Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeva

eeva Niet meer actief

Wishgirl had toch die eerste gependeld? van wie had jij die andere dan?

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

astrid was de eerste keer had ze door elkaar gehaald.:p

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ben vandaag sinds 6u wakker, de kleine gevoedt, afgewassen, opgeruimd en gedoucht, Net mijn ontbijt op en nu ff een time-out, en wat lees ik een ZWANGERE YOEPIEEEEEEEEEE.

Rosa, van harte gefeliciteerd met je zw. ik hoop dat het een gezonde en voldragen kindje zal zijn, ik duim verder!

Simplyme, wauw een hartje gehoord en een foto gekregen super!

Lentekriebeltje, ja ja wij ook snel daar doen we het voor!

Zonnestraal, gisteren ging het met vlagen. Dan zakte de hoofdpijn en daarna werd het weer erger. Kortom het gaat tot nu gelukkig beter.

MamaEm, ik denk dat mijn ongie er idd aankomt want mijn temp was vanochtend 36.9 (ben nooit onder de 37 geweest overigens). Ik ben ook benieuwd... (ik ga smeppen na mijn komende ongie hihi :)).

Kaatjuh, alles goed verder aan de overkant?

Marb, hoe was het gisteren voor je kleine om afscheid te moeten nemen van je boobs en voor jou natuurlijk?

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

TESTEN

Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde 3
    ………………………………………………………………………………………………………………….

Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei ? februari - NOD 21 maart - Ronde 0

Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 28 maart - Ronde 0 / LF 8 dagen

Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5

Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 ? - NOD ? - Ronde 4

MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0

Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0

ZWANGER

SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010
    Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010
    Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010

AFSPRAKEN

Mama em 17 maart afspraak verloskundige
    Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus
    SimplyMe 23 maart termijnecho [/QUOTE]
    rosa 1 april echo [/QUOTE]

5. eeva

eeva Niet meer actief

#1745 eeva, 12 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2010
    Goed geregeld Rosa, die echo-afspraak.. heb je hem bij de verloskundige of gynaecoloog ?

Hoe drinkt je kleintje eigenlijk nu je zwanger bent? gaat alles goed?

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi mama's,

Ik kom net terug van buiten, het was de bedoeling om te gaan lunchen met een vriendin maar doordat het buiten heeeeeeeeel erg waaide (we waren te voet richting de stad) en de kleine weer warm werd ben ik teruggekeerd. Nu lekker thuis, net geluncht en vriendin komt zo ff langs.

Vanochtend waren haar ogen weer dicht met etter, kwijlde ze heel erg en had verhoging (38.6 graden). Zetpilletje gegeven en nu is het gezakt naar 38.2 gelukkig.

Vanmorgen zelf getempt en mijn temp was 36.9, hoop dat mijn ongie niet lang op zich laat wachten want ik wil verder...

7. eeva

eeva Niet meer actief

Sweetroosje, verwen je kleintje maar, ze zal vast graag dicht bij mama zijn nu ;)
    Ik hoop dat je ongi snel komt, zodat je snel aan een nieuwe ronde kunt beginnen!

Ik zag dat je in het smeptropic schreef, hi,hi... heb je bij je eerste ook die methode toegepast?
    sorry voor mijn nieuwsgierigheid :):):)
    (ik kwam je tegen toen ik eens ging neuzen in het tropic, omdat ik graag wilde weten wat het inhield)

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Toen ze net wakker was voelde ze warmer aan, heb getempt en het was 39.5 :(
    Weer zetpilletje gegeven en aan de borst gelegd, ze speelt nu en kwijlt heel erg (denk een tandje).

Ik hoop het ook Eeva, want dit is frustrerend!

Ja klopt schrijf er ongeveer een paar dagen, dus een nieuweling :D
    Nee kende deze methode niet, ga het voor het eerst toepassen als mijn ongie ooit komt ;)

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Rosa, Wishgirl is geen lid zie ik? Hoe heeft ze jou gependeld dan?

