Bah niet leuk Klein Prinsesje wordt snel beter *ik duim dat ze snel beter is je kleine meid* ik hoop dat die medicatie snel zal aanslaan! Heb jij nog getempt? ik ben benieuwd of je dan nu je eitje hebt gekregen
@simply me, wat leuk voor je zoon zeg, heerlijk om nog zo jong te zijn en je eerste vriendinnetje te hebben! Wat een gemene kinders heb je trouwens zeg, om je zo te pesten haha Maar wel grappig dat ze zo'n lol hebben samen Wat moeilijk met je jongste spruit, als je melk op is, tja dan word het lastig natuurlijk, misschien nog een paar dagen aankijken? Eet ze verder wel goed vast voedsel nu al? Ze zou in principe zonder kunnen natuurlijk, maar ja maak dat haar maar eens duidelijk Hoe is het vannacht gegaan? @eeva, nou jou eitje is welheel laat deze maand he! Is je zoontje meer gaan drinken deze weken toevallig ofzo? Of zou dat daar neit mee te maken hebben! Nou ja je eitje komt er aan hoor, hopelijk helpt het mee dat de lengte voor je ei langer is, hopelijk ook na je ei dan nu!
Nee het lijkt me niet nodig die etos zw-pillen omdat het bekend is dat dit door de borstvoeding komt... je kunt in het begin geen eisprong hebben, dan korte LF's maar dat kan erbij horen mijn cyclus is gewoon nog herstellende (toen ik geen bv gaf had ik een hele mooie cyclus precies na 14 dagen een eisprong en 14 dagen er na de ongi) Jammer, maar dan duurt het zwanger worden maar iets langer (als mijn cyclus weer op gang is, zal het vast snel lukken)
@eeva fijn dat je het allemaal zo positief ziet zeg! Vind ik echt knap! Ik zou echt gillend gek worden als ik zo lang moest wachten op het herstellen van mijn cyclus nOu ik duim gewoon voor je voor deze maand een mooie lf!
Net heb ik een heel bericht getypt en bleef mijn laptop hangen Ha, ha.... nee ik wordt niet gek Je vroeg of mijn zoontje meer is gaan drinken, nee hoor... die drinkt nog steeds 7 of 8 x op een dag (is al vanaf dat hij 6 maanden was zo) en begin april wordt hij al 1 jaar, haha... die zuipschuit
Goedemorgen dames, Allemaal heel erg bedankt voor het beterschap wensen en het meeleven. Hier last van een stijve nek au, als ik wil draaien moet ik dat met heel mijn hele bovenlichaam doen anders kan ik niet naar rechts of links kijken. Met de kleine gaat het ietjes beter, vanacht geen last gehad van koorts. Wel zijn die bultjes toegenomen maar ja dat heeft tijd nodig om weg te trekken, dus ff aankijken. Vandaag dag 3 dat ze niks wil eten, alleen maar drinken. Heb ook het idee dat ze afgevallen is, althans zo oogt het. Vandaag laatste dag van mijn kuur ivm keelontsteking, moet morgen naar de ha ivm urine inleveren (voor uitgebreider onderzoek mbt mijn nieren) en ook gaat ze kijken of mijn amandelen er niet uit moeten. Zo ff een bak koffie pakken en terug proberen te lezen. Brb!
♥♥LIJST ♥♥ Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei ? februari - NOD 21 maart - Ronde 0 Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 1 april - Ronde 0 / LF 6 dagen Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 ? - NOD ? - Ronde 4 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 27 maart - NOD 10 april - Ronde 4 MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 AFSPRAKEN Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus SimplyMe 23 maart termijnecho Rosa 1 april echo
Rosa, hoe gaat het met de kleine vandaag ivm dr prikjes van gisteren? Eeva, gisteren was mijn tem 37.2 en vandaag 37.1 vaagjes allemaal. Heb gisteren gyn gebeld en het is mogelijk ok fm's te krijgen zonder behandeling, maandag wordt er naar het hele plaatje (voorgeschiedeins in de mmm) gekeken en wat de mogelijkheden zijn. Balen van die ov-testen, ik heb er geen kaas van gegeten. Kaatjuh, fijn dat je uit je dip bent en dat je er weer bent. Miste je hier al! Ja zou het willen overnemen van je kleintje maar helaas kan dat niet, troosten is de enige oplossing. Lentekriebeltje, kan ik me zekers voorstellen die vraag. En wat goed dat het op de pot goed ging, lijkt me ook een gedoe zindelijkheidstraining. Ja was idd geschrokken toen ze hersenvliesontsteking zei, gelukkig is dat niet het geval! Sterretje, thuisdag is id heerlijk. Al is het om te kroelen met je kleine, je dag kan niet meer stuk! Hier ook een grauwweertje buiten, hoop op zonnetje (niet dat ik de deur uitga). Etoszwp, hoor ik idd ook goede verhalen over. Mijn multivitp. van de Tuinen zijn bijna op en denk dat ik die dan ga halen, of zit het tussen de oren?
