Na je verhalen gelezen te hebben, krijg ik t idee dat je t jezelf probeert aan te praten dat je zwanger bent. Wacht nu maar de bloedtest af en kijk dan pas verder.. Echt, ik hoop dat je echt zwanger bent, maar t lichaam doet vreemde dingen met je hoor! Ps wanneer krijg je dan die uitslag?
Aangezien mensen hier op het forum me alleen maar proberen te ontmoedigen, heb ik er ff geen zin meer in. Waarom zou ik schijnzwanger zijn! Ik wilde helemaal niet zwanger zijn! Zie mezelf helemaal niet als een moeder, woon alleen, ben pas met een nieuwe baan begonnen. Kom op zeg, ik weet niet waarom vrouwen schijnzwanger worden, maar ik ben het in ieder geval niet. Ok, als ik het medisch bewijs heb, dan vind het het natuurlijk wel leuk. Wie niet? Maar goed, het is dus een ongelukje (om het zo maar even te noemen). Het is in elk geval niet gepland en ik was er al helemaal niet mee bezig. En ik ben naar de huisarts geweest, hij heeft ook gezien dat m'n borsten er "zwanger" uitzien. Hij geeft heus geen bloedtest als hij denkt dat ik niet zwanger ben hoor, want die krijg je niet zomaar. desiree Gast Geplaatst: 06-07-2005 15:58 -------------------------------------------------------------------------------- ik voelde dat ik zwanger was test gedaan van clear blue was neg. week gewacht weer neg (was toen 3 weken overtijd) nog een week gewacht weer neg. heb toen een ongeluk gehad met de fiets bloedtest gedaan en was positief termijn echo gehad was 13 weken en 3 dagen in verwachting kocht voor de gein een test van kruitvat eigen merk en wat was het negatief heb inmiddels een dochter van 3 maanden maar was niet zwanger hoor ik ga niet meer af op dat soort testen 2 de keer dat dat me gebeurd ik laat wel een bloed test doen . p.s bij mij was het in een keer raak vaak is het wil je het lukt het niet zit je er niet echt op te wachten gebeurd het wel. jannieheetik Geplaatst: 05-04-2005 6:49 -------------------------------------------------------------------------------- Hoewel - gezien het feit dat mijn dochter binnenkort 25 wordt, nauwelijk meer relevant: toen ik zwanger was van haar, waren zowel mijn eigen test, als die van Moeders voor Moeders, beide negatief.
Errug jammer dat je er zo over denkt met t ontmoedigen. Was niet de bedoeling. Maar het zou zo jammer zijn als t niet zo is.. dat is het enige dat ik er nog over kwijt wil. In ieder geval veel succes verder.
Hoi Ponnetje en Laura, Ik wil jullie niet ontmoedigen, laat ik dat voorop stellen. Ik wil mijn ervaring met jullie delen, wie weet hebben jullie er iets aan. Een aantal maanden geleden kreeg ik een vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, ondanks pilgebruik. Bij de eerste twee testen verscheen er niet direct een tweede streepje, maar wel na verloop van tijd. Ik had ook allerlei klachten, ik was aangekomen, misselijk, zere borsten, aderen die goed zichtbaar waren, witte puntjes op tepels, veel plassen, dikkere buik etc. Met dit verhaal naar de huisarts gegaan, volgens haar was de kans heel klein dat ik positief zou testen als ik niet zwanger zou zijn. Ze heeft mij inwendig onderzocht en kon geen afwijkingen aan mijn baarmoeder ontdekken. Haar conclusie: je bent niet zwanger, ondanks wat ze eerder zei over de positieve testen. In de weken erna bleef ik klachten houden en testte ik weer een paar keer positief, waarbij sommige testen gelijk een tweede streep lieten zien. Terug naar de huisarts, dit keer een vervanger. Hij was 99% zeker dat ik zwanger was, door hem werd ik doorgestuurd voor een echo. Wat bleek, niets te zien op de echo. De echoscopiste vroeg een aantal keren of ik de testen wel goed had gedaan en stelde voor dat ik nog maar eens moest testen bij de huisarts. Ik ging dus weer