Zwanger?Help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wenssinds2013, 13 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hij is heel duidelijk opgelopen zoals ik het kan zien :D

En je hoeft echt nog geen symptomen te hebben. Die kreeg ik ook pas met 7/8 weken.

2. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Wauw wat een lieve reacties, ik word er helemaal emotioneel van. Dank jullie wel lieve meiden. Bijna 4 jaar geleden in juli was onze wens daar. 3 jaar geleden in september moesten wij onze vlinder met 8 weken na het zien van het kloppende hartje toch verliezen.

Ik had toen nooit gedacht dat ik ruim drie jaar moest wachten op een nieuwe positieve test. Natuurlijk wil ik super blij zijn, want al die keren dat ik een negatieve test had, had ik me dat ook voorgenomen. Maar het is zo moeilijk. Ik heb zo'n rugpijn en dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik ben dankbaar dat er nu een begin is, maar daarmee komt ook de angst dat het mis zal gaan na ruim drie jaar wachten.......

Ik hoop dat dat steeds wat makkelijker zal gaan.

Een hele dikke knuffel van mij!

3. Wenssinds2013

De test van vanmorgen is hetzelfde gebleven maar het lijntje is nu wel dikker blijven staan

Bijgevoegde bestanden:

Kris81 en Zara75 vinden dit leuk.
  4. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Het is een pracht test ❤

5. Wenssinds2013

Kan het zijn dat een test s'middags echt vele malen lichter is? Ik schrik ervan.... kan het beter ook niet doen hihihi.... maar had zo'n extreme rugpijn vandaag dan ga je toch weer kijken.

6. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Wauw meis! Dat zijn hele mooie testen.. het kan inderdaad zo zijn dat je test in de middag iets lichter is, urine misschien wat minder geconcentreerd..

Snap dat het heel spannend is.. had ik ook toen ik weet zwanger bleek na m'n miskraam.. Blijf duimen, hopen en wees lief voor jezelf!

Dikke knuffel en van harte gefeliciteerd!!

7. Wenssinds2013

Aw dat is een mooie wees lief voor jezelf! Is goed ga ik doen. Ik had net een foutieve test... hij was echt de helft lichter heel vlekkerig. Heb er nog 1 gedaan en die is weer net zoals vanochtend. Ik ga het er even bij laten hahaha.... misschien morgen ochtend nog 1 samen met mijn vent.

Ik ga hopen dat het goed blijft gaan

8. Gretel

Gretel Niet meer actief

Wat super spannend!! Het ziet er wel mooi uit zeg, hopen en duimen voor een oploop morgen!

9. Wenssinds2013

Moet hij nog postiever worden dan dit dan?

Bijgevoegde bestanden:

10. Gretel

Gretel Niet meer actief

Zou kunnen toch:) bedoel vooral dat t zo blijft en niet afloopt, was positief bedoelt..

11. Wenssinds2013

Ow Okay. Maar ik ga t proberen los te laten nu. Alleen als er wat zou zijn waardoor ik vermoed dat t niet goed zit test ik denk ik. ik hoef nu toch niet persee meer door te testen? Dit is een kruidvat die net gedaan is dus kan nog wat donkerder opdrogen dus ik denk dat ik het zo laat. Of zouden jullie dat niet doen en door testen?

Bijgevoegde bestanden:

12. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Lekker stoppen met testeb

13. Gretel

Gretel Niet meer actief

Die is idd vet donker, had ik pas week na nod ofzo zo donker! Ik weet het niet, zou doen waar je jezelf gerust bij voelt

14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd! Ik ga keihard voor jullie duimen en hoop dat het vertrouwen gaat groeien. Je bent gewoon zwanger!! :thumup::thumup:

15. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

wat fijn gefeliciteerd! Als je het zelf kan zou ik lekker stoppen met testen, en als je er toch behoefte aan heb om nog een testje te doen, lekker doen! Maar ze kunnen bijna niet donkerder!

16. Wenssinds2013

Dank jullie wel . Ik ga t proberen om niet te doen. Misschien nog een keer als ik een week overtijd ben.

Zara75 vindt dit leuk.
  17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Nee joh, hartstikke zwanger! Geld in je zak steken en binnenkort uitgeven aan babykleertjes :p

isabelletje14 vindt dit leuk.
  18. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Denk er om dat als je echt al flink over tijd bent je testen lichter kunnen uitslaan omdat ze de grote hoeveelheid HCG niet aan kunnen.

19. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Wauw, hoe donker wil je m hebben!! :) Je bent zwanger, gefeliciteerd!

20. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Mooie testen hoor meid! Ik heb tot 1dag overtijd dagelijks getest. Toen een week na NOD met ene digitale (geen idee waarom ik perse 3+ wilde zien) en vervolgens nog een keer met MvM. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Je hebt lang genoeg gewacht op deze positieve testen! Dus geniet er ook maar lekker van

Deel Deze Pagina