Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden

Even snel..

@SweetRoosje: Balen van de test weer! :( Ik hoop dat het vals negatief is. Geen bruinverlies meer gehad? Die onduidelijkheid is slopend he? *KNUF*

@Kaatjuh: Ik hoop zo ontzettend hard dat het bruinverlies niet doorzet en de test straks duidelijk + is!!!

Liefs :)

2. eeva

eeva Niet meer actief

Kaatjuh, ik hoop het zo voor je... dat het van een innesteling is en niet van een ongi!
    Ik duim met je mee, het kan nog steeds ;) is iig een goed teken dat je de menstruatiepijn niet hebt in je spieren en licht misselijk bent... duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim[COLOR=black],[/COLOR] [COLOR=#00bfff]duim[/COLOR], [COLOR=magenta]duim[/COLOR], [COLOR=deepskyblue]duim[/COLOR], [COLOR=magenta]duim[COLOR=black],[/COLOR] [COLOR=#00bfff]duim[/COLOR], [COLOR=magenta]duim[/COLOR], [COLOR=deepskyblue]duim[/COLOR], [COLOR=magenta]duim[COLOR=black],[/COLOR] [COLOR=#00bfff]duim[/COLOR], [COLOR=magenta]duim[/COLOR], [COLOR=deepskyblue]duim[/COLOR], [COLOR=magenta]duim[COLOR=black],[/COLOR] [COLOR=#00bfff]duim[/COLOR], [COLOR=magenta]duim[/COLOR], [COLOR=deepskyblue]duim[/COLOR], [COLOR=magenta]duim[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]......

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @simplyme en eeva: dank jullie wel voor het meeduimen. Het bruinverlies is gestopt en ik ben nog niet ongesteld. So far so good. Maar vorige keer had ik dat ook, toen stopte het bruinverlies en na een half dag ofzo kwam opeens menstruatie bloed. Het is in ieder geval n goed teken dat ik nog geen pijn heb ofzo. Wat GEEN goed teken is, is de negatieve test. Ik heb getest net, maar ik zie niks :( dus dat neemt mn hoop weer weg! Hij zou nu wel positief moeten zijn toch?

4. eeva

eeva Niet meer actief

Jammer Kaatjuh, van je negatieve test... :( hoe weet je dat je eitje de 22e februari is gesprongen? ik hoop dat je te vroeg bent aan het testen, dat je eitje later was....
    het komt wel eens voor dat er op NOD negatief getest wordt en 6 dagen later wel positief is ;) maar meestal is dan het eitje later geweest, ik hoop dat dit ook het geval bij jou is ;)
    Ik blijf voor je duimen :)

5. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @eeva: omdat ik bij alle cyclussen de eisprong precies op dag 14 heb gehad. Dus het is de 22ste of 23ste, plus ik had toen ook bloedverlies beetje. Ik hoop eerlijk gezegd dat ie niet later is gesprongen, want ik had alleen op de 22ste geklust :p

6. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, Kaatjuh, wat een rotte onzekere periode voor jou. Wat kunnen die onzekere dagen toch slopend zijn.:( Hoop toch voor je dat je bruinverlies nog te maken heeft met de innesteling. Wij duimen voor je!

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben bij wie de drang om zwanger te worden van de 2e wat minder sterk is dan bij de 1e. En natuurlijk is het bij mij/ons ook meer dan welkom als het nu al raak zou zijn!:)
    Kan me voorstellen dat als je een jaar hebt moeten wachten op je eerste ongi, de drang weer net zo sterk is als bij de 1e, zonnestraaltje. Denk dat ik dan ook wel ongeduldig zou worden.

Sweetroosje, geweldig lijkt me dat, met je kleintje lekker fietsen!:) Maar goed... moet onze kleine eerst eens leren zitten!;)
    Beterschap gewenst!

Die lente lijkt nu wel weer ver weg, zeg! Hier alweeeeeer sneeuw *zucht*. Was niet de afspraak! Het is maart, dus de hoogste tijd voor een lekker zonnetje!:D

Hihi, Eeva, lees dat jij voor een meisje gaat klussen?! Ben wel nieuwsgierig hoe jij dat denkt te gaan doen! Spoor je je ei op (met testjes?) en vrij je dan juist niet?? Hoeveel dagen ervoor/erna wel?? Haha, als je het recept weet, hoor ik het graag!;)
    Niet dat ik perse een meisje wil, hoor, maar lijkt me wel leuk aangezien we al een jongen hebben. Maar een tweede jongen zou ook erg welkom zijn!

7. lentekriebeltje

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eeva, heb nog even verder terug gelezen en je uitleg al gezien! Alleen op je eisprong dus geen gevrij. Aha, ben erg benieuwd of het je lukt!:D

Mama em en Simply me, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wow, simply me, de 5e al las ik! Hoe oud zijn je kids?
    Mama em, verwacht je je 2e nog voor je 30e? Als ik nu zwanger zou zijn, word ik nog voor m'n 30e mama van de 2e, maar denk dat ik dat dus niet ga halen. Ergens vind ik dat wel jammer, maar aan de andere kant is het maar een getalletje, nietwaar?! :)

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goede morgen meisjes

kaatjuh meis wat vervelend die onzekerheid. ik hoop het zo voor je.

simply hoe voel je je?

lentekriebel hoi leuk dat je mee komt kletsen. mijn drang tot een tweede is ook minder als bij de eerste. ik werd voor het eerst ongi toen mijn dochter 12 maanden was.