met twijfels naar huis. toch bleven de klachten en na nogmaals een urineonderzoek in het ziekenhuis, bleek toch echt dat ik niet zwanger was. Toch heb ik in totaal 7 positieve testen gehad. Ik heb mijn verhaal ook voorgelegd aan de VK, haar antwoord was dat het soms kan zijn dat je toch positief test door de hormonen in de pil. Die kunnen van invloed zijn op het resultaat. Vals positief noemen ze dat. Ik ben uiteindelijk gestopt met de pil, kreeg eerste een lichte pilbloeding en na een maand een hele heftige menstruatie. Ik vraag mij nog steeds af of ik niet zwanger ben geweest, maar dan zou het misgegaan moeten zijn, waar ik dan weinig van heb gemerkt, tenzij die eerste echte menstruatie een miskraam is geweest. Overigens testte ik ook nog positief nadat ik al een tijdje met de pil was gestopt. Soms kan je lichaam rare dingen doen en toen ik aan de arts in het ziekenhuis, bij de echo, vroeg waarom ik toch positief testte, zei hij: we hebben niet overal een antwoord op. Meiden, ik wens jullie veel succes in deze onzekere tijd. Groetjes, Martine
Hoi Martine, Bedankt voor je verhaal. Het is wel erg naar inderdaad als je denkt dat je zwanger bent en dat dit als laatst ook wordt bevestigd door een huisarts en dan blijkt het niet zo te zijn. Maar weet je wat het is? Ik heb 2 testen gedaan 2 weken nadat ik met de pil ben gestopt. Ik ben met de pil gestopt omdat ik die symptomen kreeg. Het kan dus niet door het stoppen met de pil komen want ik had die symptomen al voordat ik gestopt was. Dat is de reden dat ik heb besloten dat het niet goed is als je hormonen blijft slikken als je zwanger bent. Ik hou je in ieder geval op de hoogte wat er uit m'n bloedtest is gekomen. Groetjes Ponnetje
Hey Martine, wat raar joh dat die testen positief waren! dus de pilgebruik kan de test wel beinvloeden? dat schijnt dus... heel vaag verhaal.. mijn laatste pil heb ik dinsdagavond ingenomen dus nu maar wachten ofdat ik ongesteld word. ik heb sinds vandaag wel enorme last in mijn onderrug maar ja ik ga er gewoon vanuit dat ik gewoon ongesteld word en als ik dat niet word ga ik testen en als die dan negatief is bel ik de dokter! ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word anders is de teleurstelling erg groot. Ik ben overigens wel 3 kilo aangekomen opeens terwijl ik altijd een stabiel gewicht had. Maar ja.. ik wacht het gewoon even af liefs Laura
Hoi Laura, Ik ben ook gewoon ongesteld geworden nadat ik met de pil ben gestopt. Maar hoe dan ook, je kan gewoon nog een paar maanden ongesteld worden als je zwanger bent. Zowieso als je met de pil gaat stoppen, dan krijg je een ontrekkingsbloeding (een soort nepmenstruatie, kunstmatig opgewekt). Je moet er wel rekening mee houden dat 98 % van de vrouwen die op dit forum zitten, geen pil slikken. Ik laat jou ook nog wel weten wat mijn uitslag was. Misschien ben ik een uitzondering, maar ik weet het echt zeker! Zit nu nog steeds met gloeiende wangen achter de pc, ik heb het normaal koud en m'n gezicht is altijd wit. Laat je het me nog even weten meis? Als ik jou was dan zou ik, als je het gevoel houdt dat je zwanger bent, gewoon een bloedtest aanvragen. Ik had zelf niet eens een bloedtest aangevraagd, mijn vervangende huisarts kwam er zelf mee. Dus hij denkt dat ik zwanger ben. Nu het bewijs nog! Liefs Ponnetje
