Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meid,

Beterschap voor Rosa en voor jou een knuff.

2. eeva

eeva Niet meer actief

Sterrretje, al getest????

Ik hoop dat je temperatuur nog hoog is en dat je nu een positieve test in handen hebt ;)

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Lekker gekletst gister weer
    Kom me alleen even melden, moeten zo naar de bruiloft, daar was ik extra vrij voor dus niet veel tijd

Goed nieuws en slecht nieuws haha
    Goede nieuws, mijn temp was hoger dan gister
    Vandaag 13dpo en verwacht dus niet dat ik ongi word
    Masar het slechte nieuws is dus dat er een negatieve test was vanmorgen, erg balen

OOk al had ik er niet op gerekend, nu het zolang duurde voordat ik ongesteld werd, ging ik er toch op hopen

Nou ja we zien het wel,

Fijne dag allemaal!

4. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Balen dat de test negatief was, maar nog niet ongesteld, dat is positief! Wanneer ga je weer testen?
    Veel plezier op de bruiloft, je hebt er wel goed weer bij!

5. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt hoor. Geniet er maar van! Ik zou me er zeker niet druk om maken, het zegt echt niks hoor. Had je bij de eerste ook weinig kwaaltjes?
    Lekker dat je nu even niet meer hoeft te kolven. Ik had er ook zo'n hekel aan! Altijd vreemd als je weer iets afsluit he, maar het is maar voor even.;)

6. eeva

eeva Niet meer actief

#1626 eeva, 4 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2010
    Sterretje, fijn dat je LF weer langer is en je temp hoog!

Misschien test je nog positief over een paar dagen... ik zou het overmorgen nog eens proberen, dan moet HCG wel verdubbeld zijn :) Welke test heb je gebruikt??

Veel plezier op de bruiloft ;)

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik weer ff tussen het grote schoonmaak in haha.

Em, dank je.

Sterretje, geen bloed geeft moed ik duim verder. Veel plezier op de bruiloft!

All, haiiiiiiiiiiiiiiiii *zwaait*

Hier nog steeds geen ongie te bekennen en de test (die ik van m'n moest doen omdat ie met de zenuwen/spanning zat) was negatief , ik denk dat mijn cyclus weer in de war is pff.

8. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16

Haiiiii, zwaai terug!
    Test negatief, dat is jammer. Maar zoals je ook al tegen Sterretje zei: geen bloed geeft moed. Dus de zenuwen van je man zijn nog steeds niet echt geminderd waarschijnlijk?

9. eeva

eeva Niet meer actief

♥♥♥lijstje♥♥♥

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ? Test maandag 8 mrt

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 19 februari - NOD 3 maart - Ronde 4 Test donderdag 4 mrt

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3 Test vrijdag 5 mrt

Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde 3

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen

MG2009 (27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

Marb (26 jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3

Elmo28 (29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

♥♥♥Zwanger♥♥♥

SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010

♥♥♥Afspraken♥♥♥

SimplyMe 11 maart afspraak verloskundige
    Mama em 17 maart afspraak verloskundige
    Sweetroosje 22 maart bij de gyneacoloog ivm cyclus

10. eeva

eeva Niet meer actief

Sweetroosje, ha,ha.... je man zenuwachtig :p
    Jammer dat je test negatief was, maar geen ongi geeft hoop :)

11. eeva

eeva Niet meer actief

Kaatjuh, jij gaat morgen testen... ik duim voor jou en hoop dat je een positieve test in handen hebt morgen ;)

Ik hoop dat jullie alledrie positief testen, Sweetroosje, sterretje en Kaatjuh, ik blijf duimen voor jullie :):):)

12. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zie dat jullie al een tijd met elkaar schrijven. Vinden jullie 't goed als er nog een nieuweling zo af en toe mee komt kletsen?

Ook wij willen weer voor een kindje gaan (onze tweede), maar hier nog geen ongesteldheid na de geboorte van ons zoontje die nu bijna 7 maand is. Op zich natuurlijk heel fijn (lang leve de borstvoeding!), maar tot nu toe dus ook nog geen ei... Wanneer kwam de ongi bij jullie weer?

In elk geval allen succes met het zwanger worden en felicitaties aan de meiden die al zwanger zijn!

Groetjes, lentekriebeltje

13. eeva

eeva Niet meer actief

Gezellig, dat je mee komt kletsen :D:D:D

Ik geef bijna 11 maanden borstvoeding en kreeg mijn eerste ongi toen zoontje 6 maanden was (ervoor geen eisprong gehad) na mijn 2e ongi had ik ook geen eisprong; de maand erna een lange cyclus van 42 dagen en 3 dagen na ei al ongi; de maand daarna cyclus van 31 dagen 6 dagen na ei ongi, en afgelopen maand 25 dagen cyclus en 8 dagen na ei ongi ;)
    Mijn cyclus is zich snel aan het herstellen vind ik :)
    Maar, je kunt ook al voordat je de 1e x ongi bent een eisprong krijgen... dat is bij iedereen anders ;)

14. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden :)

Wat een heerlijke dag vandaag. Ben vandaag met mijn meiden het bos in geweest, heerlijk gewandeld. We hadden heel optimistisch ook wat broodjes mee voor de picknick, maar daar was het nog net te fris voor. :D Jammer! Zodra het eerste lentezonnetje tevoorschijn komt is het mis bij mij, dan loop ik alweer in mijn t shirt in de tuin op blote voeten natuurlijk. ;) IK WIL LENTE!!!

