whahahaha, enne bedankt dat deuntje ga ik nu de hele avond in mijn hoofd houden (zonder mijn haar te verven )
haha. Das na mn moeder n vriend en n vriendin al nummer 4 die ik te pakken heb mn vriendin zegt dat ik soms best evil ben...nuojaaaa
Hahahaha Doet me trouwens gelijk denken aan nog iets wat zo lekke blijft hangen: Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus
Aaaaaaaaaahhh deze is echt goed Ik heb 'm gelijk opgeslagen Dit liedje zingen mijn vriend en ik heel vaak hahahahaha
haha kei leuk, en daarlangs staan er nog veel meer! Me vriend vin het alleen nie leuk als ik het geluid zo hard aan zet, vind het voetbal met al die kaarten leuker!
hahahahahahahahhaah ow my god...je moet dat filmpje bekijken van elmo en robert de niro.. het laatste stukje heeft me tot 5 keer toe helemaal in een deuk laten liggen hier...
hahaha goed is ie he hahaha lache heee heb hem meteen in mijn favorieten gezet mijn vriend vind dit altijd prachtig hahah
deze is echt goed hahahahahah ik heb het meteen opgeslagen ga ik aan mijn vriend laten zien en horen hahahahah