Hai meiden Ik laat het reageren even zitten voor nu en doe even heel ego... Maar ik ben inmiddels bij de VK geweest dus! Alles was goed en mijn uitgerekende datum is toch 10-10-2010. Mooi he?! Zal straks even mijn banner aanpassen. Maar het mooiste van alles is dat ik ook meteen even heel snel mocht kijken naar mijn kleine wurm. Dat was echt een verrassing, want dat deden ze bij de vorige zs nog niet. Ze hebben nu een eigen echoapp. in de kamer staan, maar ze was er nog niet heel handig mee (zei ze zelf ) en aangezien onze uk behoorlijk druk aan het bewegen was kon ze het kindje niet goed meten. Maar de metingen klopte wel met de termijn, dus het groeide netjes op schema. Verder heeft ze mij nog even het hartje laten horen en als laatste kreeg ik een mooie foto mee van onze 5de wurm. Nou, ik ben dus helemaal happy en loop al sinds 15:15 met een grote smile op mijn gezicht. Ik mag trouwens 23 maart alweer komen voor de termijnecho. Meiden, ik stuiter weer verder en kom straks nog wel even langs. Liefs
Oh... wat een lief klein beebje, hihi... Wat fijn dat je even kon spieken, wat een verassing zeg de kleine was dus druk aan het bewegen *schattig* Ook leuk die datum 8) Geniet er maar van, ga je het nu wel vertellen, nu je de kleine bewonderd hebt????
♥♥LIJST ♥♥ TESTEN Rosa (27jr-2e kindje) - Ei 23 februari - NOD 12 maart - Ronde 3 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde 3 . Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei ? februari - NOD 21 maart - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 28 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 ? - NOD ? - Ronde 4 MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 AFSPRAKEN Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus SimplyMe 23 maart termijnecho
@Simply Me: Leuk dat je de baby gezien hebt!! En dat het zo lekker aan het bewegen was. En een mooie datum ook, zou leuk zijn als het dan ook geboren wordt. Geniet ervan! @Sweetroosje: Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt zeg! Gaat het nu al wat beter? @Lentekriebeltje: Fijn dat je mannetje zich weer wat beter voelde. En leuk dat je zelf kleren gaat naaien. Dat zou ik ook heel graag leren, maar ik denk dat ik er het geduld niet voor heb. Wat wil je gaan maken, iets voor jezelf of voor je kleine?
Wow, simply me!! Mooie echofoto, mooi hartje gehoord en wat een gave uitgerekende datum!!! Word plaatsvervangend blij met zulk mooi nieuws! Van harte! Geniet er lekker van, blijf maar lekker even doorstuiteren. Meiden, wij ook snel, hè?! Zonnestraaltje, ik doorloop een zelfstudie. Een rok voor mezelf wordt het eerste studieobject. Ben benieuwd hoe ik er bij zal lopen dit voorjaar! Hopelijk denkt niemand bij het zien van mijn nieuwe outfit dat ik in de carnavalssferen ben blijven steken.... Hier zometeen 'Wie is de mol' kijken en ben vanaf morgen weer een paar daagjes de hort op. Fijn weekend dus alvast en tot maandag!
Hoi Meiden hier even ego berichtje. vandaag positief getest joepie ik hoop dat het nu goed blijft gaan. liefs rosa
hey meiden, Rosa: WOW Mijn duimen draaien overuren dat het nu wel goed mag gaan. SimplyMe: gaaf joh, al mogen gluren. Ga de foto zo ff bekijken. En n supercoole datum sweetroosje: balen van je koppijn. Had ik vorige zwangerschap veel in het begin. Als je eisprong hebt gehad dan krijg je altijd een ongi (tenzij je zwanger bent) Ben benieuwd wat er zich allemaal in je lijf afspeelt. lentekriebeltje: ik ben normaal helemaal niet vh poetsen. Heb pas nu ons meisje een jaar is het gevoel dat alles een beetje loopt. Op mijn vrije dagen doe ik zoveel mogelijk als ze slaapt zodat ik in het weekend niks hoeft te doen. Fijn dat je mannetje beter is. Stoer hoor zelf kleding maken. eeva: nog steeds geen ei te bespeuren? De rest: hoesttie meiden? Hier weinig te melden, ben moe. Kon gisteren niet in slaap komen en moest er vroeg uit *gaapgaap* Tot morgen of misschien strax
Hoi meiden, Even snel, ben druk bezig, maar kwam even spieken! @rosa wow meid weer zwanger! Gefeliciteerd zeg! ik duim heel hard voor je dat dit kleine wondertje wel bij jullie mag blijven! Dit is een plak beeb! Drie keer is scheepsrecht! Ik duim voor je! Echt super! Hoop dat je er een beetje vertrouwen in kan hebben, ook al weet ik dat het heel moeilijk is! @simply me, jeeh wat een mooie verassing bij de vk zeg! echt geweldig dat ze even naar jullie kleintje gingen kijken! Echt helemaal super! En over 2 weken alweer een echo, dat is helemaal mooi! Echt heerlijk! En die datum echt super, ben heel blij voor je! @eeva is je ei al onder weg? (sorry als ik wat gemist heb, heb niet alles bijgelezen, oeps) Hier is de ongi over, vandaag nog een veeg maar verder gelukkig niets meer nu Gaan er deze maand weer tegen aan, ik vind eht nu wel lang genoeg duren haha Proberen echt om de dag te doen, hopelijk levert het een mooi wondertje op!
Gefeliciteerd Rosa !!!! Super hi,hi... ik had het al gelezen in een ander Tropic en stuurde je een krabbel Zal vast goed gaan meid, geniet er maar van ha,ha.. die pendels kwamen uit bij je hé ???
♥♥LIJST ♥♥ TESTEN Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde 3 . Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei ? februari - NOD 21 maart - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 28 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 ? - NOD ? - Ronde 4 MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 19 november 2010 AFSPRAKEN Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus SimplyMe 23 maart termijnecho
Fijn ook dat je nu zwanger bent (ook omdat je zei dat je 2 maanden wilde pauzeren, ivm verjaardagen haha) Ik heb je gelijk onder aan de lijst gezet bij de zwangeren 8) Hoe voel je je? en waardoor dacht je zwanger te zijn? vind ik altijd zo leuk om te weten, haha.. Met mij? ik ben mijn ei kwijt, maar die komt vast wel (is ook niet erg als ei zich verslapen heeft, alls mijn LF maar lang genoeg is deze maand, zodat zwanger zijn voor mij ook mogelijk wordt)
hoi eeva ik heb al ruim een week last van een ongi gevoel vreselijk emotioneel en pijnlijke borsten.deze maand had ik nog niet meegeteld als stop maand vanaf volgende maand wilde we even stoppen. Ik hoop dat je gouw je eitje vind en dat hij bevrucht wordt ik duim voor je!!