Hoi meiden, Ik voel me vandaag §!"#$%&_()***, mijn kleine is nog steeds ziek en ik heb weer last van mijn nieren en voel me bleghhhhhhhhhhhhhh en wil een potje janken :'( Eeva, dank je meid echt lief van je. Lentekriebeltje, welkom meid tuurlijk mag je meekletsen. Hier begon de ongie met 7 maanden. Simplyme, nu ben ik helemaal van de kaart. Wat betekent die bruine afscheiding die ik had (waarvan ik dacht ei te zijn) en wat betekent het roze/bruine slijm van afgelopen maandag? Ik had moeten tempen dan wist ik meer maar goed dat is niet terug te draaien nu. Nou en of ze ons bezig weten te houden. Nog minderdan een week en dan heb je je afspraak, leuk joh. Kaatjuh, balen van je - test. Maar wie weet is die maandag vet positief, ik duim verder voor je. En veel plezier bij je mama! Zonnestraal, jij ook een fijne dag. MamaEm, nog 12 dagen voor je echo spannend! Verder alles goed daarbinnen?
Hoi meiden, Lentekriebeltje: WELKOM, gezellig. Ik werd toen ze bijna 6 mnd was weer ongi voor het eerst. Ik zal duimen dat het bij jou snel komt. SimplyMe lekker he dat weer? Hihih ik heb ook gelijk de neiging om in de tuin te gaan zitten enzo. Maar temp. valt nog tegen. Ruim 8 weken alweer sweetroosje: jammer van je negatieve test MAar geen bloed is goed. *leest verder* BAH een rotdag dus vanddag Rustig aan doen meid! Hopelijk is dat bruine van een innesteling ofzo. *duimduim* kaatjuh: jammer van je negatieve test MAar nog erg vroeg, dus kan nog altijd. Volgens je banner is je nod pas dinsdag zie ik. Tis goed als kinderen een beetje dag en nachtritme krijgen, maar half 6 is wel erg vroeg Hopelijk maakt ze daar geen gewoonte van. eeva: al een ei in zicht? Zonnestraal: hoi Hier was t ook lekker weer, maar ben de deur niet uitgeweest Jij lekker genoten vh weer? Hier alles goed. Soms misselijk (goed te doen, vooral last van als ik moe ben na een drukke dag of als ik honger heb) en buik begint te groeien . Ik had vannacht gedroomd dat ik bloedverlies kreeg en dacht: zie je wel, het bloedverlies is begonnen Hopelijk geen voorteken maar gewoon een nare droom. tot later meiden, fijn weekend allemaal!
@Mama em: Ik ben vandaag alleen even de stad ingeweest. Dat is op loopafstand, dus toch even lekker buiten geweest. Leuk dat je buik nu al begint te groeien, dan kun je het dus ook niet zo lang geheim houden. Of wil je dat ook niet? Wel vervelend dat je zo'n nare droom had, het blijft toch spannend he die eerste weken. @Sweetroosje: Hè, wat naar dat je zo'n rotdag hebt. Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat? Misschien dat als je lekker geslapen hebt, je je morgen weer beter voelt. En potje janken lucht soms hee erg op hoor!
Hai meiden Ik had vandaag al steeds bijgelezen, maar kom er nu pas aan toe te reageren. @Kaatjuh: Jammer van die "negatieve" test en ik heb het ook wel gehad, een heel licht roze streepje op de 2voor5 Kruidvat testen, Vroeger gebeurde dit nooit, maar de laatste tijd lees ik het steeds vaker op fora. Ik hoop dat het bij jou toch wel echt positief betekent. (De CB met indicator heeft trouwens 25 IU/ml nodig, Kruidvat 20.) Meid, veel plezier in Eindhoven en ik duim keihard voor een positieve test maandag! @Eeva: Mooi lijstje hoor! @Zonnestraal: Jij lekker even gewandeld vandaag? Ik ben mooi binnen gebleven. Hier in het noorden ligt inmiddels zo'n 5 cm sneeuw! Het zou ook een heerlijk winterweekend worden, volgens Piet. Joepie!!! *neus groeit meteen een heel stuk langer* Daar gaat het lenteweertje... @SweetRoosje: Ahh meis, wat naar dat je je zo shit voelt! *geeft SR een hele dikke knuffel* En je kleine meid ook niet lekker... Wat sneu weer! Ik hoop dat je er snel achter bent wat dat bruinverlies enzo betekent. Geen zin om weer even te testen? @Mama em: Jaja, 8 weken alweer... Jij morgen ook al 7! Gaat toch ook wel weer snel eigenlijk. En jij krijgt over dik een week al een echo? Spannend!!! Zouden het er twee zijn? Ik heb er ook zo'n zin in. Nou, ik ga weer verder neuzen.. Ik moet nog even bij de Januari mama's kijken en reageren. Kom later misschien nog wel even langs. *SMAK* Liefs!
