of ik ongi moet worden zo gevoel heb ik ik heb steeds van die buikkrampen om gek van te worden gisteravond ook weer in bed zo erg of zou het de groei zijn ik moet pas de 19e naar de vk ggrrrr
Yep, dat is de groei meid. Heel normaal in deze periode van je zwangerschap. Maak je maar geen zorgen. Zolang je niet vloeit (en daar bedoel ik mee alsof je menstrueert..) is er niks aan het handje. Je baarmoeder en banden rekken iets uit wat dat zeurende gevoel geeft.
oooo gelukkig dan maar ik verlies gelukkig geen gekke dingen alleen ben ik wel ontzettend nat hihihiihi je mag eigelijk geen inlegkruisje gebruiken zeggen ze maar ja zit op me werk dus ga ik regelmatig even naar de wc om een nieuwe in het doen lekker gesprek zo vroeg
Ik had ook heel erg veel last van buikkrampen, terwijl ik daar met ongi nooit last van had. Heel normaal dus. Nog gefeliciteerd en lekker genieten.
ik heb hier dus erg erg veel last van! van de pijn en het natte ga morgen naar de ha, er schijnt dat je er wel iets voor kunt krijgen!