Tuurlijk maar deze mensen zijn uitzondering op de regel Ik denk dat het komt door de ene pil aangezien je ook negatieve testen had na die diaree. en nu pas positief gaat testen...
Ponnetje na hoeveel tijd heb je die testen nou afgelezen? want je kunt jezelf wel van alles toezeggen en gaan bedenken, maar na max 15 min mag je een test echt niet meer aflezen... dus meer uit zelfbescherming zou ik even wachten met zo overtuigd zijn voor je wat meer zekerheid hebt, anders gaat je teleurstelling straks mss heel groot zijn... bedoel het dus zeker niet lullig, hoop erg dat je zwanger bent...! Succes!
Hey Ponnetje, ik heb ten eerste niet zoveel honger als altijd ik heb daar eigenlijk niet op gelet. Wel is mijn urine donkerder van kleur. ik moet nu onderhand nog 3 pillen van de strip waar ik toch maar aan begonnen was. en dan zou ik vrijdag of zaterdag aankomende week ongesteld moeten worden. die aderen bij me tepels zie je overduidelijk en ook soort van groene barst adertjes in me borst zelf. ik ben ook misselijk vooral als ik vroeg eruit moet maar als ik later me bed uit moet valt het wel mee. ik ben ook vaak misselijk als ik net wat gegeten heb, weet niet of jij dat ook hebt?!
Hey, ik heb ook wel vaker doorgeslikt vooral als ik dan op vakantie ging maar dan nooit wat gemerkt aan mijn borsten of misselijkheid en ik werd gewoon ongesteld daarna liefs laura
Hey, een vriendin van mij was ook onverwacht zwanger geworden en ze was nog twee maanden ongesteld geworden.. haar eerste symptoom was last van haar borsten.. ze heeft toen pas getest en die was positief..ze was toen al 10 weken zwanger! ik lees ook heel vaak op internet verhalen van mensen die al zo vaak getest hebben en dat het negatief uitpakte.. bij mij is dat dus ook! dan ga je er ook gewoon niet meer in geloven! liefs Laura
Laura je zegt "bij mij is dat dus ook" meestal als een test negatief geeft is het omdat je niet zwanger bent, ik vrees voor jou dat het wel zo is, je kan jezelf zoveel aanpraten als je denkt/wilt dat je zwanger bent. K denk dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent zonder echte reden, het kan best maar het is zoooooooooooo onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, zeker als je de pil ook nog elke dag doorgeslikt hebt.
dit snap ik even niet..zoveel mensen hebben in het begin negatief getest en later positief dus jij denkt dat ik niet zwanger ben? en hoe verklaar je dan die aderen in me borst? ik heb dat nog nooit gehad!!
nou laura niet ZOVEEL mensen dat gebeurt af en toe en dan meestal bij meiden waarbijde eisprong later was dan ze dachten en ze dus "officieel" nog niet eens overtijd waren dan, zonder het te weten. Jij daarentegen hebt 2 maanden de pil doorgeslikt, dus de kans dat je een eisprong hebt gehad is miniem OF het moeten de eerste 2 maanden zijn geweest dat je begonnen bent met de pil want dan duurt het meestal even voor de pil begint te werken, maar dat lees ik nergens in je verhaal terug.
ik ben het wel met je eens maisy... er wordt voor mijn gevoel heel erg gezocht in dit topic, naar gevoelens, pijntjes etc... probeer het een beetje te relativeren, want als dus toch blijkt dat je niet zwanger bent donder je echt een heel eind naar beneden ..... dus bescherm jezelf een beetje, als je zwanger bent, kom je daar toch snel genoeg achter... SUCCES!!
