Zwanger geworden tijdens of net na de borstvoeding.

Discussie in 'De mama's' gestart door mama em, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik heb mijn NOD op 25 april gezet. Voor mijn zwangerschap had ik namelijk een vrij lange cyclus van 32-40 dagen, dus ga nu uit van 40 dagen (hopende dat ik gelijk weer een cyclus heb natuurlijk)

2. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Hoi meiden,

Nou, ik kom me afmelden. Luka krijgt geen bv meer, ze dronk al steeds minder en nu is het helemaal afgelopen. Ik heb het er wel even moeilijk mee gehad, moet ik zeggen, maar vind het nu wel erg prettig. Lekker weer meer vrijheid.
    Ik hoop dat iedereen die nog niet zwanger is, dat snel wordt. En voor de zwangeren, heel veel geluk!!

3. MG2009

MG2009 Niet meer actief

@ zonnestraal, tis natuurlijk ook een keertje klaar he. Je hebt superlang BV gegeven (je dochter is van 6/11/08, toch)!! Knap hoor!
    Ik geef nu nog 2x, maar wil naar 1x en dan langzaamaan helemaal stoppen. Maar heeft geen haast.

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

MG2009, joeppie je ongie is in zicht. Hoop dat je vanaf nu een mooie cyclus krijgt, alhoewel een zwangerschap leuker zou zijn.

Zonnestraal, jammer dat je niet mee blijft schrijven. Knap hoor 1.5jr bv gegeven, je zult zeker het uiterste eruit hebben gehaald. Hoop dat een zw nu niet lang meer op zich laat wachten, jij ook succes!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mg2009 wat geod joh, dat je ongi bent geworden!
    Ik duim dat je cyclus nu gelijk netjes rond de 40 dagen mag zitten!

@zonnestraal jammer dat je weg gaat bij ons
    Maar je hebt super lang bv gegeven hoor!
    Echt heel knap, op een gegeven moment is het ook klaar toch!
    Heel veel succes met zwanger worden, hopelijk laat je ons snel weten dat je zwanger bent (dat kom je wel even laten weten toch!?)

Hier net mijn werk gebeld, ga morgen ook niet werken
    Ben ook wat koortsig helaas, dus lekker echt even uitzieken
    Hopelijk ben ik wel weer opgeknapt, want zaterdag zouden manlief en ik voor het eerst lekker een avondje zelf weggaan
    Lekker samen uiteten en naar de bioscoop, hoop wel dat dat door kan gaan!

6. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hey meiden, ff snel een berichtje voor het slapen gaan. Ben helemaal op: ons meisje heeft ons bijna de hele nacht wakker gehouden en vandaag een drukke werkdag en vanavond visite ;)

eeva: dus waarschijnlijk eindelijk een ei :p Hopelijk wordt ie bevrucht. Enne ik had de ronde dat ik zwanger werd ineens een later ei en langere lf, terwijl die de ronde ervoor 8 dagen was. Dus er is hoop *duimduim*

MG: YEAH eindelijk ongi :) (dat je daar ooit blij mee zou zijn ;) ) Nu tenminste weer kans op zwangerschap of iig die richting op.

sterretje: bah ziekjes dus. *beterschap* Doe maar rustig aan meid.

sweetroosje: fijn dat het beter gaat met jou en je meisje *vreugdedansje*

SimplyMe: heerlijk dat we even mochten spieken. Vind het stiekum jammer dat het er geen 2 zijn, maar ben superblij dat we weer zwanger zijn en alles er tot nu toe goed uitziet.
    Jeetje, heftig hoor dat je meisje zovel drinkt, zeker de nachten. Den k je ook aan jezelf? Moet wel te doen blijven. Hopelijk vannacht een betere nacht. Hier doet het voeden soms ook pijn, niet altijd gelukkig.

rosa: hoi :)

zonnestraal: jammer dat je hier stopt. Wat mij betreft blijf je gewoon meeschrijven. Of af en toe ff laten weten hoe t met je gaat.
    Enne: toppie dat je zolang hebt gevoed *groot applaus* Zal wel gek zijn als het over is, geniet maar vd vrijheid. Hopelijk ben je snel weer zwanger *duimduim*

tot morgen!

7. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Als niemand er dan verder bezwaar tegen heeft, vind ik het wel leuk om nog te blijven kletsen. Ja, het is inderdaad goed geweest met de bv. Weer een fase afgesloten.

@mama em: oei, een nachtbrakertje? Is het vannacht beter gegaan? Is ze vaak 's nachts wakker of was ze niet zo lekker?

@Sterretje: Lekker rustig aan doen vandaag, zou jammer zijn idd als het morgen niet door kon gaan. Leuk dat jullie even saampjes weg gaan!