@Eeva: Ik heb niet het gevoel dat het nog heel lang duurt bij jou, dat zwanger worden. Het gaat echt goed! En met mij gaat het prima hoor. *SMAK* Thanx 4 asking!

@SweetRoosje: Oehh, ik hoop ook dat het bruinverlies een innestelingsbloeding betekent. Net als bij Eeva begint mijn menstruatie iig nooit met bruinverlies. Wel erg positief dat je lichaam het helemaal zelf oppakt, een cyclus bedoel ik. ;) Toch een negatieve test vandaag, lees ik? Niet leuk! Ik denk niet dat je cyclus meteen een rommeltje is, misschien was je ei later. ;)

En wat goed van je kleine (steeds grotere) meisje! Super! En die kleintje weten precies hoe ze je bezig moeten houden he? :D

@Zonnestraal: Jij ook aan het wachten op de lente? Hihi.. Ik heb er ook zo'n zin in. Voel mij ook meteen een heel stuk lekkerder in mijn vel zitten, al ben ik in de winter niet down ofzo hoor.

@Rosa: Hai meis, leuk dat jij ook weer even langswaait. Beterschap met je meisje!

@Sterretje: Balen van die test zeg! :(:(:( Het hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar ik snap je teleurstelling wel hoor. Ik blijf duimen voor je! Welke test was het trouwens?

Veel plezier op de bruiloft!

@Lentekriebels: Welkom en leuk dat je hier ook mee komt kletsen!

Hier werd ik weer ongesteld na 6 maanden, vanaf de bijvoeding zo'n beetje, alleen bij de laatste niet, toen werd ik na 4 maanden alweer ongesteld. Wel meteen een eisprong, alleen was mijn luteale fase steeds te kort, dus vruchtbaar was het niet echt.

Ik ga maar eens even afwassen... ;)

Liefs!

15. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @SimplyMe: Ik ben ook niet somber in de winter hoor, maar vind het net even wat lichter allemaal in de lente ofzo. Dan heb ik meteen weer meer energie.

@Lentekriebeltje: Hoi, hoi,leuk dat je ook mee komt kletsen!
    Bij mij duurde het een jaar voordat ik weer ongesteld werd, geen idee of ik daarvoor al wel een eisprong heb gehad. Maar sinds ik ongesteld geworden ben, heb ik wel meteen weer een goede cyclus.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja hij is wat dat betreft erger dan mij, ik ben de koele thuis maar ja nog is zijn spanning niet weg haha.

Ach ik zie het allemaal wel...

17. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik kom me even melden. Lekkerr vroeg (not)! Mevrouwtje was om half 6 klaar wakker en wilde niet meer slapen, ze dacht laat ik mama maar es ff haar rust ontnemen, dat vind ik nou eenmaal leuk!
    Begint ook lekker, want ik had weer een heel lap tekst hier getypt op ipod, maar was vergeten te refreshen eerst. Nou dan raak jeje tekst kwijt als je niet kopieert :S
    anyway, ik heb dus ook maar ff gelijk een test gedaan. De digitale cb met indicatie. Oh wat haat ik die woorden om te zien 'niet zwanger'! Ik had namelijk toch wel kleinnn beetje hoop omdat ik gisteren ook had getest met de kv (erg ben ik). Die gaf na een paar uur een licht paarse tweede streep te zien. Nou weet ik dat uitslag na paar uur niet geldig is, maar uit ervaring weet ik dat kv altijd wit blijft als ie negatief is, de hele dag door..
    Ik heb eigenlijk wel vroeg getest, want mn nod is pas maandag. Maarre ik ben nou eenmaal een mens die absoluut niet weet wat geduld is :p ennuh ben ook testverslaafd zoals mn man dat zegt dus :D
    ik ga nu wel proberennnnn in te houden om pas maandag weer te testen als ik niet ongie wordt natuurlijk!
    Nou, ik ga maar es ff mn spullen inpakken enz, ik ga logeren in eindhoven.

18. eeva

eeva Niet meer actief

Kaatjuh, jammer dat de clearblue met indicator negatief was :( misschien heeft die meer HCG nodig?
    Dat lichte streepje op de Kruidvattest, klinkt wel goed... ook al verscheen het niet binnen afleestijd ;) komt denk ik dat je iets te vroeg bent aan het testen, maar er is zeker nog hoop :) want ik denk ook dat er helemaal geen licht-rose streepje verschijnt als er niets van HCG te meten valt...

Ik blijf voor je duimen, en hoop dat je zondag of maandag gelijk een positieve test in handen hebt :)

19. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Kaatjuh: Jammer dat de test negatief was, maar je bent idd nog vroeg, dus misschien dat het maandag wel anders is. Het klinkt wel positief vind ik hoor.
    En je meisje vroeg wakker en je tekst weer kwijt. Kan me voorstellen dat dat geen lekker begin van de dag is. :x

All: Fijne dag vandaag, het is weer heerlijk weer!!

20. eeva

eeva Niet meer actief

♥♥LIJST ♥♥

TESTEN

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ?

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 19 februari - NOD 3 maart - Ronde 4

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3

………………………………………………………………………………………………………………….

Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde 3

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen

MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

Marb (26 jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3

Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

ZWANGER

SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010

AFSPRAKEN

SimplyMe 11 maart afspraak verloskundige
    Mama em 17 maart afspraak verloskundige