Hallo lieve mensen, Jeetje meiden! Ik wist niet eens dat ik zoveel reacties had, heb helemaal geen mailtjes gekregen! Ik denk inderdaad nog steeds dat ik zwanger ben, voel me steeds rotter hihi! En dit keer vind ik het leuk! M'n tepels staan op springen en ik voel de hele tijd blubjes in m'n buik. Veel hoofdpijn, duizelig, als ik er vroeg uit moet dan ben ik even misselijk (als ik laat uitga dan niet), en ik zweet me een ongeluk! Ik zweet echt nooit! Heb het altijd koud. Heb een afspraak gemaakt bij moeders voor moeders (wordt nog gebeld vanavond of binnenkort) en ik ga morgenochtend naar de huisarts. Heb op 31 oktober afspraak bij de verloskundige. Ik heb nog eens uitdrukkelijk gevraagd of dat ik echt zwanger ben als ik die testen na 1,5 uur heb afgelezen. De verloskundige gaf aan dat als ik geen hormoon in mijn urine had gehad dat er dan sowieso geen streepje op was komen te staan!!! Kreeg helemaal de zenuwen (positieve dan haha!). Ga vanavond zo min mogelijk proberen te drinken, dat ik morgen lekker veel hormoon uit kan plassen Ow Maisy, dank je!!! Dat zei de verloskundige ook!! Laura, ik zou gewoon even proberen te relaxen. Ik weet dat het moeilijk is (ben zelf een ongeduldig typje) maar als je een paar weken geduld hebt dan merk je het echt vanzelf wel denk ik..Ik in ieder geval wel. Ik bedoel, vroeger hadden ze alleen maar kikkers waar ze op konden testen. Misschien wel leuk om op te zoeken op internet (heb ik ook gedaan). Vroeg me af hoe ze dat dan deden en nu weet ik het, erg grappig! En het is gewoon zo dat veel mensen het pas later merken dat ze zwanger zijn, daarom hebben ze zo snel een positieve test. Er zijn natuurlijk uitzonderingen inderdaad bij wie het hormoon niet snel gespot wordt....En inderdaad ze hebben mij gevraagd wanneer mijn laatste menstruatie was, maar ik slikte de pil, dus dan blijf je gewoon doormenstrueren. Waarom denk je dat mensen het pas zo laat merken dat ze zwanger zijn? Omdat ze gewoon ongesteld zijn gebleven. Als ze niet meer ongesteld werden, dan hadden ze het gelijk doorgehad! Gisteren was ik op een verlovingsfeest en toen werd ik zo duizelig, en toen ik wat had gegeten voelde ik me ook stukken beter, dat heb ik normaal nooit. Heb pas een bloedtest laten doen, waar ze alles hebben getest (behalve op het HCG-hormoon natuurlijk grrrr!) en ik heb geen suikerziekte of bloedarmoede ofzo. En met m'n organen is ook alles goed. Ik weet het gewoon zeker! Natasja, ik denk inderdaad dat er daardoor een eitje is gaan rijpen. Liefs Ponnetje
Hey ponnetje! vandaag voel ik pas echt kut... steeds een gespannen buik... voel me slap in me lichaam..zo moe zeg maar en ben misselijk... vandaag moet ik mijn laatste pil slikken.. en had erge hoofdpijn... ik doe ook relaxt ben echt niet gespannen.. ik zie witte puntjes op me tepel en zie nog heel goed die aderen lopen door me borsten en rond me tepel.. dikke kus Laura het is inderdaad afwachten
Nou ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest. Assistente ging m'n urine testen, maar ze wist niet hoe, ze had bij de eerste te weinig erin gedaan, dus die kon ze al gelijk weggooien. Ten tweede waren ze goed tot juli! Heel vaag.... Toen heeft de huisarts zelf nog een test gepakt, hij zei nee ik zie niks, en heb 'm ook mee naar huis gekregen, maar als ik goed kijk zie ik een licht streepje, hij heeft volgens mij gewoon niet goed gekeken... Heb ook nog een consult gehad en hij heeft toen naar m'n borsten gekeken en hij vond ook dat ze er zwanger uitzagen zeg maar. Ik zei kijk m'n tepels zijn gezwollen en je ziet van die blauwe aders. Ja inderdaad zei hij toen. Heb een inwendig onderzoek gehad vond ik niet echt