jonge mama

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door thiamberlie, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thiamberlie

15 mei 2007
    5
    0
    0
    verzorgster
    deurne
    hallo
    ik ben nieuw hier. ik ben hier zo al een beetje aan het rondsnuffelen geweest.

ik ben een jonge mama van 23 jaar en zwanger van mijn tweede kindje. ik heb al een dochtertje van 20 maanden. een schat van een dochtertje.
    zijn er hier nog jonge mama's of jonge madammen die ook zwanger zijn of bezig zijn voor een kindje?

krijgen jullie ook soms rare reacties of rare blikken van mensen?

2. unbreakable

17 mei 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    gefeliciteerd thiamberlie!

nee joh,niet TE jong hoor,mooie leeftijd toch?
    als je gelukkig ben en je kids ook,wie let er dan nog op blikken van een ander,daar moet jemaling aan hebben,en volop genieten van je nieuwe wonder.
    ikzelf ben 25 en ben bewust zwanger van mijn 4e kindje,ik ben dolgelukkig,wij allemaal.we hebben het goed,we werken alles drop en draan.wat andere ervan denken kan mij niets schelen,ik ben trots met mijn gezin,dat ismijn grootste rijkdom!

dus geniet!

3. thiamberlie

15 mei 2007
    5
    0
    0
    verzorgster
    deurne
    ik denk dat wij stoppen na dit, of toch voor de nabije toekomst. mijne vriend heeft al twee kindjes van 6 en 8. en die zijn hier heel veel. een jongen en een meisje. echt schatten van kindjes. maar ik denk als wij her dan ook twee hebben, dat het dan even genoeg zal zijn :)
    het is nu ook al een hele drukke bedoening soms, maar het is wel een leuke drukke bedoening. het brengt wat leven in huis.

4. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoi thiamberlie ,

wij zijn ook bezig voor een kindje van november ,
    nu zitten we even in een mindere periode , men vriend begon ineens te twijfelen of hij er al wel klaar voor was enzo , dus nu doen we het even rustig aan.
    ik voel me al heel lang klaar voor een kindje al ben ik nog maar 21 (bijna 22 ), heb altijd gezegd dat ik een jonge mama wil worden. hopelijk is het snel raak bij ons ik kijk er echt naar uit!

5. thiamberlie

15 mei 2007
    5
    0
    0
    verzorgster
    deurne
    melanietje, bij ons was het bij ons keertje kindje prijs op de zesde maand, en geloof mij, dat waren hele lange maanden

mlag ik even vragen hoe jij je banner hebt gemaakt?

6. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    op www.families.com
    staan er hele mooie op!
    ja wachten duurt altijd lang he, en ik ben al zo ongeduldig! haha groetjes

7. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Gefeliciteerd meis!

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    gefeliciteerd meid, ik ben dan wel geen "jonge" moeder meer maar wij zijn nu inmiddels in verwachting van de 3 na anderhalf jaar...

een heel fijne zwangerschap toegewenst meid..

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik was vroeger ook zo oud en is nooit verkeerd op gereageerd, nog een dikke proficiat en geniet ervan

10. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    niks mis mee hoor ! Ik was op mijn achtiende zwanger van de tweeling gwin en zoe,en ik was net 19 toen ze waren geboren.Nu ben ik 25,en een week voor mijn 26 e verjaardag word nummer drie geboren,maar da's wel mijn laatste ;)

11. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    van harte gefeliciteerd

jong ben je niet is een prchtige leeftijd

geniet heerlijk van je zwangerschap

gr maria

12. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    geniet ervan meis, super !

en ja ik ben n jonge zwangere, ben 24, en wij zijn al 6 jaar bezig om zwanger te worden...

kreeg er hele rare reacties op, dat ik geen verstand had toen ik 18/19 jaar was enz enz ;)

maar intussen ben ik getrouwd met deze man, en lopen hun nog te ***** dus dat zegt genoeg hahaha

knuffellllllll en geniet ervan wijffiej

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Hier ook een jonge mama! Als de kleine er is zijn wij (mannetje en ik) allebei 22 :)
    Ik vind het een mooie leeftijd!

14. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Van harte meid ;)
    Was bij mijn eerste ook 23 toen ik zwanger was, dus zo piep vind ik het niet hoor ;)

jessica

15. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rare blikken? Niemand kan toch aan je zien wat je situatie is. Wat ik wel erg vervelend vind is als colpetanten aan de deur komen en nu nog vragen of mijn moeder thuis is. (Zelfs met deze dikke buik!) En ik ben echt niet zo jong als jullie......
    Als jullie lekker leven en die wens is er vind ik het stom dat mensen je ervoor aankijken! Lekker genieten hoor meid, laat ze maar kijken..... Van harte!

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gefeliciteerd!

17. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    gefeliciteerd

18. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd! :D

19. prisje28

prisje28 Lid

5 mrt 2007
    36
    0
    0
    verpleegkundige
    Tilburg
    Gefeliciteerd, ik kreeg wel rare reactie hoor van me omgeving. Terwijl we alles goed geregeld hebben en niemand iets hebben gevraagd. We hebben allebei een goede baan en een huis. Gelukkig waren de opa's en oma's tantes en ooms wel blij voor ons zijn vooral buitenstaanders die er commentaar op hadden. Maar meis geniet ervan.

20. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf 18 jaar, en wij zijn nu iets meer dan eeen half jaar getrouwd, mijn man is wat jaartjes ouder, en we zijn nu sinds januari/februari bezig voor een kindje. Hopelijk gaat dit snel gebeuren! Maar dat hoopt natuurlijk iedereen. Ik vind het wel heel leuk om te zien dat hier op het forum veel meiden zijn die jong mama willen worden. Ikzelf ben in ieder geval van mening dat als je een goede basis hebt, en je bent er klaar voor, go for it! Je weet zelf het beste wat je wilt, al zijn negatieve reacties natuurlijk nooit leuk. Maar je moet uiteindelijk toch met je eigen gezinnetje verder, dus dat is het allerbelangrijkste! Heel veel geluk met je zwangerschap en je gezin! :D

Deel Deze Pagina