@MG: eindelijk ongesteld!! Nu kan je echt beginnen voor een kleintje erbij. Hopelijk hoef je niet lang te wachten.

Nou, kleintje ligt lekker te slapen, dus ik ga even lekker aan het werk. Tot later!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @zonnestraal lekker mee blijven kletsen dan hoor, is toch prima!
    Succes met het werk!

@mama em, drukke dag gehad gister dus weer, hopelijk is het vandaag wat rustiger voor je!
    Alweer bijna weken joh, heerlijk!

@eva vandaag nog steeds een hogere temp?
    Hoop dat je ei geweest is meis!

@sweetroosje, en vandaag je urine weg kunnen brengen?
    Hopelijk heb je snel de uitlsag!

Hier lekker wat uitgeslapen, net even gedoucht en de kleine op bed gelegd
    Heb hem vandaag maar lekker thuis gehouden
    Heb alleen onwijs keelpijn,. lijkt wel of alles helemaal tegen elkaar aan zit
    Dacht de we nog ijsjes hadden,maar helaas die kan ik niet vinden in de vriezer, was wel verkoelend geweest denk ik...
    Vandaag iig nog een dag rustig aan en lekker binnen dus

Vanmorgen nog steeds een veel hogere temp dan normaal, ff zal morgen mijn ei aangeven als die dan nog zo hoog is
    Niet dat het klopt naar mijn idee, maar goed, dat zien we dan wel weer!

9. eeva

eeva Niet meer actief

Sterretje, ik hoop dat je gauw weer opknapt ;)
    Alweer een hogere temp? kan best hoor (toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik een eitje op dag 12) :p

Ik zal morgen als mijn temp nog hoog is ook wel een kruis krijgen van FF (even afwachten nog) :)
    Jij hebt ook een pendel van maart hé :D laat die maar uitkomen dan, haha...
    Ik heb zelf nog pendels staan van februari en laat ze nog even staan, want deze cyclus loopt van eind februari t/m april als het goed is :):):)

Heb jij wel de eisprong gevoeld?

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @eeva jij waarschijnlij dus je eitje gehad, fijn hoor!
    Hoeveel dagen later dan de vorige maanden is je eitje nu geweest dan?

Ik heb ook een pendel voor maart nog staan ja, zou toch leuk zijn als die uitkomt hihi
    Jij ook nog een ris pendels zie ik, groot gelijk dat je die nog laat staan, want je cyclus is lang deze maand waarschijnlijk!

Zou in theorie natuurlijk altijd kunnen dat ik mijn ei eerder heb gehad, maar dacht zelf meer aan dat het kwam doordat ik niet helemaal lekker ben, mijn hoge temp?
    Meestal heb ik na mijn ei eerst een tijd temps van 36.8/36.9 maar nu gelijk al 37.1 en 37.3
    Terwijl ik dat meestal pas tegen mijn nod aan heb
    Nou ja we zien het wel...
    Zou ook prima zijn hoor, zo'n vroeg eitje natuurlijk :D

Oh kleintje is al weer wakker, ga hem maar eens uit bedje halen en fruit geven, tot later!

11. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi meiden,

vandaag lekker rustig dagje hier: HEERLIJK :D
    Vanochtend lekker geknuffeld met meisje en samen boterham gegeten en zij nog fruit. Ligt nu heerlijk te slapen en ze zijn net hiervoor aan de weg begonnen met werkzaamheden, net onder haar slaapkamer :x Hopelijk wordt ze er niet wakker van. Ze is eindelijk weer n beetje in een ritme. Vannacht goed geslapen gelukkig. Doet ze normaal ook, maar er komt een kiesje door en ze was n beetje uit haar doen.

zonnestraal: gezellig meid als je hier blijft kletsen. We kletsen inmiddels al zo'n tijd met elkaar hier: gewoon blijven doen :p

eeva: gek ei deze ronde, waarschijnlijk dus wel gesprongen.

sterretje: ben benieuwd wanneer je eitje komt. Als je niet lekker bent kun je idd een hogere temp hebben. MAar ook door een vroeg eitje natuurlijk.

Met de rest alles goed?
    Hier wel: heerlijk die vrijdag vrij. LEkker beetje opruimen hier en strax boodschappen doen. Hoef ik in het weekend niet veel meer te doen en kan ik ff wat administratie bijwerken.

Tot later!

12. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Wat is het stil hier ;)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ff snel voordat ik ga pitten, ben namelijk moe.
    Hier bezoek gehad van dinnetje met d'r 3 boys, was heel erg gezellig en mijn kleine heeft zich goed vermaakt.
    Verder geen nieuws, mijn temp was vandaag 36.8. Bij FF kreeg ik gestippelde lijn, wat dat inhoudt mag Jan weten (eva jij misschien?).