Hoi! Even snel, weinig tijd, maar wil wel even bedanken voor het warme welkom! Na het weekend ben ik er weer. Groetjes!
Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ? Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 19 februari - NOD 3 maart - Ronde 4 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3 Heeft er nog iemand van jullie getest ???? Hopenlijk testen jullie allemaal positief, ik blijf duimen
Stomme droom, bah.... niet leuk, maar het is gelukkig maar een droom !!! Je buik begint al te groeien, whaaaaaw... dat is snel bij een tweede gaat dat toch sneller hé, dan een eerste "leuk" ik wil ook, hihi.... Jij en SimplyMe zijn lekker in de zomer zwanger "leuk is dat" ik vind het de leukste tijd om lekker dik te zijn Mijn ei ? ik denk niet dat die veel eerder komt dan dag 17 nog niets gezien op de ovulatietest wel wat vruchtbaar slijm
Goedemorgen meiden, Sorry dat ik niet eerder meer ben geweest, donderdag drukke dag, maar wel gezellig, gister weer werken en was 's avonds helemaal niet lekker Vanmorgen nog steeds heel erg hoofdpijn, duizelig en zweterig, maar na 2 pilletjes is alles nu weer gezakt gelukig! Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden Heb wel een super lange lf voor mijn doen, ooit wel eens vaker gehad, maar nu met de bv nog niet Benieuwd wat volgende maand gaat doen! @mama em jij alweer 7 weken, super zeg! @simply me, nijna je afspraak, whoehoe! @eeva jij alweer op cd13, gaat ook snel, hopelijk snel een eitje ook weer deze maand! @sweetroosje, hoe is het bij jou? Nog last van bloed/bruinverlies? Ga je nog een keer testen maandag? @kaatjuh, jij een nega test, balen meis! Die woorden niet zwanger wil je helemaal niet zien, echt zo balen om te lezen! Sorry voor wie ik nog vergeet! Nou ik ga mijn ff even aanvullen en mijn nieuwe ei en nod maar eens berekenen... (baal wel hoor, had zo mooi geweest!)
♥♥LIJST ♥♥ TESTEN Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei 15 februari - NOD 1 maart - Ronde ? Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3 . Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde 3 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5 MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 AFSPRAKEN SimplyMe 11 maart afspraak verloskundige Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus
ZO nieuwe ei maar even berekent met een ei op dag 18, deze maand was dag 16, maar dan kan ik het altijd nog veranderen Verder maar netjes een nod aan gehouden van 14dpo, dus laat testen deze keer!
Hai hai Hier gelukkig even wat rust. Papa heeft vanmiddag vrij en is met de kids op pad. Kon mama even lekker gaan slapen... NOT... Ik lag maar te draaien, ben wel moe, maar heb geen slaap. Het is meer dat alles veel meer energie kost dan dat ik wil slapen, dus dan maar even achter de PC. @Zonnestraal: Hier alweer goed aan het dooien gelukkig, bijna al de sneeuw is weg. *doet een lentedansje* Maar het is wel behoorlijk fris. @Lentekriebeltje: Tot na het weekend dan maar! @Eeva: Jij alweer op dag 13, dus geen sex meer vanaf nu! Jullie gaan nog steeds voor een meisje toch? Ik ben erg benieuwd wat jij straks krijgt. @Sterretje: Arrrrgggghhhhhh, wat ontzettend balen zeg! Ik had er zo'n goed gevoel over... *zucht* Nou, heel veel suc6 maar weer voor deze ronde! Dit moet em worden! @All: Hoe gaat het met jullie? Liefs!
