinken?
Je hebt gelijk, ik heb weinig geslapen de laatste dagen zoontje moest steeds drinken of gewoon bij ons zijn, dus een beetje moe en op de kalender van maart gekeken ipv februari daar staat nl onder 19 ~ 26 en dan 2, haha... maar die 2 is weer van april!
Schrikken ja, als je kleine opeens in de box staat over beker of fles, Ik heb mijn zoontje een tuitbeker gekocht toen hij 6 maanden werd (zo'n anti-lek ding) dat anti-lek heb ik eruit gehaald en hem af en toe slokjes gegeven (met een doekje eronder) nu doe ik het nog steeds zo, als hij veel dorst heeft. Af en toe geef ik hem de beker met anti-lek en laat hem er zelf uit drinken Nooit een fles of speentje gebruikt bij mijn kinderen
Ze speelde er net in en is nu in slaap gevallen. Dus jij hebt je kleine er nooit alleen uit laten drinken zonder dat anti lek ding? Want dat is wat ik haar wil leren alleen uit een beker laten drinken maar weet gewoon niet hoe aan te pakken, het zal een kliederboel worden maar ach ja als ze er maar uit leert drinken. Denk dat ik haar straks vla uit die beker geef als toetje.
@Sweetroosje: Tuitbeker lukte hier totaal niet, dus ik heb een rietjesbeker gekocht en dat ging wel heel goed. Ze was toen 9 maanden. Ik had zo'n beker waar je een beetje mee kon knijpen, zodat ze het principe sneller doorhad. Die beker gaf ik haar overdag met water erin, zodat ze daar zelf uit kon drinken en bij het eten gaf ik haar uit een gewone beker.
Hey meiden hoe is het hier met iedereen? ik heb het erg druk rosalina had buikgriep dus een heel hoop wassen,echt zielig ze kon niks binnen houden. liefs rosa
hey meiden, ff kort: Sweetroosje & sterretje: spannend bij jullie *duimduimduim* eeva: die matcaretesten vind ik altijd fijn en prima werken. Ik denk dat je ei weer eerder komt. iedereen met zieke kindjes: beterschap en sterkte *knuffel* Bekers: Wij geven ze al een tijd uit een tuitbeker met harde tuit zonder antilek. Heb ook een antilek vd tupperware: moet ik zelf al megahard aan zuigen Sinds vandaag kan ze helemaal zelf drinken uit de tuitbeker zonder antilek Oh wat ben ik trots. Ze vind het alleen ook leuk om dan ermee te schudden Tussen de middag geef ik nu gewone melk uit een gewone drinkbeker (plastic) dat doet ze ook goed; ik hou de beker dan vast, maar zo leert ze toch alvast eruit drinken. @ mooie weer: lekker he? Vanmiddag de boel opengegooid en heerlijk schoongemaakt. Iedereen die ik nog niets heb gezegd: hoi Ik lees hier meer dan dat ik schrijf momenteel. Hier alles okee. Gisteren weinig kwaaltjes en vandaag ook Op zich fijn, maar dan ga ik toch ook wel n beetje denken: zal toch wel goed zijn? Terwijl ik weet dat kwaaltjes daar nix over zeggen. Vandaag vette frites gegeten, had ik zooooooon zin in. Veel te veel gegeten en daarna dus wel megamisselijk en nog steeds n beetje. Eigen schuld Ik geef trouwens nu nog meestal 2 bv per dag. 's ochtends en 's avonds. Eventueel nog laat op de avond of 's nachts. Vind het zo lekker dat ik niet meer hoef te kolven op het werk. En kolf nu ook niet meer de dinsdagavond al ik later thuisben (21:15) Vriendlief geeft dan namelijk de helft vd tijd geen fles meer of mevrouw drinkt hem toch niet op. Dus voor mezelf besloten dat ik niet meer kolf en verder 2 of meer voedingen per dag geef. Ben zo blij dat ik even niet meer hoeft te kolven, was er zo klaar mee Heb de kolf en de flesjes al op zolder gezet. WEl een raar gevoel, einde van een tijdperk. MAar ik zie er stiekum nu al tegenop dat ik straks bij ukkie 2 weer moet kolven, nog maar niet aan denken Nou tis wel een lang ego-bericht geworden. Moest het ff van me afschrijven, geloof ik. SORRY. Tot morgen ofzo
Ok bedankt. Ik heb haar na d'r groentehap, bekertje gegeven met vla (zodat het er niet snel uitkiept). Het was ff klungelen maar ze deed het netjes, morgen weer proberen totdat ze het zelf kan.