Hallo, Ik heb afgelopen woensdag een positieve Ovulatietest gehad. Nou hebben we dinsdag , woensdag en donderdag geklust. Vrijdagochtend is mijn man voor zijn werk weg tot maandagavond. Ben ik op tijd of ben ik toch te laat???
Met woensdag een test springt hij waarschijnlijk de vrijdag. Als het zaad van je man prima is dan zou je dus goed zitten, want het zaad is wel 2-3dgn houdbaar in het lichaam vd vrouw.
Vandaag zou ik 4dpo moeten zijn en heb al de hele dag last van steken in linker en rechter kant bij beide liezen..wat kan dat zijn? Heb t nooit gehad
Heb ik ook gehad paar dagen na de eislrong. En nog steeds. Alleen is het bij mij uitgelopen naar de menstruatie. Het hoeft dus niks te betekenen maar hoop voor jou dat het goeie tekenen zijn
en had je elke maand of gewoon 1x? Ik ben nu 10 maanden bezig en dit is echt de eerste keer dat ik t heb
Ik heb het iedere keer wel een beetje, alleen deze keer was het heel erg met hele heftige lage rugpijn en liezen dus dacht nou als het nu niet zover is dan weet ik het niet, maar werd gewoon ongesteld
Jij hebt t dus wel elke maand alleen de laatste wat heftiger..wel balen..ik hoop voor je dat je gauw zwanger word. Ik heb t echt 9 maanden lang nooit gehad en dit is mijn 10de dus ik hoop echt dat t goed nieuws
Ik hoop met je mee. Mijn duimen draaien voor je. nog even paar dagen wachten om te testen. Laat je het weten?
Ik ben het eens met de voorgangers, je zit met je timing precies goed hoor! Mijn duimen draaien hier ook!