10. eeva

eeva Niet meer actief

Toen ze voor Rosa pendelde was ze wel nog lid ;)

11. eeva

eeva Niet meer actief

Het is hier best rustig vind ik :(:(

Ik kletste eerst het meeste hier, maar heb nu zelf een tropic geopend, haha... daar is het drukker (jehhh... eerste ronde in maart/april) of zoiets, haha...
    Ik heb het tropic geopend omdat ik in maart of april denk goede kansen te hebben gezien mijn snelle verandering in LF :p

12. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden

Ik heb het even wat drukker weer, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben...

Maar ik las dat Rosa positief heeft getest!!!

Gefeliciteerd Meid!!! Wat Een Supernieuws!!!

Deze blijft plakken! Novemberbabies zijn echte doordrammers, tenminste die van mij wel. :D Maar ze zijn ook superlief hoor!

@Eeva: We willen het nog even stil houden, maar mijn dochter vermoed al wel iets. :D Veelste slim die kinderen af en toe. ;)

En je ei kwijt? *kijkt even rond om te kijken of ze een verdwaald eitje ziet* Stout ei!

@Zonnestraal: Ja, leuk die datum he.. Ik kwam zelf op de 13de, maar volgens de vk was het echt de 10de.. Ik geloof niet dat deze uk wacht tot de 10de. Al mijn kids zijn voor de 40 weken geboren, maar het zou wel super zijn. ;)

Jij kan ook al bijna weer testen, of loopt je banner niet goed?

@Lentekriebeltje: Hier al twee dagen geen zon gezien jammer genoeg.. Ook geen ramen gelapt nog.. Maar ik voel mij super!

En zelf kleding maken lijkt mij ook ontzettend leuk. Ik heb al meerdere pogingen gewaagd, stofjes zat, maar ik kom er niet echt ver mee. :D Het zal wel nooit wat worden met mij.

@Sterretje: Ongi weer over! *danst een vruchtbaarheidsdansje* Heel veel suc6 deze ronde!

@SweetRoosje: Och jee, weer ziek die kleine van je... Beterschap met haar! En jij nog steeds niet ongesteld? Kom op, ongi.. Wij willen een nieuwe ronde!

@Kaatjuh: Hoi!:D

Nou, ik ga even het haar van mijn oudste zoon scheren.. Hij heeft een date namelijk. ;) :D

Liefs!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ben er weg van dames, mijn kleine heeft na 3 zetpillen 40.5 graden koorts. Om 18.50u afspraak bij de HAP.

14. eeva

eeva Niet meer actief

Is ook wel hoog ja, goed dat je na de HP gaat... sterkte meid !!!
    Laat je nog iets weten?

15. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Hallo meiden,

Het is wel rustig inderdaad. Iedereen geniet van het weekend zeker!

@Sweetroosje: Goed dat je naar de HA bent gegaan. Hoe is het gegaan? Ik hoop dat het snel weer wat beter met je meisje gaat. Sterkte meid!

@simplyMe: Ja, ik ga maandag testen als ik tenminste niet ongesteld wordt.
    En je zoon heeft een date? Leuk zeg! Helemaal nerveus, of valt het wel mee?

Wij gaan lekker even een weekend met z'n tweetjes weg. Voor het eerst sinds Luka geboren is. Heb er heel veel zin in, eindelijk weer eens uitslapen na anderhalf jaar!!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Heb niet bijgelezen, doe ik morgen wel.

Ben met de kleine naar de HAP gegaan met 40.5 graden koorts, omdat ze de hele dag niet heeft geplast moest ik komen. Gelukkig is ze niet uitgedroogd, ik moet drinken steeds blijven aanbieden omdat vocht belangerijk is en zo ook uitdroging voorkomt. Verder mag ze 3 dagen koorts hebben zolang ze maar geen 41.7 heeft, want dan moet ik aan de bel trekken.

Ze ligt nu te slapen, heb d'r drinken gegeven, zetpilletje ingedaan en nat/koud doekje met azijn om haar hoofdje gedaan om de koorts te doen zakken.

Ik ben op en ga nu mijn bedje in duiken, tot morgen!

