Zwanger? Help?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by LauraLivesLife, Oct 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en ik was ook net 15 dat ik sex had.
    en ik gebruikte ook de pil en ook een condoom.
    en ik ben echt niet ouderwets maar kan slecht tegen mensen die klagen over iets waar ze zelf iets mee hadden kunnen doen.

en met de opmerking jij verdiend het niet eens doel ik op het feit dat ze t zonder na te denken zo ff weggeeft t is geen bossie bloemen hoor!
    zoals je ziet maakt t me echt beetje boos dit is ook het laatste wat ik er over post.

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik bemoei me er ook maar ff mee,maar ik geloof hier dus helemaal niks van!?
    Kom nou een kind weggeven en dan doodleuk hier vertellen?
    Gaat er bij mij niet in!

3. Niet meer actief

Nee, maar zo kom je over met je botte antwoorden.
    Dus daarom kan je het beter op een andere manier brengen.

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Mischien kan ze dit gebruiken :D

Sorry moest er ff uit :S, vanaf nu ga ik weer ontopic :D

5. Niet meer actief

Wauahaha, vind het nog steeds grappig.

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha thja een ingepakte bos bloemen kon ik niet vinden :D maar ja weer ff ontopic dan maar voordat er een slot op gaat..

Ik vidn dat ze eerst maar ff met dit naar der moeder moet gaan, ik bedoel mama's zijn er om je te helpen toch?

xxx

7. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ze is pas 14 mensen, kom op zeg. Ik schrik van de reacties hier.

Mirell: Het feit dat anderen geen kinderen kunnen krijgen veranderd toch niets aan de situatie? Je kan die vergelijking gewoon niet trekken.

Het heeft geen enkele zin om Laura te veroordelen, geef haar wat positief advies, daar heeft ze veel meer aan. Ze is nog zo jong, ze zou er van kunnen leren.

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeh tja zo zijn kinderen nou eenmaal.
    Werk er elke dag mee, zo simpel denken ze nou eenmaal. Daar denken ze verder niet over na.

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    we geven der toch ook posetieve reacties erbij? Wat wil je dan dat we zeggen: "ow leuk meisie je bent 14 en waarschijnlijk zwanger, leuk joh. ook zo leuk dat je het als kadotje weg gaat geven" wil je dat horen dan?

xx

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee, dat zegt ze niet, maar sommige dingen gaan echt ver.

Ja voor volwassenen klinkt dat stom, dan geef ik de baby aan de moeder van mijn vriendin, voor haar een oplossing voor het probleem.

14 is gewoon nog erg jong hoor. Je moest eens weten wat ik soms hoor, dan denk ik echt :confused:.

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja maar 14 is ook gewoon nog kind :S maar ik denk dat zo reactie als ik geef me kid weg, bij sommige in het verkeerde keelgat kan schieten :S

xxx

12. miekske

miekske Nieuw lid

Oct 16, 2007
    4
    0
    0
    sorry ik kan het niet laten om hier iets op te zeggen.
    ze is idd erg jong, maar ik vind het wel zo kinderachtig dat je dit nu zegt.
    wie ben jij om te bepalen of ze het wel of niet verdiend?

idd ze is erg jong en ook onverantwoordelijk geweest maar goed iedereen maakt wel eens een domme keus in het leven.

ik vind het beter dat je het niet gelijk wil weg halen maar dat ze het aan iemand wil 'schenken' die het schijnbaar graag wil. kijk daar kun je ook iets positiefs uit halen. want als ze het weg zou laten halen was het ook niet goed geweest.

ik wens je in elk geval succes en hoop dat je hier een les van hebt geleerd. altijd op tijd je pil slikken en zo niet dan een rubber gebruiken ;)

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ze zegt dat makkelijk, maar ze bedenkt verder niet wat daar bij komt kijken. Daar ben je kind voor hoor ;) Ze vergeet even dat je dan ook 9 maanden zwanger bent en dat daar veel emoties bij komen kijken. Haar bedoeling is goed.

Ik heb zelf 2 jaar op deze zwangerschap moeten wachten, maar kan me er niet boos om maken. Kinderen zijn nou eenmaal flapuits.
    Ik kan er niet over vallen.

14. miekske

miekske Nieuw lid

Oct 16, 2007
    4
    0
    0
    idd, denk dat ze hier vergeten dat ze pas 14 is en een andere kijk op het leven heeft als wij.

15. Angelina

Ik denk wel dat je uit mijn reacties kunt opmaken wat ik bedoel. :rolleyes:

Als je 14 bent zit je in een heel andere belevingswereld.

16. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou voor de goede orde omdat ik me toch wel volwassen wil gedragen wil ik inderdaad sorry zeggen voor mijn botte plaatsing het was nou eenmaal hoe ik het voelde.
    maar hier een goeie tip.
    volgende eer als je gevreeen hebt en je komt er achter dat je geen condoom of pil in gebruik hebt.
    ga dan naar de kruitvat en koop daar een morning afther pil dat scheeeeelt een hoop stress en een hoop botte plaatsingen hier op t forum.
    nou sterkte!

17. Angelina

Mooi gesproken Mirell =D>

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    idd je krijgt van mij ook een groot =D> ;)

Maar ja het kan wel zo wezen dat ze 14 is en een ander belevingswereldtje heb. Maar toch ze begin aan sex dan moet ze ook de gevolgen weten toch?

xxx

19. Niet meer actief

Ja, ben ik het helemaal mee eens Bloempje55.

En op school krijg je ook al seksuele-voorlichtingen toch?
    Tenminste, ik al wel toen, dus daar moet ze toch ook wel wat van opgestoken hebben lijkt mij?

Of heb ik het nu weer verkeerd

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nu moet ik jou gelijk geven ;)..ik heb idd ook op mijn 14de voorlichtingen gehad. Dus thja ze weet denk ik dondersgoed wat er gebeurt als (in haar taal) een jongetje met zijn slingertje in een meisjes poesje gaat. Dan krijg je babytjes. Als je het niet veilig doet :S hahaha

xxx

Share This Page