warm - koud

Discussion in 'Eerste symptomen' started by miekkie, Sep 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Ik zit inmiddels op 8,5 dag overtijd.
    Vanmorgen tempte ik weer een temperatuur van 37,3 (net als eergisteren, gisteren niet getempt, alleen 's avonds 37,7) en had een vlaag van misselijkheid.
    En verder zit ik 's avonds dus steeds met een opgeblazen buik.
    Maar verder valt me op dat ik het sinds een paar dagen veelal warmer heb dan normaal. Echter soms heb ik het daarbij wel weer ineens heel koud en steeds het kippevel me op mijn huid en nog geen minuut later heb ik het weer warm en breekt het zweet me uit! Het lijkt lichte koorst, maar volgens mij ben ik toch niet echt ziek! al voel ik me dus anders dan normaal.
    Maar kunnen dit ook zwangerschapsverschijnselen zijn in de eerste weken?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Dit was voor mij inderdaad wel het symptoom.

Ik heb de dag nadat ik in de avond 37,7 had een test gedaan. En zwanger! :p

Voor iedereen anders mischien, maar als je tempratuur op je NOD dag en daarna zo hoog nog is en je normaal heel regelmatig bent( dat ben ik wel namelijk) is het best wel aannemelijk dat je zwanger bent, aangezien je tempratuur zakt als je menstrueert. Maar heb je nog geen test gedaan of was die nog negatief?

Ik hoop het voor je, ;)

3. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Nee, heb nog geen test gedaan. Wil het pas na minimaal 11 dagen overtijd doen, omdat ik twee periodes na 10 dagen overtijd alsnog ongie werd. Toen heb ik echter nooit getempd en had ik het ook niet steeds warm - koud. Ga in het weekend testen, als ik dan nog niet ongie ben. Dus aftellen; nog 4 dagen wachten met testen! Das echt wel lang, haha!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja dan snap ik dat je even wilt wachten.

Maar dat is moeilijk, :confused:

Heel veel succes en ik duim met je mee.

5. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    He hoi,

Heb het de laatste paar nachten ook steeds erg warm.en dit is niks voor mij maar heb wel gelezen dat temperaturen ook niet helemaal betrouwbaar is dus we wachten maar af x :)

6. lieske81

lieske81 Lid

Sep 28, 2006
    55
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Je temp schijnt juist hoog te blijven als je zwanger bent. Maar ik begon vanmorgen inderdaad ook te twijfelen of ik niet gewoon de griep heb. Maar ja..ik heb zere borsten, benen, buik en rug! Hoort dat tegenwoordig ook allemaal bij de griep :):)!
    Ik ga zondag testen..ben al ruim en week overtijd..maar gister was de test niet duidelijk dat ik niet overtuigd ben...! Succes allemaal!

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Hoi Miekkie,

Ik merkte het ook aan m'n temperatuur. Normaal heb ik het altijd koud, of het nu zomer of winter is. En ik had het ook opeens heel warm en als ik moe ben krijg ik de koude rillingen.

Liefs Ponnetje

8. lieske81

lieske81 Lid

Sep 28, 2006
    55
    0
    0
    psssttttt....bij mij is die warmte dus wel een goed teken! had nu duidelijk 2 streepjes! kan het nog niet geloven.....

9. marjelleke

Sep 10, 2006
    81
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieske, geloof het maar! Gefeliciteerd! En ik heb het ook hoor, die warmte. Had het voorheen altijd koud, vooral mijn voeten en nu helemaal niet, En inderdaad, net als Ponnetje, van vermoeidheid soms koude rillingen. Je lijf verandert dus echt wel, haha.

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat warm/koud had ik de vorige cyclus ook......had zelfs iets wat op een innestelingsbloeding leek....helaas toch gewoon ongi geworden.
    Maar Miek, ik duim voor je hoor meid! :D

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieske, van harte gefeliciteerd! :D :D

12. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Ik ben dus niet zwanger. Zie onderwerp: is 37,3 een hoge temperatuur.

Share This Page