Zwanger?? HELP

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Laura232, Sep 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    ik plas het gewoon niet uit, vind het wel erg raar hoor, dat mijn bloedtest nu ook in twijfel wordt getrokken. Ik kan er ook niks aan doen! Had graag voor het goede doel geplast ;)

2. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

Jun 19, 2005
    198
    0
    0
    Maar als je geen HCG uitplast, konden die ander toch ook niet een licht positief zijn?

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    ik snap het ook niet, en wil het hier graag bij laten

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

er zijn legio voorbeelden van vrouwen die pas bij 10 12 weken positief testen. mijn beste vriendin is daar een voorbeeld van.

daarnaast zijn er ook ziektebeelden waar is gebeleken dat urinetesten niet genoeg hcg kunnen meten. fibromyalgie is er een van. Ik zeg neit dat ponnetje dat heeft maar ze heeft de uitslag van dr bloedtest toch binnen, ze is zwanger.

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Hoi angel eyes,

Ik zag je berichtje en ik was wel benieuwd naar wat dat voor ziekte is. Dit is een soort van reuma? Ik denk niet dat ik dit heb, maar ik zag wel dat er veel symptomen zijn die ik wel heb. Heb geen erge pijn, behalve dan dat ik wel hyperventilatie heb soms, waardoor m'n spieren gespannen worden en hoofdpijn ook wel, maar dat komt waarschijnlijk door m'n hormonen. Had hiervoor niet vaak hoofdpijn. Spanning in kaak heb ik ook wel.

Een vage ziekte is dit zeg. Zouden ze dit niet in je bloed kunnen zien als je dit hebt? Ik heb namelijk pas een bloedtest laten doen, omdat ik me niet zo lekker voelde (bleek dus naderhand van de zwangerschap te komen) en daar kwam uit dat ik gewoon gezond ben....

Zal dit wel niet hebben denk ik.

Liefs Ponnetje

6. Angel Eyes

:confused: fibromyalgie is een familie van reuma, het is een ziekte welke niet in het bloed aantoonbaar is. de laatste jaren komt er steeds meer erkenning voor. ik heb veel last van gewrichten en was een aan het zoeken op symptomen en toen kwam ik daaruit maarja dat zegt niks. maar toevallig las ik dat stuk over hcg bij deze patienten. ik zoek de link even voor je op

7. Angel Eyes

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ok dank je, ga er wel even op kijken. Maar ik heb toch niet gezegd dat ik reuma heb? Ik lees uit je berichtje dat je dat lijkt op te maken uit mijn bericht? Ik heb alleen maar vaak last van m'n rug, heb hier steunzolen voor. Ik heb vroeger een spreidbeugel gehad, dus het zal daar wel mee te maken hebben, m'n ene heup zat niet goed in de kom (nu weer wel gelukkig dankzij mijn oplettende ouders). De mensen op het consulatiebureau (ik hoop dat ik het zo goed schrijf) hadden het het niet gezien.

M'n oma heeft wel reuma. M'n moeder naar ik weet niet, maar ze heeft ook wel vaak pijntjes.

9. Niet meer actief

Laura hoe is het met je?

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @ Angel Eyes: er staat ook een stukje van iemand op die site die geen ziekte heeft en bij wie de testen ook na een paar uur pas oplichten. Haar huisarts snapte er ook niks van.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Meid het maakt eigenlijk niks uit. Jij weet zelf wat de waarheid is. Iedereen is anders. Gelukkig maar.

En je bent lekker zwanger, :p

Ik vind het super voor je!

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Dankje :oops:

Ben ook heel blij voor jou! Heb je album gezien, en zie dat jij ook nog niet zo'n heel dikke buik hebt, maar je bent nu al 10 weken! Ik dacht nog bij mezelf waar zit m'n baby dan?

Ja ik zie wel een lichte bolling en in de avond is m'n buik echt opgezet, maar ja, moet maar geduld hebben.

Wel leuk om te zien zeg, die echo's! :D Echt een ieniemienie babietje :)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    :) op de foto lijkt het minder bol, maar het gaat nu wel iets sneller. Ik ben bijna 11 weken.

Ja leuk he! echt een mensje.

14. Angel Eyes

oeps sorry niet goed gelezen. :oops:

maarre precies wat bosi zegt je weet zelf de waarheid. maar ik vond het super interessant. want ik denk maar zo er moet toch een reden voor zijn dat elke vrouw een positieve test heeft en sommigen niet.

jij ook nog gefeliciteerd bosi,

geniet van jullie ZW

Share This Page