Van SimplyMe: Eeva jij alweer op dag 13, dus geen sex meer vanaf nu! Jullie gaan nog steeds voor een meisje toch? Ik ben erg benieuwd wat jij straks krijgt. Ha, ha.... geen sex meer wel, wel, gewoon om de dag *schijnt beter te zijn voor de meisjes* en omdat ik nog geen ei in aantocht heb gevonden met de ovulatietesten, lijkt mij dit ook de beste manier vind ik ook helemaal niet leuk, om zo lang niet te sexen, haha... Ik wil alleen op eisprong dag even pauzeren (op die dag heb ik bij mijn lieve jongens iets gedaan, vandaar dat ik deze dag eens wil overslaan die is gelukkig makkelijk te vinden met de ovulatietesten)
Hey meisjes hoe is het hier deze week moest ik 4 dagen werken bah ben kapot. volgende week maar twee dagen,kan ik weer bijtanken. liefs rosa
Hoi! Zo, het weekend is nog niet voorbij, maar toch even een momentje gevonden om nog te reageren! Fijn om te lezen dat de meeste van jullie na ongeveer zes maanden weer ongi werden. Alleen had ik er niet echt bij stilgestaan dat dat nog niet betekent dat je daarna sowieso weer een ei hebt.... Hmmmm.... Da's dan dus gewoon maar even afwachten voor mij. Laat ik daar nou net niet zo goed in zijn! Hebben/hadden jullie trouwens ook iets minder drang om zwanger te worden van de tweede dan van de eerste? Begrijp me niet verkeerd: wij willen er allebei echt weer helemaal voor gaan, maar toch zijn we er veel minder mee bezig en hoeft het voor mij echt niet de eerste ronde meteen raak te zijn (dat wilde ik bij de vorige het liefste wel!). Misschien is de nieuwigheid er een beetje af? Ik ben benieuwd hoe jullie dat (hebben) ervaren. Verder heb ik (zoals mijn nickname al aangeeft) ook heel veel zin in lente en was de sneeuw echt niet meer welkom wat mij betreft! Laat die lente maar komen!8) Jammer van de negatieve CB-test, trouwens, Kaatje. Die woorden zijn erg duidelijk, maar niet leuk als het woordje NIET te lezen is...:x Even tot hier. Fijne zondagavond nog!
@Lentekriebeltjeie drang om zwanger te worden heb ik dus helaas net zo erg als bij de eerste. Het duurde bij mij een jaar voordat ik ongesteld werd en daar kon ik heel rustig op wachten, maar vanaf toen zijn we er echt voor gegaan en ik ben er toch wel mee bezig. Vooral tegen NOD. Bij de eerste was ik ook gelijk zwanger en nu zit ik 'al' in ronde 3 en dat had ik eigenlijk niet echt verwacht. Ik weet het, beetje dom, maar ja! @Rosa: Fijn dat je volgende week maar 2 dagen hoeft te werken, kun je even lekker bijtanken. @SimplyMe: Even lekker op de bank liggen is vaak ook al lekker om even bij te tanken toch? Ik kan ook 's middags niet slapen, maar even iets ontspannends doen zonder kinderen is ook al heerlijk. @Sterretje: Balen dat je ongesteld bent geworden! Altijd weer even slikken, maar fijn dat je wel een lange lf hebt gehad. @Sweetroosje: Al weer getest of ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik hoop het niet! @Kaatjuh: Ga je morgen nog een keer testen? Ik ben benieuwd!
