Pfffff, ik moet even klagen bij mijn mede zwangeren meiden hoor. Ik ben de laatste paar dagen zooooo chagrijnig door die klote hormonen Ik kan me aan alles en iedereen irriteren... Dan loopt er nog een dreumesje in het rond van 1,5 die mij aan het uittesten is, nouuuuuuuuuuu..... Nog meer meiden last van? En wat doen jullie eraan behalve proberen te "ontspannen"?
Ah wat vervelend voor je! :x Ik voelde me de eerste 2 maanden een beetje geirriteerd! Gelukkig heb ik geen last van die hormonen. Terwijl voordat ik zwanger was, was het elke maand raak. Misschien wat yoga of een andere sport die je kunt doen om even je ei kwijt te raken?
Ooh zo herkenbaar..! Op en af heb ik er deze zwangerschap weer last van.. Pff! Mijn zoontje gaat net als toen ik werkte een dag naar het kdv en een dag naar mijn moeder. Dan heb ik tijd voor mijzelf en het huis ed. En als je de niet hebt of kunt of nog werkt, dan zoveel mogelijk proberen dingen voor jezelf te doen. Met vriendinnen weg, filmpje kijken, slapen/rusten, enz. Vooral genoeg slapen is voor mij heel belangrijk, dat scheelt al veel. Sterkte met die rot hormonen!!
Herkenbaar!!! Ik herken mezelf soms helemaal niet meer! Gelukkig herken ik het wel van mezelf, dat maakt het een stuk makkelijker om mee om te gaan. Echte tips heb ik niet, want ik wandel er ook al een tijd mee rond en veel beter wordt 't niet bij mij. Helaas!
Hihihihi hier nog een hoor alleen niet iedere dag gelukkig. Pffff echt kan zo moe van mezelf worden en ik wil niet kortaf doen maar het is er uit voor ik er erg in heb.
Hoe herkenbaar! Heb er af en toe ook zo'n last van! Dan is niets goed, N kan niets goed doen en ml al helemaal niet. En het ergste is nog ik word dan helemaal kriegel van mijzelf!