proficiat en eens het nieuws wat bezonken is probeer er dan maar ten volle van te genieten. groetjes ambertje
dank je wel allemaal nou is al aardig bezonken ben al aardig trots het is nog allemaal pril hoor ben ong 7 weken en ben bij de dokter geweest en zeg rond 15 dec uitgerekend ongeveer ga vanavond me verloskundige bellen voor een afspraak ik moet tusen half 7 en 7 bellen beetje raare tyd maar ja zie het van zelf wel allemaal groetjes kimmie
Gefeliciteerd... Wij kennen de situatie zitten daar ook nu in.. Ook geen idee waar wij de fout in zijn gegaan maar toch hartstikke blij.. Dus weet hoe je je voelt.. Groetjes
nou dag dat ik ongeveer nu 9 weken zwanger was zou me eerste echo krijgen op 7 juni maar nou was ik vande week naar de dokter gegaan omdat ik steeds door me rug ging hij heeft het bekeken en blijk spit te zijn toen moest ik op het bankie liggen en hij ging voelen aan me buik toen zei hijeen week of 14 15 ik zei nee hoor de verloskundige zei een week of 8 toen zei hij nee dat kan niet je ben veel langer dat kon ie voelen aan de hand van een bobbeltje onderaan bij me schaam been nou heb ik een verwijs briefje mee gekregen en moet maandag bellen voor een echo ben erg nieuwschierig groetjes kimmie
Nou, haha, dat zou toch een stunt zijn. Ben je ineens 5/6 weken verder dan je zelf dacht! Ben je wel in ene uit de gevaren zone, en volgens mij ben je dan, net als ik, een november mama, toch? Ben wel heel erg benieuwd hoever je nu eigenlijk bent. Ik wacht je berichtjes af. Liefs Wendy,
Wel ellendig trouwens dat je spit hebt. Daar ben je niet zomaar vanaf toch? Sterkte ermee meid! Liefs Wendy,