Hij is inderdaad mooi opgelopen..! Hoop dat het zo blijft doorgaan..! Spannend mijn duimen draaien voor je..!
Ik vind van wel...probeer wel iedere dag op het zelfde tijdstip he ik ik teste in de avond duidelijker maar was nu eenmaal 's ochtends begonnen. Maar ik vind het er netjes uitzien hoor. Wanneer is je testdatum van het zh?
Ik mis de eerste pregnyl prik nog Of heb je als eedste 3500 gespoten (voor mij een onbekende eh trouwens.. ik ken alleen 5000 en 10000 )
Awww joh ik heb zoveel negatieve testen gezien, ik doe gewoon lekker s ochtend smiddags en a avonds Hahaha. Vind dat ik dat wel verdiend heb na alles . Ik heb nog zes action testen en werk daar dichtbij dus kan er zo een paar doosjes bij kopen.
Ik heb dit keer geen testdatum gekregen. Vorige keer wel na de verse TP. Woensdag ben ik echt overtijd als ik dan een duidelijke test heb bel ik het ziekenhuis.
Okay.. en die heeft dus een eh van 3500 (heb zelf altijd pregnyl gebruikt, vandaar ). Hij lijkt vanavond wat lichter, maar ik vind hem wel duidelijk voor nog pregnylwaarde tussen 12 & 25 (hcg halveert gemiddeld om de 33 uur, dus vandaar dat ik hem iets ruimer neem
Hij is niet lichter hoor, lijkt zo omdat die van vanochtend zo opgedroogd is dan krijg je op die action testen in het streepje een iets donkerder lijntje. Denk dat morgenochtend die van vanavond donkerder lijkt. Maar goed we gaan t merken ik weet eigenlijk wel zeker dat er iets genesteld is anders is dit niet mogelijk. Heb ik nog nooit gehad.
Dat ziet er echt wel goed uit meid. Ik ben ook net zwanger na tp van 2 cryo. Week voor testdag en op de testdag zelf echt totaal het gevoel ongesteld te gaan worden precies hetzelfde maar ik werd het niet ben zwanger. Dag na testdag geen menstruatie krampen meer helemaal niets, en nog steeds niet. Ook geen pijnlijke borsten, niet misselijk niets. Met heel veel fantasie ben ik misschien wat meer moe maar dat is echt alles toe nu toe. Hoor vaak dat het meestal pas vanaf week of 6/7 "echt" begint met de symptomen. Ik duim voor jullie