Wij zijn zwanger!! Ik moet het gewoon even van me afschrijven, we zijn dolgelukkig! Alleen...ook wel erg bang..na twee vroege miskramen, is dit gewoon erg spannend. Ik voel me goed (goed betekend: vage klachten als pijnlijke borsten en vage misselijkheid) en dat is voor mij een teken dat 'het' er nog zit... Ondanks onze gespannenheid merken we dat het niet lukt om al te voorzichtig zijn...we zijn gewoon weer dolblij...nu maar hopen dat dit beebje blijft plakken en dat we heerlijk op die roze wolk mogen blijven zitten! Liefs, LadyT (op moment van typen 4w2d zwanger )
Lieve dames, Dank voor jullie felicitaties...leuk!! Hier gaat het tot nu toe nog goed. Ik wissel de momenten van blij en gelukkig zijn af met de momenten van met argusogen naar mijn lichaam kijken en erg onzeker en angstig zijn.... Ik wilde dat ik de 12 weken voorbij waren.. Als we de 5;5 week zijn ga ik de verloskundige bellen om een afspraak te maken...wellicht mogen we wat eerder terecht.. Groetjes, LadyT
Volgens mij mag je wel eerder langskomen als je een geschiedenis hebt. Gefeliciteerd!! Hopen op een plakkerd, sterkte en geniet ervan!
LadyT, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Wordt een mooi plak beebje!! (wij hebben een tijdje samen in NOD-forums gezeten)
Gefeliciteerd!!! Ik herken je angst. Ik heb zelf nog nooit een mk gehad, maar we zijn al wel een tijd bezig. Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet echt. Probeer niet te veel te piekeren, en geniet!
Dank je wel, allemaal! Wat lief!, jetsekes en Kelly een speciale dank....wat leuk dat jullie aan me denken! Hier vandaag 5;5 weken en vanochtend een tweede zwangerschapstest gedaan (eerste op 4weken; 1 dagen)...ik was echt ontzettend bang dat 'ie lichter was geworden (net als de eerste keer), maar de streep knalde eraf! Ik ga vandaag de vk bellen...zo spannend! Liefs LadyT
Gefeliciteerd!! Zal duimen voor n plakbeeb... Hoop dat je/jullie toch wel kunnen genieten van dit wonder!
Van harte gefeliciteerd!! Een wondertje onderweg... ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby!