Hallo dames, ik heb gister 3 dagen voor nod een posi test gehad. ben nog steeds in een roes vol ongeloof/ geloof en spanning maar ik kan melden: IK BEN ZWANGER!!!!
Hoi Escal, Hartstikke gefeliciteerd! Ik heb zelf vanochtend positief getest, dus zit midden in dezelfde gevoelens. Ook ik kan het nog niet echt geloven, maar ben superblij! Raar he, dat alles om je heen gewoon doorgaat en niemand iets weet van het wondertje dat in je buik aan de gang is, terwijl voor jou zelf de tijd even stil staat... Groetjes, Janna
hej meiden gefeliciteerd allemaal ik deed 1 mei een test en deze was ook positief ik kan men geluk niet op maar echt vatten doe ik het nog niet.. Hebben jullie direkt contact opgenomen met jullie gyn of ha? Het is ons eerste en door de overwelming weet ik niet wat ik eerst moet doen groetjes
Hej allen ! Ik heb op 2 mei positief getest ! Na heel veel bezoekjes aan het ziekenhuis en medicijnen te hebben geslikt is - geheel onverwachts - de test positief geworden ! We waren er niet meer mee bezig en opeens kleurt de test binnen twee minuten op twee streepjes! Nog steeds kan ik het niet geloven..
Krijg er kippenvel van als ik jullie allemaal zo blij hoor vertellen dat jullie zwanger zijn, ik heb mezelf nu een week positief getest, vorige week donderdag wat minimaal bruin verlies gehad met een rood sliertje (kan innesstelling geweest zijn) dus was geschrokken dus gisteren bloed getest en me hcg waarde was 495. 4-5 weken zwanger zei de de dokter en dat kan weleens heel goed kloppen, nu donderdag weer bloed prikken en als de waarde dan gestegen is dan ben ik helemaal happy!!!! Nu ook wel maar nog wat onzeker. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap
Gefeliciteerd! Ik heb 15 jaar de pil geslikt, ben net 3 maanden met de pil gestopt. En mijn vriend en ik hebben het nu 1 maand geprobeerd en jawel hoor ZWANGER!!!!!! Heb net 2 testen gedaan!! Wat een onbeschrijflijk gevoel