Ik heb 14 dagen geleden precies een positieve ovulatietest gehad. Vandaag mijn nod cyclus dag 31 (liever niet) haha Ik dacht laat ik een ovulatietest doen aangezien de winkels nog dicht zijn en ik geen zw test in huis heb. Die was licht tweede streepje.. Zou dat kunnen als je zwanger bent?! Vanmiddag maar naar de winkel, maar vroeg me af of er mensen zijn die toen wel zwanger waren! Bestaat vast al een topic over maar kon hem zo snel niet vinden..
Ik heb altijd die streepjes. Gewoon de testjes gebruiken waar ze voor bedoeld zijn, dus hup naar de winkel voor een zwangerschapstest en deze gebruiken als je je LH piek wilt opsporen
Ik heb alleen de streepje als ik oom daadwerkelijk eisprong heb.. Hahha ja ik ga straks ook naar de winkel
Dit, ja. Hartstikke normaal om af en toe lichte streepjes te hebben op een ovulatietest. Dit streepje zegt dus niets. Als je wil weten of je zwanger bent moet je even een zwangerschapstestje doen
Als je een positieve ovulatietest (beide streepjes minstens even donker) hebt rond je NOD is er kans dat je zwanger bent. Jouw ovulatietest is negatief. Zulke streepjes kun je de gehele cyclus hebben, simpelweg omdat elke vrouw de gehele cyclus wzt LH in haar lichaam heeft, alleen rond eisprong piekt de LH. Dat neemt niet weg dat je ondanks deze negatieve ovulatietest best zwanger kunt zijn.
Ik had een knallende ovulatietest door hcg. Zo'n licht streepje heb ik gedurende de hele cyclus en zegt dus niks. Ovulatietesten zijn geen zwangerschapstesten, dus zou een zwangerschapstest doen
Gefeliciteerd! Ik had ook een streepje op mijn ovulatie test had ook geen zwangerschapstest en inderdaad zwanger
Vanochtend bruin bij het afvegen geen buikpijn of iets. Maat even tot het weekend wachten hoeveel het is. Kan het innestelingsbloeding zijn of iets of toch een vmk?!
Bruin is oud bloed, kan van een innesteling zijn ja, hoeft niks te betekenen.. Fijn dat ie positief is, gefeliciteerd!
Kan nog van de innesteling zijn, kan een biochemische zwangerschap zijn en dat het bloeden verder doorgaat, maar kan ook een ovulatiebloeding zijn en dat de ZW test gereageerd heeft op je lh piek (hoe donker was de teststreep op de zw-test) Had je nog een foto om te laten zien van je zwangerschapstest? Vind het altijd zo jammer dat we wel ovutesten te zien krijgen, maar de zw test vervolgens niet als hij posi is