7 weken zwanger van de 2de beebie

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Mama van Mike, Dec 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

Sep 24, 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Hallo mamaas,

Hoera, ik ben zwanger van een 2de kindje! We zijn inmiddels 7 weken zwanger en ik heb inmiddels het eerste krat volgeplast voor moeders voor moeders.
    Ik heb thuis een zoon van 2,5 jaar rond springen die er nog niks van snapt. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat er een beebie in mamaas buik zit, in de hoop dat hij wat minder op mijn buik klimpt en springt.
    Hebben andere moeders hier ervaring mee?
    Komende woensdag heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige en dan 2 weken later een eerste echo.
    Verder moet ik zeggen dat ik weinig klachten heb, ik merk wel dat ik s'avonds moeilijk in slaap val omdat het erg druk is in mijn buik :( en die horor hormonen zorgen ervoor dat mijn geduld momenteel ver te zoeken is...zucht

Gefeliciteerd iedereen :)

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heerlijk hoor! Gefeliciteerd!! En goed dat je meedoet aan moeders voor moeders! Super!

3. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

Sep 24, 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Met al die lieve meiden hier op ZP, die zwanger willen worden en waarbij het niet lukt, kan je toch niet anders dan meedoen met MVM?

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hihi is het niet een beetje vroeg om nu al dat aan je zoontje te vertellen, bedoel negen maanden is niet te overzien voor zon jonkie nog!

Super dat je meedoet met MVM!

Ik heb ze hard nodig gehad altijd!!!!

5. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

Sep 24, 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Het is inderdaad wel vroeg haha maar ik hoop dat hij kan snappen dat hij niet meer zo wild op mij kan springen als anders.
    Het is in ieder geval het proberen waard.

Jij ook gefeliciteerd!!

Share This Page