♥♥LIJST ♥♥ Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 1 april - Ronde 0 / LF 6 dagen Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 27 maart - NOD 10 april - Ronde 4 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 4 MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 AFSPRAKEN Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus SimplyMe 23 maart termijnecho Rosa 1 april echo
Hey eeva, och ik was helemaal vergeten om het erop te zetten. Ik denk dat mn ei op de 22ste zal zijn en mn nod op 3 april.
hey meisjes sweetroosje arm meisje ik hoop dat ze snel weer op knapt,altijd zo zielig als e zo ziek zijn. eeva meis wat balen van je lf ik hoop dat je cycles snel weer op orde is.ik had mijn eertse menstuatie echte menstruatie dat rosalina 12/13 maanden was. @all hoe gaat het met jullie? rosalina is nog niet veel aangekomen ze weegt nu 9,3 kilo en is 81 cm. de prikken waren erg vervelend voor haar,ik had van te voren al een zetpil gegeven en van vsm druppeltje bij vacinatie.en voor het slapen gaan herhaald. vandaag was ze bij de oppas ik moest werken en heeft ze ook nergens last van gehad. Ik voel me echt zwanger hihi heerlijk
Hoi Rosa, Ik hoop het ook, tot nu toe gaat het goed. Mijn kleine is na 2 maanden nog steeds 7kg, tjah met de afgelopen dagen niet te hebben gegeten kan het ook niet anders. Fijn dat je kleine nergens last van heeft gehad en dat je je zw voelt, heerlijk. Ik mis nu pas mijn buik (hoorde altijd dat je die meteen na de bevalling mist, wat ik niet had), mis die bolle buik, het zw zijn, die trapjes, vk-bezoekjes, echo's...etc *zucht*
@zonnestraal: Ik had gelijk na mn bevalling alweer een normale cyclus van 31 dagen, zoals je dus eigenlijk bij mn ondertekening ziet. Ik weet niet of ik ook gelijk al een ei had, maar heb het nu in ieder geval wel. Ik heb ook nooit anticonceptie gebruikt of wat dan ook. Ik had zoiets van als mn lichaam er klaar voor is wordt ik wel zwanger, zo niet dan niet. Maar op een gegeven moment dacht ik wel van oke nu ga ik ervoor. Zit nu dus in ronde 4, net als jij eigenlijk @lentekriebeltje: het is inderdaad een lastige keuze. Ik ben tot nu toe nog steeds aan het twijfelen. Ik wil in ieder geval wel echt kiezen tussen 2e kind nemen of studie. Beide tegelijk kan niet. Want vorige jaar moest ik mn opleiding stoppen ivm zwangerschap. Dat wil ik niet nog een keer. En mij lijkt het juist wel moeilijk om 2 kinderen te hebben en dan nog te studeren. Dat is veelste veel druk voor mij, ga ik niet aankunnen. Dus moeilijk moeilijk!! Dank je voor advies @sterretje: Hey meiss, was idd balen. Elk maand weer zo een teleurstelling als je die rot bloed ziet. En jazekerrr gek, vorige jaar was ik nog hoogzwanger en nu wil het maar niet lukken Ja, echt een moeilijke keuze. Ik zit echt de hele tijd na te denken. Ik zoek sowieso een verkorte opleiding dan hoef ik in ieder geval niet zo lang. Ik wil zeker niet een opleiding volgen terwijl ik 2 ukkies hier rond heb rennenn. Dat ga ik echt niet aankunnen. Ik vind het nu al zo moeilijk om mn dochter een paar uur niet te zien. Ze is namelijk de hele dag met mij. Zij gaat ook niet zonder mij kunnen, want als ik nu alleen ff naar de keuken loop komen de tranen en begint ze mamamamamamama!! Nou ja, het is gwn een moeilijk keuze. Ik kijk wel wat ik ga doen! Heb je nog lekker gewandeld met je kleintje? @sweetroosje: Ach zo lief, je mist me Ja, elk keer als ik ongie wordt heb ik echt zo een dipje dat ik gwn geen zin heb om te reageren of wat dan ook. Alhoewel, ik lees meestal wel alles wat jullie zeggen. Ja inderdaad, we kunnen ons kleintjes alleen troosten. Jammer! Weegt je dochter trouwens maar 7 kg? Ze is nu toch 9 maanden? @rosa: Aah zoo leuk dat jeje zo zwanger voelt Heerlijk is dat! Ik mis het ook echt heel erg. Al weet ik nu al dat wanneer ik het ben en ik al die kwaaltjes weer zal hebben, anders ga praten Die eerste 3 maanden zijn bij mij echt erg!!! Maar ik zou er nu alles voor over hebben om me weer zo kots misselijk te voelen. @mama em: Tot morgen! Trusten!