Liefs,

17. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden

@Eeva: Al een ei in zicht? En je temp toch nog gewoon of vertrouw je alleen op de ovutesten? Zou je niet je ei gemist kunnen hebben?

@Zonnestraal: Nog niet ongi? Duim... Duim... Duim...

@SweetRoosje: Gelukkig was ze niet uitgedroogd, maar echt lekker voelt ze zich ook niet dus. Echt sneu hoor! Geef haar maar een dikke knuffel van mij! Beterschap met haar...

En jij nog geen ongi trouwens?

@Rosa: Al last van kwaaltjes? ;)

Nou, ik waai weer verder..:D

Liefs!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen!

@rosa dat je de eerste al een echo krijgt zeg!
    Begint het al een beetje door te dringen?

@sweetroosje, wat vervelend dat je meisje zo'n koorts heeft zeg, hoe is het vandaag?
    Goed dat ej naar de hap bent geweest, is toch wel eng met die kleintjes!
    Hoop dat de koorts gezakt is, beterschap iig!

@eeva zie aan je banner dat je ei er nu aankomt?
    Laat ei deze maand, maar hij komt iig nu!
    Ik duim voor een langere lf hoor!
    Ik heb deze maand ook 1 pendel staan!
    De volgend zijn pas voor aug en sept en daarna pas sept volgend jaar!
    Niet normaal!
    Hopelijk mag het deze pendel worden hihi!

@simply me, hoe was de dat van je zoon
    En nog niet verteld aan je kids?
    Goed hoor, kan me voorstellen dat je dochter misschien wel iets door gaat krijgen haha
    Ga je het vertellen na de echo?

@Zonnestraal, spannend begint het nu te worden dus voor jou, nog een paar dagen en dan testen!
    Ik duim vast!

HIer lekker weekend dus, straks even met de kleine naar mijn oma, als hij wakker is
    Hij slaapt weer stukken beter, dus denk toch sprongetje geweest
    Verder is de ongi nu idd helemaal over dus we gaan er weer voor!
    Hoop zo dat dit onze maand mag worden!
    MOet er niet aan denken om nog heel lang te moeten wachten!
    nOu ja duimen maar dus!

19. eeva

eeva Niet meer actief

Sweetroosje, hoe gaat het nu met je meisje? ik hoop al een stuk beter (is niet leuk :( als je kleintje ziek is)

SimplyMe, nee... ik vertrouw meer op temperaturen, mijn temp is al 6 dagen 36.6 (mijn temp vlak voor de eisprong) hiervoor was hij rond 36,8... maar eitje komt wel, maar met vertraging haha....
    Die ovulatietesten zijn al een heel klein beetje donkerder ;) maar nog niet donker genoeg voor een eisprong (zijn bij mij ook pas op eisprongdag zelf positief) gelukkig knuffelen we nog steeds om de dag :p die ovu-testen gebruik ik eigenlijk om een pauze in te lassen op de eisprongdag zelf, haha... (anders heb ik weer meer kans op zo'n lief klein baby-jongentje en daar heb ik al 2 van :p)
    Vandaag moet ik nog testen.. ik doe dit rond 11.00 uur altijd, mijn eitje springt rond 8 uur sávonds de laatste tijd :)
    Dus eitje gemist heb ik zeer zeker niet, het is gewoon een eigenwijs ei ;) haha... eitje lijkt op mij :p:p:p

20. eeva

eeva Niet meer actief

#1760 eeva, 13 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2010
    Sterretje, ik duim voor je dat de pendel van deze maand uit gaat komen :):):)
    Ach die late pendel is niet leuk :( maar als je haar nogmaals voor je laat pendelen, dan komt ze vast eerder uit :D:D
    Heb ik ook eens gedaan bij Caruli, die pendelde voor mij compleet geen kinderen meer, haha... toen heb ik haar nogmaals gevraagd en kwan je uit op maart zwanger van een meisje :) ze hebben zoveel aanvragen en weten nog niet meer dat ze je gependeld hebben, haha..
    Van wie kreeg je de pendel van maart???

Deel Deze Pagina