fijn. Hij ging eerst met een eendebek naar binnen en met een lampje schijnen, maar volgens mij zag hij daarmee niet goed. Toen eendebek eruit en 'gewoon zo met z'n vingers erin tot de baarmoeder en toen ging hij met z'n andere hand keihard net boven m'n schaambeen zitten duwen pfffff!! Deed pijn! Hij zei je baarmoeder is nauwelijks groter. Hij zei dus niet dat ie niet groter aanvoelde. Heb al eens eerder een onderzoek gehad bij m'n eigen huisarts (dit was een vervanger) en die zei toen dat ik een kleine baarmoeder had. Misschien dat m'n baarmoeder wel groter is, maar dat ie eerst gewoon kleiner was ofzo.. M'n eigen huisarts zou misschien wel verschil voelen maar vind het zo'n klote onderzoek... Nu belde de huisarts vanmiddag dat ik een bloedonderzoek kan krijgen, volgens mij twijfelt hij er ook aan. Hij heeft in ieder geval niet gezegd, je bent niet zwanger. Dus ik blijf m'n gevoel volgen. Donderdagochtend kan ik een formulier ophalen voor bloed te laten prikken. En volgende week dinsdag komt er een vrouw van Moeders voor Moeders. Wacht het allemaal maar even af..intussen doen m'n tepels nu ook pijn en moest veel plassen weer. En vannacht hele erg kramp in m'n bil/been wat heel lang duurde voordat ik weer zonder pijn kon lopen. Het doet nog wel pijn als ik er op druk. Liefs Ponnetje
Ow laura, ik heb nu ook van die witte puntjes op m'n tepels, zie ze beter als m'n tepels hard zijn... irri dat wachten he...
Na vandaag ben ik vrij zeker van dat ik zwanger ben. Heb nu ook zere tepels, ze worden steeds pijnlijker en was vanmorgen misselijker. Hele dag door kramp in m'n benen en bil. En toen ik vanavond thuiskwam had ik waarschijnlijk bandenpijn. Ik vraag me af hoever ik al ben.... Het is nu weer wat minder, maar het heeft toch zo'n 3 kwartier geduurd ofzo. Heb een warme gelpack op m'n buik gelegd en ben gaan liggen. M'n borsten steken ook soms onwijs, doet echt zeer! Nog nieuws van de anderen? Liefs Ponnetje
Ik denk ook dat dingen je nu ineens op gaan vallen die je anders nooit opvielen omdat je er nu rekening mee houdt dat je zwanger zou kunnen zijn. Ik bedoel dat je ineens vanalles aan een mogelijke zwangerschap gaat wijten die je normaal misschen ook wel had maar je niet opvielen omdat je er niet mee bezig was...
Hoi Ponnetje, Niet om het 1 of ander hoor, maar ik vind het een beetje vreemd dat je al een afspraak hebt met Moeders voor Moeders terwijl er helemaal nog geen zekerheid is over je (eventuele) zwangerschap???
Ja dat viel mij ook al op! Dat heeft alleen maar zin als je daadwerkelijk positief test op hCG in je urine. "Weten" dat je zwanger bent zonder een test om het te ondersteunen...daar hebben ze niet zoveel aan, hoe goed bedoelt het ook is.
Ja, dat heb ik ook gezegd tegen die vrouw. En ze doet gewoon een gratis test nog een keer. Morgen ga ik bloed laten prikken. Heb geen zin meer om testen te kopen omdat ik het toch al weet. Jullie zullen zien, over een paar weken! Als ik het echt echt echt echt niet zeker zou weten dan zou ik niet zo zeker van mezelf zijn. Maar goed, jullie weten niet wat ik voel, en tja... ik wel. Ik krijg trouwens wel een licht lijntje bij al m'n testen. En als je op internet leest zijn er veel vrouwen die zwanger zijn bij wie in de urine geen of weinig hcg te meten is. Ik zou gewoon niet zo afhankelijk zijn van die testen en gewoon afgaan op je gevoel.
Maar zou je streepje niet inmiddels donkerder moeten zijn? sinds je laatste test moet je hcg toch heel wat gestegen zijn Je kijkt ook telkens veel te laat op de testen, maar goed die discussie wil ik niet aangaan ik zeg niet dat ik je niet geloof! laat dat voorop staan! Ik wacht braaf je bloed test af!