gelukkige zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwendy, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    Zou het mogelijk zijn dat ik maar nu en dan pijnlijke borsten heb en verder niets van kwaaltjes? ben wel al redelijkaan het verdikken. voel me zo onzeker op sommige momenten. wel ben ik s.nammiddags heel vermoeid zonder mn middagdutje zou het niet gaan. wat denken jullie ervan?

groetjes wendy

2. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Tuurlijk kan dat. De een heeft meer kwaaltjes dan de ander. Ik zelf heb ook niet veel kwaaltjes gehad. Ben een beetje misselijk geweest, maar gelukkig nooit hoeven te spugen. En ja moe was ik ook maar dat echt alleen in het begin van de zwangerschap. Ik zou zeggen geniet ervan want veel meiden zouden willen dat ze niet zoveel kwaaltjes hadden!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Je hoeft niet perse kwaaltjes te hebben hoor, als de test zei dat je zwanger bent is het zo.

Geniet ervan dat je je zo goed voelt, komt echt wel een tijd dat je terug denk .. o had ik maar even nergens last van.

O ja gefeliciteerd en geniet ervan.

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik heb ook amper kwaaltjes en ben echt wel zwanger. Dankzij de kwaaltjes besef je het wel meer, maar het is toch leuker zonder kwaaltjes hoor. Neem dat van mij aan (spreek uit ervaring).

Deel Deze Pagina