Augustus 2011 ben ik gestopt met de pil omdat ik en mijn vriend klaar waren voor een volgende stap in ons leven.. Helaas werd ik niet ongesteld en na een aantal maanden ben ik naar de huisarts gegaan.. In mij. Weblog heb ik precies het hele proces beschreven,, Ik bleek pco te hebben, gelukkig was het zaad van mijn vriend wel goed! Ik ben 25-5 begonnen met provera en werd op 7-6 ongesteld en ben toen op dag 3 gestart met clomid.. Uiteindelijk zijn er 2 eitjes gegroeid, even groot en mijn baarmoederslijmvlies was 9 mm.. Een week later moest ik mijn progesteron laten prikken, deze was 68! Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste test gedaan, wat vroeg, maar deze was al positief! Daarna nog een paar dagen getest en werd steeds duidelijker. Gisteren uiteindelijk getest met clearblue digitial en deze zei 2-3, terwijl ik dacht vandaag mijn nod te hebben, maar ik denk dat deze wellicht eerder was gezien de testen. Ben nu echt op een roze wolk, maar wel steeds als ik naar toilet gaa kijken of ik niks geks zie.. En ik moet vaak plassen dus dat gebeurd vaak op een dag! Begin bolgende week krijg ik te horen wanneer mijn eerste echo.. Deze krijg ik met 7 weken zwangerschap.. Spannend!!!!
Gefeliciteerd! Dat is erg snel! Ik heb zelf ook PCO, heb een half jaar Chlomid geslikt, wij zouden over gaan op spuiten, omdat Chlomid voor mij niet leek te werken. Net in de laatste maand Chlomid ben ik toch nog zwanger geworden! Ik ben nu ongeveer 6 weken..