Snap er niks meer van...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikki15, 28 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    #1 Nikki15, 28 mei 2017
    Laatst bewerkt: 28 mei 2017
    Hallo meiden,

Op 21 april heb ik helaas een curettage gehad ivm MA met 8weken. Ik heb slechts 2 dg licht gevloeid. 2 weken later heb ik een nacontrole echo gehad bij de gyn die aangaf dat alles er goed uitzag. Mijn BM slijmvlies was nog dun dus haar verwachting was dat ik een week later (dat was vorige week) een ei kon verwachten en 2 weken later (6weken na curettage) mijn eerste menstruatie.

Maar vorige week kreeg ik ineens een heftige bloeding. In 1x doorgelekt en daarna direct minder en nog wat oud bloed. Totaal slechts 1,5dag. In eerste instantie ging ik uit van een menstruatie. Maar met het verhaal van de gyn in mijn achterhoofd had ik dat eigenlijk nog niet verwacht. En na wat googlen las ik over een ovulatiebloeding...dus twijfel nu.
    Maar zo'n 3 dagen na de bloeding kreeg ik een zware onderbuik wat nu al aantal dagen aanhoudt (4/5dagen).
    Vandaag ook echt weer zo'n rare/zware onderbuik...en zojuist met afvegen slijm met bruine draden, oud bloed dus.

Snap er nu echt niks meer van! Wat is dit nu weer? Komt er nou toch weer een bloeding aan slechts een week later?! Hellup...ik snap er niks meer van.

2. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Ik zou even de gyn bellen en het voorleggen.

Deel Deze Pagina