Zal me even kort voorstellen, ik ben Wendy 30 jaar, al 16 jaar samen met Pascal en inmiddels zwanger van ons 1e kindje. Als alles goed gaat ben ik begin april uitgerekend, de echo moet nog volgen. Ik woon in de provincie Utrecht, tussen Hilversum en Aalsmeer in. Nu het zover is willen wij heel graag trouwen, eerst zal hij 'de ongeboren vrucht' zoals ze dat noemen wel erkennen, je weet het tenslotte maar nooit. Ik ben op zoek naar andere meiden die dit ook van plan zijn of hier al ervaring mee hebben, hun vragen/ ervaringen willen delen en misschien wel tips hebben voor make-up, trouwjurk enz. Er zijn nog wel wat dingen waarvan ik schrik van de bedragen en me ook afvraag of dat niet beter straks aan de baby uitgegeven kan worden. 250 euro voor een bruidskapsel en make-up vind ik bijvoorbeeld echt belachelijk! Misschien kunnen we op deze manier ook elkaar een beetje helpen ...........
Mijn vriend en ik trouwen ook voor het kindje, volgende week vrijdag. Wij trouwen heel klein... We gaan naar het gemeentehuis met twee getuigen en aanhang en verder niks. Wel is er onverwachts toch een "trouwauto" geregeld en een trouwboeket. Dat laatste niet door onszelf maar wel heel lief. Onze kleding houden we ook simpel. Ik heb een leuk jurkje en m'n vriend heeft een simpel/goedkoop pak gekocht. Verder gaan we 's avonds dan uit eten met de getuigen en aanhang en datwas het. We willen het bewust zo klein houden omdat we het nu echt voor het kindje doen. Over een paar jaar, als we wel de financiele middelen hebben, willen we alsnog een groot feest geven met alles erop en eraan. Misschien heb je hier wat aan
Ik heb een jurk van tiffany rose gedragen, onwijs veel complimenten en veeeeeeel goedkoper dan een klassieke trouwjurk. Moet je maar eens googlen. Als je wil kan ik je t adresje doorgeven waar ze deze in adam verkopen. Verder trouwfotos laten maken door neefje (hobbyfotograaf maar suuuuuper mooi geworden). Succes met de voorbereidingen, vond het zelf extra bijzonder om zwanger te trouwen!