Dat begrijp ze zelf ook wel. Ze is ook aan de pil alleen is daar slordig mee omgegaan.. Nou kan ik op dit forum een heleboel dames daar voor aanvallen, en die zijn vaak ouder dan 14
Hahahha! Ik heb een keer gehoord dat een jongetje zei, dat het een slurfje was, stond in de winkel, die moeder keek mij aan, want stond achter hun, moest me daar lachen, tranen sprongen in me ogen. Whahahaha!
haha ja hoe moet je het anders uit leggen. Ik kan ook zeggen als een jongetje zijn treintje in een meisje grot dendert thja dan krijg je babys..zeg maar hoe moet ik het uit leggen ... Ja sorry hoor maar om dit soort dingen met ik gewoon lachen, wat nou 14 wat maakt mij dat uit zij begint aan sex, dus dan moet ze ook weten wat de gevolgen zijn hoor. En thja ze is onzorgvuldig met de pil om gegaan. Thja dat leer je ook van mama dat je die elke dag in moet nemen. Ennuh ik denk dat dit meisje het beste nar der moeder nu kan stappen. Die zal vast wel kwaad worden, maar die kan der denk ik beter helpen dan wij :S. xxx
laten we voorop stellen dat ze het probeerde te vragen aan vrouwen die er mee bezig zijn en haar misschien kunnen helpen, JUIST omdat wij volwassenen genoemd worden. Tuurlijk is het niet slim en is het onverstandig, dat ben ik ook wel eens niet geweest ( de tijden zijn veranderd, zeker op die leeftijd). Wel heeft onze reactie ervoor gezorgd dat ze van het forum af is gegaan en joost mag weten wat ze nu aan het doen is. Ik persoonlijk vind dit jammer en had haar in dit forum graag wat mentale en emotionele steun gegeven, ze is tenslotte maar 14! Sommige gedachten moet je voor je houden. Allmaal heel begrijpelijk maar toch....
Idd, ze moet cker naar haar moeder gaan en erover praten. Misschien krijgt ze dan wel een goeie uitbrander, maar ja, voor zich houden is ook geen optie. En tjah, het kind 'weggeven' schoot bij mij ook even in het verkeerde keelgat, sorry hoor. Haar moeder weet dat ze sexueel actief is, maar hier zal ze ook niet echt vrolijk van worden.
Idd dat weggeven kwam bij mij ook niet lekker aan, tis idd geen bosbloemen :S...Maar ja moeders worden een maal even kwaad als je 14 bent en zwanger blijkt te zijn. Wij hebben het hier ook mee gemaakt met de exvriendin van me broertje zij mag dan wle 16 zijn maar hefet ook een flimnke uitbrander gehad hoor xxx
Ja precies, als ik met 14 al zwanger zou zijn geweest, had ik niet alleen een uitbrander gehad, had er nog klappen bij gekregen ook, geloof me.
pff echt wel me ma zou me uiteindelijk denk ik wel steunen. Zelf dat wete ik niet zeker. Ze is zwaar tegen abortus maar ik denk wel dat het te spraken zou komen :S...Of adoptie maar ik zou het zelf ook niet willen op voeden. 14 jaar bah je heb een heel leven nog voor je, studeren werken stappen je kent dat wel xxx
Ja idd, zie ik ook niet zo zitten. Een baby, dan heb je je school nog, daarna werken. Pfff, mij niet gezien met 14 jaar
jeetje waar gaat dit nog over jongens? toevallig weet ik nog wel hoe ikzelf 6 jaar geleden was,... en ja niet alle opmerkingen kwamen even leuk over van haar bericht,maar dat VOLWASSEN vrouwen er dan zo op reageren? wie moet zich dan schamen,....ga er dan gewoon niet op in. ik ben ook tegen abortus ,als ik haar was had ik dat stukje over de moeder van haar vriendin weggelaten,maar ze bedoelde het niet verkeerd en ze wou ook vast nieman kwetsen hier... en voor het meisje van deze topic, ik geloof dat de orning after pil voor 8 euro of wat bij de etos ligt,misschien een ideetje voor de volgende keer...
We hadden idd anders kunnen reageren, heb je gelijk in. Maar kom op joh, 14 jaar! Op school krijg je dan tegenwoordig al sexuele voorlichting, en als je daar niet oplet, en liever naait zonder condoom (omdat het dan lekkerder is) krijg je dit. Ik vind het gewoon dom. Mijn mening, en die verander ik voor helemaal niemand, zelfs niet voor de paus. Iedereen mag toch zijn mening kwijt, of niet dan
ja natuurlijk mag je je mening kwijt,maar sommigen sprongen behoorlik uit hun vel hier en die afbeelding van dat cadeautje was echt het toppunt vn kinderachtig vind ik,absoluuten 100% onnodig.we zijn hier om elkaar te helpen te steunen,of je nou 12,14,20 of ver over de dertig bent enz,.... en 14 is ook veel te ong maar ik ken een meisje die zwangr raate op haat 14e,beviel op haar 15e en samen met haar ouders de zorg voor haar zoontje draagt en kan niet anders zeggen dan dat het goed gaat....dus er zit altijd een andere kan aan het verhaal "kind krijgt kind"
sorry hoor,maar hadden ze na het 5e bericht zo'n beetje al een slot op MOETEN gooien,op de meest simpele dingen word wel een sot gegooid en hiero niet,toppunt van sarcastme,zo vn,maak dat meisje maar lekker belachelik met z'n allen...waar ben je dan in hemelsnaam moderator voor?
Ja, ik zeg niet dat het niet goed kan gaan, als ze zwanger zou wezen, en als ze het samen opvoed met haar ouders. Zal mij een worst wezen, maar vind het echt SUPER DOM en ONVERSTANDIG. Beetje stoer doen dat je al sex hebt op je 14e zonder condoom. Vind ik niks stoers aan hoor, zou me dood-schamen als het mijn kind zou zijn.
Meiden het is jammer voor de TS maar ik ga inderdaad een slotje op dit topic zetten. Dit meisje is 14 jaar en heeft een hele andere gedachtengang dan wij. Het maakt niet uit hoe oud ze is, ze vraagt om raad en niet alleen maar om verwijten. Elvira