Hallo, Vorige week op de echo gezien dat mijn placenta hoog ligt dit vertelde de vk. Nu vertelde ze dat ik de baby later zou kunnen gaan voelen. Iemand ervaring? Vanaf wanneer voelde je de baby. Ben erg benieuwd. Hoop niet dat het nog 10 weken gaat duren hihi. Zou graag leven willen voelen! Liefs mamatobe.
bij mij werd verteld dat ie voor ligt.. en dat ik vooral laag iets zou kunnen voelen.. ik heb met 16,5 week de baby gevoeld voor het eerst.. nooit verwacht zo vroeg.. maar het waren 2 onmiskenbare schopjes/stompjes.. nu voel ik em eigenlijk dagelijks.. hopelijk voel jij je beebje ook snel.. is erg leuk..komt vanzelf!
Ik heb net mijn 20 weken echo gehad en ook gehoord dat mijn placenta voor en hoog ligt. Ze gaf aan dat ze ik het binnen 2 weken wel zal gaan voelen, als de placenta voor laag is dan zou het nog langer kunnen duren..ben ook aan het wachten
Bij eerste zwangerschap ook hoogliggend en bij 16 weken voor het eerst plopjes gevoeld... Deze zwangerschap voorliggend en ook rond dezelfde tijd voor het eerst gevoeld. Bij mij geen verschil dus...
Hier ook een voor-hoog liggende placenta, ik voelde de beeb bij 18w5d voor het eerst goed. Terwijl dit bij de eerste al met 16 weken was nog eventjes geduld, maar vanaf het moment dat ik ze voel, voel ik ze ook echt iedere dag nu
Bedankt voor de reacties! Verschillend dus.. Ik voel wel eend wat maar of dat de beeb is dat weet ik nu dus niet.. Aagh ik wacht het rustig af. Lijkt me zo een bijzonder moment!
Ik ook, en het is toch mijn zevende kind, maar de eerste met voorliggende placenta, ik vond het in ieder geval lang duren voordat ik onze dame goed kon voelen.