hey meiden, ff n kort berichtje. Gisteren wat gepost, maar toen was de accu vd laptop op. Ik was weer vergeten de stekker erin te doen Daarna hier wat rondgehangen, maar helemaal vergeten opnieuw te posten hier Sterretje: balen van je onig Sweetroosje en kaatjuh: hoest bij jullie? Al ongi of positieve testen? Hopelijk snel weer zwangeren erbij *duimduim* SimplyMe": balen dat je niet kon slapen terwijl je moe was. Pffff ik raak ook niet bijgeslapen. Vanochtend lekker mogen uitslapen en is vriendlief met ukkie opgestaan. Toch vanavond na het eten al weer helemaal afgebrand. rosa: lekker bijtanken dan komende week. Heb je alles al een beetje een plaatsje kunnen geven en gaan jullie er weer voor? Of wacht je eerste de onderzoeken af? Die kregen jullie toch? Alle anderen: HOI Ik heb ff snel terug gekeken en daarom niet op iedereen gereageerd. Hier weinig te melden. Heb trouwens de 17e alleen afspraak bij de vk en geen echo hoor. WEet niet wie dat dacht, maar echo is rond de 11-12 weken, dus duurt nog heeeeeel lang. Ik moet zeggen dat de drang om zwanger worden nu minder was dan bij de 1e. MAar toen wilden we al heeeeel lang zwanger worden, maar moesten door omstandigeheden wachten om zwanger te worden en ondertussen was echt iedereen om ond heen zwanger. Toen we besloten de anticonceptie (condooms) achterwege te laten en dat een 2e welkom was, had ik ook nog geen menstruatie gehad. Dus we hielden er ook al rekening mee dat het wel ff zou gaan duren. (8 mnd later positieve test) Ga morgenavond sporten met vriendin, sinds lange tijd. Dat wordt met douchen buik inhouden, want ze vroegen laatst al: wanner komt er een 2e? en zitten steeds te vissen Tot morgen of dinsdagochtend!
Hoi hoi dames, Ben ik weer ff, sinds gisteren snotverkouden/migraine/amadelen..etc. Met m'n kleine gaat het steeds beter gelukkig, voor mij een kwestie van uitzieken. Hier nog geen ongie en vrijdag weer een test gedaan en ook die was negatief. Ik denk dat mijn ongie ontspoord is pff, word er niet goed van. Ik hou de 50 dagen aan en daarna heb ik afspraak bij de gyn, bespreek dan met haar wat de mogelijkheden zijn icm bv (alhoewel ik denk dat die er niet zijn behalve stoppen met bv wat ik absoluut niet ga doen). Sterretje, balen van je ongie. Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik duim verder voor je. Kaatjuh, ga je morgen testen? Hoe was het bij je mams? Lentekriebel, hier ook zin in Lente om te fietsen met de kleine. De drang om zw te worden is idd bij de 2e minder dan bij de 1e, maar de 2e is ook meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan welkom hoor. MamaEm, dat zal niet makkelijk zijn dan douchen met ingehouden buik. Kan je niet wachten totdat je thuis bent met douchen of apart in een kabine? Tjah nieuwsgierigen genoeg Rosa, heerlijk maar 2 dagen werken. Simplyme, balen dat je wil en niet kan slapen (had ik vanacht ook al pff). Eeva, klus ze en ik duim voor je dat het een meisje wordt.
♥♥LIJST ♥♥ TESTEN Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3 . Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde 3 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei ? februari - NOD 21 maart - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5 MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Marb (26 jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 3 Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 AFSPRAKEN SimplyMe 11 maart afspraak verloskundige Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus
Hey meiden, hehe eindelijkkkkk ff tijd om te reageren. Ik heb helaas niets kunnen lezen dus ben ff van niets op de hoogte. Ik ben pas terug van mn mamske. Heb hele weekend daar gelogeerd dus was egt druk druk. Nou ff ego: een paar dagen lang voelde ik me alsmaar misselijk, de hele dag door. Zo en soort van zeurend misselijkheid, dus niet dat ik moet kotsen ofzo, maar gwn beetje op achtergrond. Nou ik natuurlijk gelijk goes gevoel, want begon me zwanger te voelen aangezien ik ook duizelig werd elk keer. Maar opeens op begin van avond ging ik naar de wc en ik zie bruine afscheiding, het is niet veel maar ik heb het tot nu toe nog steeds. Elk keer als ik naar wc ga zit er een beetje op mn inlegkruisje. Uit ervaring van mn vorige cyclussen zal morgen mn ongesteldheid doorbreken.. Daar wacht ik nu dus ook op en ik baal nu al zoooooo erg!!!! Ik voelde me echt zwanger, ikging trouwens ook zovaaak plassen, maar dat kan komen doordat ik de hele dag door dorst heb en super veel drink. Terwijl ik normaal bijna niks drink :S ow ja, normaal voel ik nu ook al ongesteldheidspijn aankomen, dus egt rugpijn en beenpijn en buikpijn. Nu voel ik niks? Ik zit hier zooo hard voor mezelf te duimen dat het niet doorzet... Triest gwn ik ga nu maar proberen te slapen en als ik morgen nog niet ongesteld ben gooi ik er een test tegenaan.