Gewoon een testje doen dan weet je het maar! Jeetje meid hou je ons op de hoogte! Heb je gespuugd tijdens de weken dat je de pil slikte of antibiotica gebruikt? Ook dan is de betrouwbaarheid sterk verminderd. Nou sterkte meis Liefs
3 tests verder, alle testen gaven dezelfde uitslag. Positief. Bezoekje aan de huisarts staat voor deze week op de planning. Heel dubbel gevoel. Mijn babytje, daar kan ik om blijven dansen en springen. De situatie, ik weet het nog niet. Na mijn tentamens deze week maar is met vriendinnen en moeder over hebben.
Nou dat kan ik me voorstellen dat het heel dubbel is. Ik weet ook niet of ik je nou kan feliciteren meis. Maar toch een klein beetje gefeliciteerd het is wel een klein wondertje in je buik. Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt waar je de zaken rustig mee kan bespreken. Heel veel kracht en wijsheid gewenst voor deze periode. Dikke knuffel
in ieder geval gefeliciteerd voor jou want volgens mijn ben je er stiekem wel blij mee behalve de verdere situatie. sterkte meid hoop dat alles goedkomt en je kunt genieten
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk dat, ondanks je situatie, je er stiekem toch wel erg blij mee bent. Ik zelf ben ook ongepland zwanger geraakt (ben overigens 20, vrij jong nog) en mijn situatie was ook alles behalve perfect. Woonde in een studentenhuis, zat (nu nog) op school, werkte wel maar mijn vriend niet, vriend zat ook nog op school en woonde nog bij zijn ouders. Na maanden knokken hebben wij sinds 11 mei dit jaar onze eigen woning gekregen, heeft hij school afgerond en een baan gekregen in de verzekering en hoef ik nog maar 2 examens te doen. We hebben het heel moeilijk gehad, dat geef ik toe, maar het is wel gelukt! En of je nou bij die jongen bent/blijft of alleen voor je kindje kiest; waar een wil is, is een weg. Het kost veel tijd en gaat gepaard met vallen en opstaan maar je zult uiteindelijk toch je doel halen! Doe waar jij je goed bij voelt & dan komt alles goed!! Succes
Hoe is het deze week gegaan? Hopelijk hebben je moeder en vriendinnen er goed op gereageerd. Je hebt recht om gelukkig en blij te zijn voor jezelf, wat de situatie ook is. Jezelf voorop. Hou ons wel op de hoogte he! Succes!!
Toch gefeliciteerd meid! Want zoals al eerder gezegd, vlgens mij ben je er zelf wel blij mee, ook al is de situatie niet ideaal... En het is toch een klein wondertje wat je nu bij je draagt!
Ik lees nu net pas je verhaal.. ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is, maar even goed gefeliciteerd!! Het lijkt me een moeilijke situatie.. hoe reageerde de vader? Ik hoop dat het verder goed met je gaat. Het is zo bijzonder en speciaal! Hopelijk kun je er ook een beetje van genieten! Er zijn vaker meiden geweest in deze situatie en uiteindelijk komt het allemaal goed succes liefs X
Hier nog zo een die door pil zwanger is geworden, en daar kwamen we 9 weke later achter. gewoon ongi geworden. (dat is nu ruim 5 jaar geleden). Het kan dus wel. ik vergat de pil nooit. maar was tussendoor niet echt lekker geweest,(buikgriep) waarschijnlijk is dat de "oorzaak" geweest.. T maakte voor ons niet echt uit gelukkig. Hoop je test snel duidelijkheid hebt. Succes!
Ik zie dat je duidelijkheid hebt. ondanks het dubbel gevoel, wil ik je toch feliciteren. Hoop dat je goede zwangerschap hebt!