♥♥LIJST ♥♥ Eeva (35+jr-3e kindje) - Ei ? - NOD 1 april - Ronde 0 / LF 6 dagen Kaatjuh (23jr-2e kindje) - Ei 22 maart ? - NOD 3 april - Ronde 4 Sterretje (23jr-2e kindje) - Ei 23 maart - NOD 6 april - Ronde 5 Zonnestraal (26jr-2e kindje) - Ei 27 maart - NOD 10 april - Ronde 4 Sweetroosje (26jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 MG2009(27 jaar-2e kindje) - Geen cyclus / Ei - NOD ? - Ronde 0 Elmo28(29jr-4e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 Lentekriebeltje (29jr-2e kindje) - Ei ? - NOD ? - Ronde 0 ZWANGER SimplyMe (33 jaar-5e kindje) - Ronde 1 - Uitgerekend 10 oktober 2010 Mama em (29 jaar-2e kindje) - Ronde 7 - Uitgerekend 23 oktober 2010 Rosa (27jr-2e kindje) - Ronde 3 - Uitgerekend 17 november 2010 AFSPRAKEN Mama em 17 maart afspraak verloskundige Sweetroosje 22 maart bij de gynaecoloog ivm cyclus SimplyMe 23 maart termijnecho Rosa 1 april echo
Goeiemorgen meiden, @Sterretje: Vandaag weer lekker vrij? Het wordt nu wel mooi weer, dus kun je lekker naar buiten. Ga ik in ieder geval wel zo doen. @Sweetroosje: Hopelijk gaat je meisje snel weer wat eten, dan zal ze ook gauw wel weer opknappen. Gaat het nu al weer wat beter met haar? @Rosa: Zielig he die prikjes. Maar het is nu weer even klaar voorlopig. Heerlijk dat je je zo zwanger voelt! Nog geen kwaaltjes verder? @Kaatjuh: Ja, wij hebben het precies zo gedaan, ook geen anticonceptie gebruikt en maar afwachten... en nu is Luka al 16 maanden! Poeh, wat duurt dat lang zeg! Maar ik probeer maar geduldig te blijven en erg te genieten vaan wat we nu al hebben!
Goedemorgen meiden! @zonnestraal, lekker he dit mooie weer! Fijn dat je ook naar buiten kan gaan, hier gaan we ook straks, lekker met de fiets een stukje weg, heerlijk! Kleine ligt nu te slapen, maar als hij wakker is gaan we gelijk! @kaatjuh, ik hoop dat je de juiste beslissing kan maken meis! ZOu voor mij ook echt te veel zijn hoor, om tijdens een studie 2 kleintjes thuis te hebben. Als je een verkorte opleiding gaat doen, dat scheelt al wel een stuk denk ik! Aan hoe kort denk je ongeveer? Als het om een jaar gaat is het misschien nog wel te overzien? Ben jij ook zo vreselijk misselijk enzo de eerste tijd? Ik ook, erg is dat he! Hier beide keren dat ik langer zwanger was, alles uit mijn lijf gekotst Bij mijn zoontje was het overgeven en de misselijkheid pas met 17 weken over! Vreselijk vond ik het, maar nu zou ik er alles weer voor over hebben, wat zitten we toch raar in elkaar... @mama em, heel veel succes bij de vk, ben erg benieuw hoe het is! @rosa wat goed dat je dochterje gister geen last van haar prikjes heeft gehad Toch altijd weer even afwachten, en zeker als je kleintje dan niet thuis is, maar bij de oppas Wat heerlijk dat je je zo zwanger voelt, geniet er maar goed van! @sweetroosje, jou meisje is ook niet erg groot dan he Is ze altijd aan de lichte kant geweest, of nu echt omdat ze zo ziek is de laatste tijd? Gek he, hoe erg je het zwnager zijn nu opeens kunt missen Alles wat je toen blij was dat de kleine bijna geboren was en je lijf weer jou lijf was, dat zou je nu zo graag weer willen Ik mis de buik, het getrappel en alles ook heel erg!