Bent u opzoek naar flexibele kinderopvang ??? Kleinschalig kinderopvang in de wijk Gorecht in Hoogezand, heeft vanaf februari 2013 plaats van Maandag t/m vrijdag. Even voorstellen: Mijn naam is Janine Oostland , 24 jaar . Ik ben samenwonend en op dit moment in verwachting van mijn eerste kindje. Ik ben spontaan , creatief en zeer zorgzaam. Na 4 jaar gewerkt te hebben in de kinderopvang , heb ik besloten om voor mezelf te beginnen. Ik bied opvang aan kinderen van 0 -12 jaar , in een geheel kindvriendelijke en huiselijke sfeer . in een zeer kindvriendelijke buurt . Ik beschik over : - een appart slaapkamertje voor de kindjes. - voorleeskamer - afgesloten buitenspeelplaats met speeltoestel - een bakfiets , wat het mogelijk maakt kinderen van en naar school te brengen , en voor gezellige uitstapjes naar het gorechtpark of de speeltuin. voordelen van een gastouder : - doordat ik aangesloten ben bij een gastouderburau heeft u recht heeft op kinderopvangtoeslag. - kleine groepjes , waardoor er veel 1 op 1 contact is. - zeer flexibel - u betaald per uur en niet per dagdeel - in overleg is vrijwel alles mogelijk!!! Ik kan u nog zoveel meer vertellen , maar voor meer informatie mag u mij altijd bellen . telefoon : 0634341844 of u kunt bellen met Gastouder bureau midden Groningen 0598- 850411.