Blijvend bloedverlies, ongesteld of niet??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lientjelove, Feb 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

#1 Lientjelove, Feb 27, 2010
    Last edited by a moderator: Feb 27, 2010
    Misschien kunnen jullie mij helpen.. ik heb het ook al op het zwanger worden forum gevraagd, maar haast geen reactie gekregen..
    Ik ben op 12 februari ongesteld geworden (ik ben ook nog nooit na 24dagen ongesteld geworden), althans zo zag het eruit.. vanaf die dag begonnen met wat bloedverlies, maar eigelijk niet zoveel... normaal duurt mijn menstruatie een dag of 4/5, maar deze keer hield het aan tot de 25ste.. (dat is dus bijna 2weken) Nu is de menstruatie heel raar en ook maar heel weinig, eerste dagen had ik wel een inlegkruisje nodig, maar later wat het alleen wat tijdens het afvegen.. Het vreemde aan het verhaal is, dat ik dacht dat het over was, maar vandaag de 27ste.. is het er opeens weer. Ik ging net naar de wc en opeens weer bloedverlies tijdens het afvegen!!
    Hopelijk kan iemand mij geruststellen en mij vertellen wat dit is?? En heeft iemand hier ervaring mee.. of moet ik naar de huisarts gaan????? :$

2. Lientjelove

Niemand????

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sorry, ik zou niet weten wat het is/kan zijn. Ik zou gewoon even langs de ha gaan. Sterkte ermee.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Misschien komt het door het ontpillen? Ik zie in je onderschrift dat je de pil niet meer slikt.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Oh, moet er trouwens bijzeggen dat ik dit ook heb gehad na het stoppen met de pil. Het duurde in totaal 4 weken met af en aan bloedverlies. Daarna was cyclus weer normaal.

Als het niet vertrouwd of zekerheid wilt, zou ik wel even langs de HA gaan.

Succes!

6. Lientjelove

Ik slik al 6maanden geen pil meer... dus denk eigenlijk niet dat dat het is!!
    Bedankt voor de reacties... ik ga morgen toch even de huisarts bellen...

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Kan wel aan ontpillen nog liggen hoor. Dat kan soms erg lang duren.

Maar naar de HA kan zeker geen kwaad.

8. Lientjelove

Ok.. ik ga morgen toch even de huisarts bellen en vragen wat het zou kunnen zijn.. mijn cyclussen begonnen eindelijk een beetje normaal te worden: tot opeens dit.. (huh?)

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Dit is toevallig, ik heb hetzelfde. Ik ben al ruim een half jaar aan het ontpillen en altijd een redelijk nette cyclus en nu heb ik opeens al 2 weken aan een stuk een beetje bruin bloedverlies. Ik zit er ook aan te denken om de huisarts eens te bellen, heb jij dat inmiddels al gedaan en wat was het antwoord?

10. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje meid wat een ***zooi!! Gewoon huisarts bellen en kijken wat hij voor je kan doen meid....succes

Share This Page