Hoi Ponnetje en Laura, Ponnetje, goed dat je nu gestopt bent met de pil, want als je zwanger bent, zijn al die hormonen niet goed voor jou en het kindje. Ik ben erg benieuwd wat er uit de bloedtest komt! Heb je al bloed laten prikken? Wachten duurt altijd erg lang in dit soort situaties! Succes!! De kans dat je zwanger bent, lijkt mij redelijk groot, zeker omdat de hormonen van de pil waarschijnlijk geen invloed meer kunnen hebben op je testresultaat. Ik heb ergens gelezen dat de hormonen van de pil na ongeveer 2 dagen uit je bloed zijn verdwenen. Spannend! Als ik zo je verhaal lees, zou je er wel heel blij mee zijn, toch? En hoe staat je vriend er tegenover? Laura, het is wel vreemd dat je ineens 3 kilo bent aangekomen, dat is veel als je normaal een stabiel gewicht hebt. Het zou kunnen komen door een eventuele zwangerschap of doordat je nu vocht vasthoudt. Wel goed dat je jezelf nu voor houdt dat je ongesteld gaat worden, dan is inderdaad de teleurstelling minder groot. Jij ook veel succes met het afwachten of je wel of niet ongesteld gaat worden.. Nou meiden, toi toi toi en ik lees wel hoe het verder met jullie gaat! Groetjes, Martine
Hey Ponnetje en Martine, ik moest vandaag ongesteld worden maar ik ben niet! Geen druppel! ook geen afscheiding! ik vind dit wel raar! als ik het vanmiddag, vanavond of andere morgen niet word bel ik de HA. En dan ga ik eker om een bloedtest vragen!! Ponnetje, veel succes en ik hoor het nog wel van je ik houd jullie ook op de hoogte! liefs Laura
Hoi! Ff snel een berichtje, ik heb vrijdag bloed laten prikken dus krijg dindsdag of woensdag de uitslag denk ik. Ik ben ook zomaar 3 kilo aangekomen en kan m'n broeken niet meer aan! Heb nu 75 C in plaats van 75 B. Ik heb ook altijd hetzelfde gewicht en heb nog nooit gehad dat ik niet meer in m'n broeken kan. Heb altijd hetzelfde maatje gehad. Groetjes Ponnetje
Sorry maar dit kun je niet maken vind ik!!! We zitten hier allemaal voor hetzelfde! We hopen allemaal voor elkaar dat het snel raak is en dat alles goed gaat. Ik heb ook de andere berichten van je gelezen en vind dat je erg onvolwassen met dingen omgaat. Mensen hier hebben allemaal goede bedoelingen maar blijven wel met beide beentjes op de grond staan!
Ik denk dat ponnetje het niet op die manier bedoeld. Met zeikerd bedoeld ze dat er niet genoeg HCG in haar urine zit en met bloedserieus doelt ze op haar bloedtest. Misschien een wat ongelukkig gebracht zinnetje maar ik zie er niet echt veel kwaad in.
Ja sorry, wil dit ook niet heel verkeerd bedoelen maar als ik zo naar al haar berichten lees vind ik het jammer dat het op zo'n manier moet. We wensen allemaal het beste voor iedereen dus ook voor haar! Laten we dat voorop stellen!
Hey! Laura, ben je al ongesteld geworden of ben je nog in afwachting? Ponnetje, spannend wat er nu uit je bloedtest komt. Ik heb wel eens gehoord dat anderen dezelfde dag de uitslag hadden, wie weet krijg je ook eerder de uitslag. Andere meiden hebben het ook al tegen je gezegd, maar klamp jezelf niet teveel vast aan het idee dat je zwanger bent. Dit zeg ik niet om je te ontmoedigen, maar omdat ik veel herken in al je symptomen, die had ik ook allemaal en ik bleek dus niet zwanger te zijn. Het is heel lastig om in deze situatie nog nuchter te blijven denken, maar als het niet zo blijkt te zijn, ben ik bang dat je heel erg teleurgesteld gaat worden. Succes met wachten op de uitslag! Groetjes, Martine
Dat is gewoon mijn soort humor.hoor wel vaker dat ik aparte humor heb, maar goed ik vond het wel grappig. Bedoelde er niets mee hoor.omdat ik inderdaad een bloedonderzoek krijg, wat je zegt.
Ponnetje, je hebt toch testen gedaan?En die gaven toch licht positief aan?heb je er geen foto van toevallig? Kunnen we ff mee spieken Liefs Nies
Heb ze nog wel, maar ik kan geen foto's in m'n pc zetten. Heb wel een mobiel, maar geen stick en alleen een ouderwets fototoestel....
wat ik niet zo goed snap als die testen licht positief waren (is er hcg aangetroffen) dan zou die vrouw van moeders voor moeders nu toch echt wel positief moeten hebben getest?want dat blijft zich maar verdubbelen....