Verder is mijn kleine weer helemaal beter gelukkig, en met mij ook. Vanochtend de bedoeling geweest om de urine te brengen maar had geen drang om te plassen omdat ik er in de nacht tig uit ben gegaan, nou maandag dan maar weer.

Nou trusten dames en tot morgen!

14. eeva

eeva Niet meer actief

SweetRoosje zegt:
    Verder geen nieuws, mijn temp was vandaag 36.8. Bij FF kreeg ik gestippelde lijn, wat dat inhoudt mag Jan weten (eva jij misschien?).

Die gestippelde lijn is waarschijnlijk omdat je enkele dagen geen temperatuur hebt ingevuld, kan dat? of je hebt opdracht gegeven om de temp. te laten corrigeren door FF ;)

Fijn dat de kleine weer helemaal beter is en dat je jezelf ook weer goed voelt :)

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nee geen van beiden, heb zoals gewoonlijk mijn temp ingevuld en that's it.

Hier kijk maar
    2232fa Ovulation Charts

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ben moe en heb geen slaap, voel me kotsmisselijk ineens (heb net een banaan op).

17. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Op dag 8 heb je geen temp ingevuld, daarom geeft ie een stippellijn aan.

18. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Goeiemorgen allemaal,

Heerlijk weekend! Vandaag weer verder met de kamers verbouwen boven. Mijn man is altijd erg druk in het weekend, dus het schiet helaas nog niet zo op. Maar we hebben er ook geen haast mee.
    omt zo een vriendin op bezoek, wel gezellig.

@Sweetroosje: Fijn dat jij en je meisje zich weer helemaal beter voelen. En ze heeft dus lekker gespeeld gisteren?

@Mama em: Vervelend dat ze met de weg bezig zijn. Slaapt ze er wel gewoon door? Onze buren wonen sinds november naast ons en zijn ook al sinds november aan het verbouwen. En ze beginnen altijd 's avonds om 7 uur als Luka net naar bed gaat. In het begin werd ze er wakker van, maar nu slaapt ze overal doorheen. Al staan ze met een klopboor op haar muur!;)

@Sterretje: Zou mooi zijn als je een vroeg ei hebt gehad, hoe was je temp vanochtend? Nog steeds hoog? Vanavond ga je lekker met je mannetje weg hè! Leuk hoor!

@Eeva: Dus toch je ei gehad waarschijnlijk? Gelukkig dat ie terecht is. :)

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@mama em, het is zeker rustig hier de laatste tijd
    Iedereen druk denk ik
    Hoe is het vandaag met je?
    Heeft je kleintje nog gewoon door geslapen tussen alle wegwerkzaamheden door?
    Die herrie soms dan he!

@zonnestraal, echt lekker dat julie al zo bezig zijn met het verbouwen boven, schiet het al een beetje op?
    Je was er vroeg bij vanmorgen trouwens...
    Kleintje dat vroeg wakker was?
    Veel plezier straks met je vriendin!

HIer vanmorgen nog steeds wel een hogere temp dan normaal, en ff zegt dat mijn ei is geweest, maar zelf denk ik nog steeds dat het komt doordat ik niet helemaal fit was, ff afwachten dus maar
    Voor de zekerheid nog maar ff door gaan met kansjes benutten hihi

@sweetroosje, die stippellijn komt idd doordat je donderdag geen temp hebt ingevuld!
    Hoe is het nu met je?
    Heb je nog in slaap kunnen vallen?
    Vervelend dat je zo misselijk was, en dat na een banaan...
    Hopelijk was het snel weer over!

@eeva en jij nu zeker je ei gehad?
    Dan kun je eindelijk weer verder kijken he!

Hier vanmorgen ook weer een hogere temp dan normaal, en ff geeft mijn ei
    We zullen zien of het klopt

Vandaag lekker nog een beejte rustig aan doen
    Heb nog steeds ontzettend last van mijn keel en heel mijn hoofd lijkt wel vast te ziten met slijm, maar verder voel ik me weer prima gelukkig
    Hopen dat het zo blijft, want we hebben juist zo zin om vanavond samen weg te gaan!

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi allemaal,

Zonnestraal, ik zei toch dat ik blond ben :). Was idd vergeten dag 8 in te vullen, tjah niet gek dat ie de klus kwijt raakt en gaat stippelen ;)
    Vandaag was mijn temp weer met 0.1 graad hoger :(
    2232fa Ovulation Charts
    Leuk je dinnetje op bezoek, veel plezier.

Sterretje, ja dat zag ik :). Heb het ff aangepast. Ben om 3u pas in slaap gevallen, en was weer om 7u wakker. De kleine gevoed en weer terug gaan slapen met z'n 3en tot 9.30u
    Verder voel ik me goed, ben weer de oude. Jij nog beterschap en veel plezier vanavond.

All, dikke knuff.

Deel Deze Pagina