Hallo allemaal! Ik wil graag een shirt met de tekst; "ik ben grote broer" of iets dergelijks kopen voor mijn zoontje. Ik weet dat het kan via internet, maar dan heb ik het niet binnen 2 dagen in huis heb het namelijk a.s. dinsdag nodig. "Nodig" omdat ik de zwangerschap niet voor me kan houden voor mijn ouders en omdat de verjaardag van m'n pa mij wel een hele leuke gelegenheid leek. Maar ja, dan ben ik nu te laat om het via internet te bestellen. Weet iemand een winkel die dat soort shirts te koop heeft? Babypark, Babyplanet, Babydump, Prenatal, H&M of??????? Hoop dat iemand iets weet.. Groetjes!
Oh echt?!? Super!! dan ga ik daar morgen gelijk heen! Was eigenlijk in de veronderstelling dat je die shirts alleen bij simplycolors.nl en rainbowbabies.nl kon kopen...
Heeft iemand ervaring met rainbowbabies? Ik vind de shirtjes van simplycolors niet van fijne kwaliteit. Ze zitten niet mooi.
Ik heb er 1 van rainbowbabies besteld om het te vertellen en ik moet zeggen dat ik het erg mooie kwaliteit vind. Kleuren zijn mooi. Letters ook mooi en goede stevige kwaliteit. Heb zelf geen ervaring met simplycolors maar met rainbowbabies is dus goed.