hoi meiden, even mijn verhaal kwijt.. Bij de echo voor de combinatietest bleek de nekplooi 2.54 mm, op zich binnen de normaal waarden maar wel wat aan de dikke kant. Dan blijf je nog positief omdat de combinatie met bloed nog gemaakt moet worden en bij Jos was dat toch ook allemaal goed?? nou fout Afgelopen maandag kregen we de uitslag, 1:10 wat zijn wij intens verdrietig en geschrokken.. gelijk het vervolg traject gestart en donderdagochtend moet ik naar het VU voor een vlokkentest. "Gelukkig" de sneltest omdat we zo'n slechte uitslag hebben dus maandagmiddag als het goed is de uitslag.. Wat wordt dit een onwijs lange week
Veel sterkte! Dit nieuws wil niemand krijgen... Maar er is nog altijd kans dat het allemaal goed blijkt te zijn. Ik duim alvast voor jullie!
Sterkte! En de kans is altijd nog groter dat jullie kindje het niet heeft!! Maar moeilijk is het natuurlijk wel! Duimen voor een goede uitkomst!! * knuffel*
Heel veel sterkte. Wij zitten zelf in dezelfde situatie, kwamen hierachter bij de 20 weken echo nadat andere dingen uitgesloten waren. Omdat wij niet laten testen kunnen we het niet uitsluiten en is het dus afwachten hoe het verloopt. Zwaar, ook voor jullie. Veel sterkte ik hoop dat de uitslag van de vlokkentest toch goed is!
wat een tegenvaller! dit hoop je niet te horen te krijgen. heel veel sterkte de komende week en hier draaien de duimen hard voor een goede uitslag!!!
Hè wat vervelend meid! De nekplooi is trouwens wel goed,hij mag niet dikker zijn dan 3mm. Houd de spirit erin want als je het zo bekijkt hebben jullie nog 90% kans op een gezond kindje Sterkte en hou hoop!!
Sterkte. Ik weet hoe je je voelt. Wij kregen gisteren na 2 wkn eindelijk de uitslag. Gelukkig alles goed. En wat al eerder gezegd werd de kans op een gezond kindje is nog steeds veel groter! Hou je taai!
Heel veel sterkte gewenst, Hier uitslag 1:54 en we hebben geen testen gedaan maar kan me heel goed voorstellen wat dit met jullie doet. Nogmaals succes en ik duim mee voor een goede uitslag!!
Veel sterkte. Wij hadden 1:49 en daarna een vlokkentest gehad. Ik hoop voor je dat je een positieve uitslag krijgt.
heel veel sterkte deze moeilijke tijd,..dat wachten sloopt je vaak pff ..een wens dat het positief uitpakt. dikke knuffel
Bedankt voor alle lieve berichtjes meiden, doet me goed! We proberen idd nog positief te blijven maar moeilijk is het wel. Ben best zenuwachtigvoor de vlokkentest hoop maar dat het meevalt. Meiden in hetzelde schuitje jullie ook sterkte en meiden die inmiddels goed nieuws hebben wat onwijs fijn, geniet!
Ik duim..... toch is de kans maar 10 procent dat het 'niet goed' is! niemand wilt dat horen toch!!! Positief blijven meis!!!!