@all hoe is het met jullie.

ik ben een beetje aan het bij komen van een lange week werken. ik ga mits ik niet ongi ben 13 maart testen. ik voel tot nu toe niet veel maar ben er deze maand niet echt veel mee bezig geweest. mijn ochtend temp 37.3 ben benieuwd

liefs rosa

9. eeva

eeva Niet meer actief

#1669 eeva, 8 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2010
    ♥♥LIJST ♥♥

TESTEN

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 februari - NOD 8 maart - Ronde 3

………………………………………………………………………………………………………………….

Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde 3

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei ? februari - NOD 21 maart - Ronde 0

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5

MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

ZWANGER

SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 13 oktober 2010
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010

AFSPRAKEN

SimplyMe 11 maart afspraak verloskundige
    Mama em 17 maart afspraak verloskundige
    Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus

10. eeva

eeva Niet meer actief

Ik heb je op de lijst gezet Lentekriebeltje... controleer even of de gegevens die ik heb ingevuld kloppen !!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedenmiddag dames,

Hoe gaat ie?

Ik zit hier met een opgezwelle keel (last van m'n amandelen), heel de nacht niet kunnen slapen en het doet pijn. Ik ga zo ontbijten want heb een enorme hoofdpijn.

Kaatjuh, balen van je test meid. Dit keer heb ik ook geen pijn gehad ofoz terwijl ik de vorige keer verging van de pijn en dat bruin heb ik ook gehad maar het zette niet door en zou bij Hem niet weten wat het inhoudt pff. Die onzekerheid is zo slopend (zoals Simplyme al zei) joh, ik word er niet goed van echt. Ik heb gisteren met mijn man besloten om alles z'n beloop te laten gaan en als onze kleine 1jr is weer terug te gaan naar de gyn mochten we tegen die tijd niet zw zijn (wat ik wel hoop). Ik zou het aankijken meid, ik duim verder.

All, Knuff!

En nu een bakske koffie doen want mijn hoofd pffffffffffff....

Ik kom zo uitgebreid reageren op iedereen.

12. lentekriebeltje

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee wat aardig, Eeva! Je hebt me op de lijst gezet!:) En jep, de gegevens kloppen! Vraag me alleen wel af wanneer mijn ronde 1 zal ingaan... ;)

Fijne dag allemaal (liefst zonder hoofdpijn/keelpijn etc. etc.!)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Lentekriebeltje, voor je het weet zit je kleine al. Het gaat heeeeeeeeeeeel snel allemaal. Ja de lente lijkt idd ver weg maar ja we houden hoop erin, en duimen voor een lekker warme weertje.
    Jij ook een fijne dag.

Hier gaat het weer ietjes beter, net Ibuprofen op en mijn hoofdpijn en keelpijn zijn gezakt gelukkig. Ga wat doen in het huis, op z'n minst opruimen en stofzuigen. Wasje draaien en afwassen, de rest zie ik wel als ik nog energie over heb.

Tot zo dames!

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik wilde mezelf afmelden, maar ik zie dat eeva me al van het lijstje heeft gehaald.

Ik stop binnenkort met de bv, vandaar.

15. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @all: dank jullie wel voor het duimen en hopen. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en ik voel nog steeds niets. Af en toe heel klein beetje rugpijn en kramp in mn onderbuik maar daar blijft t bij. Ik heb een ietsie pietsie bruinverlies gehad weer en aan de toilet papier zat er vanmiddag beetje rozig bloed maar verder tot nu toe niks. Dus ik blijf hopenn... Het is alleen zo balen dat die test negatief was :(
    sweetroosje jij hebt t dus ook gehad zo? En je bent tot nu toe niet ongesteld? Maar was jouw cyclus alweer normaal of nog niet? Want ik heb eigenlijk best een regelmatige cyclus.
    Ach joh, ik denk dat ik aan het eind van de avond gwn ongie ben :(

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mag ik vragen waarom je gaat stoppen met bv? Als het te persoonlijk is hoef je niet te antwoorden hoor.

Wat kan jou meisje al, aangezien ze even jong is als mijn prinsesje?

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik hoop gauw dat je uit die onzekerheid komt.

Ja ik heb het ook gehad en nog steeds niet ongie geworden. Geen idee of ik een regelmatige cyclus heb, is de 1e keer dat ik ongie ben geworden.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hier sinds vanmiddag wat steken/krampjes in mijn eierstokken, denk dat de ongie niet lang meer zal duren voordat het zich aankondigt.

Afwachten dus...

19. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi meiden,

kom alleen ff zeggen dat ik morgenvroeg even uitgebreid op iedereen kom reageren. MEGAdrukke dag gehad op werk en duik zo mijn bedje in.

Tot morgen :D

20. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    @Sweetroosje: Balen die onzekerheid zeg. En dan ook nog ziek, ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt.

@Marb: Jammer dat je niet meer meekletst. En je gaat dus afbouwen?

@Kaatjuh: Ik duim voor je dat het toch je innesteling was. Het kan echt wel dat je later positief test hoor, ik heb het zelf 2 keer gehad, pas een week na NOD positief getest. Maar je wordt wel gek van de onzekerheid.

Ik ga zo naar een verjaardag en 's avonds gezellig gourmetten. Ik hoop dat Luka daar lekker gaat slapen, want ze slaapt heel moeilijk bij anderen. Maar ik wil het maar weer eens proberen, want vind het wel gezelig.

Deel Deze Pagina