He daar Avalon tempvrouwtje wij kennen elkaar al , maar nu voor het echie gefeliciteerdddddddddddddd superrrrrrrrrrrrrrrrr. Genieten he en niet meer van die prachtige wolk af komen he jennie72
Hoi Avalon, Ik wil jou ook even van harte feliciteren met je zwangerschap! wat een mooie strepen hoor op je test! ik ben net terug van de dokter, en het voelt nog steeds onwerkelijk. Heb ook een derde test gedaan (Clear blue) en een mega mooi plusteken was er meteen te zien. Maar nog steeds dus niet te bevatten! Begint dat bij jou wel al een beetje? Groetjes en nogmaals van harte! Marie
Allemaal ontzettend bedankt voor de felicitaties. Ik zal ze ook doorgeven aan mijn manneke die net als ik nog een heel onwerkelijk gevoel heeft. De testen liegen er niet om, maar ik blijf het idee hebben dat het niet waar is. Ik vind jullie allemaal SUPER. Jullie zijn de beste.
Gefeliciteerdt.......... altijd weer heel fijn om een oude bekende zwanger te zien....... geniet er lekker van
jippie gefeliciteerd hoor,en geniet ervan,in het begin voel je je nooit zwanger,hoor maar ik kan je verzekeren dat dat wel komt
Wow gefeliciteerd hoor! \/ Ken je al van het temp forum en is leuk om te zien dat het raak is meis, en dat van die testen...heb er al 4thuis liggen hoor hahaha herkenbaar dus.Voelt echt superonwerkelijk ik weet het maar meis, je bent zwanger
Van harte gefeliciteerd Avalon. Helemaal fantastisch meid dat het nu wel echt raak is. Heb je een tijdje gevolgd bij de tempkaartjes en leefde helemaal mee toen het er een tijdje geleden zo erg op leek dat je zwanger was en de teleurstelling toen het niet zo bleek te zijn. SUPER dat het nu echt raak is. Hoop dat jullie lekker kunnen gaan genieten samen.